Bazılarını özlüyorum

 


     Aklıma geldikçe bütün yaşadığım ilişkilerim kimine hata diyorum kimini nefretle anıyorum kimine ölümünü diliyorum kimini özlüyorum.Ama hepsinin ortak bir noktası var : hepsinde de zamanı geri almak istiyorum.
Lise de biri vardı.M.Ayrı sınıflardaydık.Köpek gibi seviyordu beni. Her gün beni sokağın başında bekler beraber okula giderdik.Çocuk çantamı taşımak için neler yapardı ben izin vermezdim.Ne salakmışım taşısın işte.Şimdi bana çanta taşımak çok zor geliyor biri taşısa diye bakıyorum.Teneffüste sınıfımın kapısında beklerdi.Ben sevmezdim onu.Başka biriyle beraberdim.Lise de moda olan 19 20 yaşlarında işsiz sapsız her türlü sabıkası olan asarım keserim ayaklarıyla okulun çevresinde kızları kesen ciğerci kedisi gibi dolanan iğrenç çocuklar olur ya onlardan bi tanesiyle birlikteyim salak gibi.M. de biliyordu bunu.Ona da anlatıyorum benimki şöyle böyle herkesi döver gibi saçma şeyler.Oda dinliyor dinlerken bile beni seviyor.Lise bitti o çocukla da bitti.dershane ye başladım buda başladı aynı sokaktayız yine aralarda geliyor yanıma.Çıkışta geziyoruz falan.Bir gün çıkışta geziyoruz bi bank a oturduk bana hayalini anlattı benimle ilgili.Her ne kadar eski türk filmleri gibi olsa da hayali hoşuma gitmişti.hala unutmam.Aslında çok huzurluydum onun yanında.Ama sevemedim işte.Dershane bitince bizde görüşmez olduk. bir gün yolda karşılaşmıştık.Ben benden vazgeçemez edasıyla şımaracaktım ama öyle soğuktu ki acele işim var deyip gitti.çok koymuştu bu bana.Şimdi bunları yazınca nasıl özledim çocuğu ya.
Sonra biri girdi hayatıma Ç. İstanbul daydı.Buda beni gerçekten sevmişti.Benim için ağlayan tek erkekti.O daha fazla sevdikçe benim götüm kalkıyordu türlü türlü eziyetler ediyordum çocuğa.1 sene dayandı bana çocuk ailesiyle tanıştırdı.Annesi neredeyse kendi annemden çok seviyordu beni.Ç. Evlenme teklifi etti.Benim ailem istemedi.Evliliği erteledik.Şimdi düşünüyorum da ne evlenmesi 18 yaşındaydım ozaman.Sonra bişey oldu ben çocuktan soğudum.Şimdi ıyyy dediğim bi çocuktan hoşlandım.Ç. yide bu yüzden terkettim. 2 sene önce öğrendim çocuk evlenmiş.Arada sırada  Ç. de aklıma geliyor özlüyorum onuda pişman oluyorum.
 Ben kıymet bilmez bi insanım.Çok merak ediyorum aklımı ne zaman kullanacağım ne diye kime saklıyorum.
Zamanı geri alsam.Bazıları hala beni sevse.Hatta daha geriye alsam.İlkokulda sevdiğim 3 çocuğa kadar gitsem.Bi komşumuz vardı.Kadının 3 oğlu vardı 17 19 22 yaşlarında.Üçünü de seviyordum ayırt etmeden.Evleri yandığında bizde kalmışlardı bir kaç gün.Sonra gittiler burdan.O zamana dönsem üçününde sırayla dizinde otursam yine sevdiğimden kafalarına top atsam yine sevdiğimden en küçüklerine osman osurgan diye bağırıp kızdırsam.
Ya da o kadar geriye gitmeye gerek yok.Of zaten nasıl gidecez ki bende hayaller dünyasında yaşıyorum işte.Sadece elimdekinin kıymetini bilmeyi öğreneyim yeter.
Bide geçenlerde bu 3 kardeşlerden biri hala bekar diye duydum.Şöyle bi acaba diye düşünmedim değil.

Read More

Ayrı şehrin insanlarıyız



 
   Çok sinir bozucu başka şehirde sevdiğinin , sevgilinin olması.Benim hep öyle oldu.Görüşemezsin , özlersin ,  acaba şimdi hangi memelinin peşinde diye düşünürsün, paranoyaklaşırsın, dışarı çıkarsın herkes sevgilisiyle vıcık vıcık ken sen monalisa gibi bakarsın.
Bu C.de şehir dışında.Eskişehir de öğrenciyken tanışmıştık.Sonra gitti izmir e.O iş dolayısıyla gelemiyormuş.Ben gelirim dedim gittim bir kaç günlüğüne.Yolda bana ev arkaşının arkadaşı geldiğini söyledi iyi dedim napıyım ev benim mi sanki .Eve gittik bi kız..Ben okadar salağım ya yedim sanki.Lan madem ev arkaşının arkadaşı herif odasında uyurken sen niye bu kızla muhabbet ediyorsun.Kız o gece gidecekmiş..Öyle sinir oldum ki.Kız bide güzel kızın suratına kezzap döküp tuz ruhuyla cila yapasım geldi.C yede neler yapmak istediğimden kendim bile korktum.Ben böyle işkence fantezileri yaparken kızın gitme vakti geldi.C bıraktı kızı.Yalanında böylesi.Yalan söyleceksen biraz mantıklı olsun ya.Sen niye bırakıyorsun elalemin kızını.Çok mu salak gözüküyordum da bana böyle ucuz yalanlar söylüyorsun.Söylesene bu benim arkadaşım diye.
Ama çocuk beni salak sanmakta da haklı yani.bütün bunlar oluyor ve ben hiç sesimi çıkarmadım.Demedim ki lan çok mu düşündün bu yalanı. kabak gibi belli bu saçına tükürdüğümün kızı senin arkadaşın. Yemiş gibi göründüm salak ayağına yattım bişey demedim .
2 gün sonra döndüm Eskişehir e .3 gün sonra da başladı neden ayrı yerlerdeyiz böyle çok zor diye.Sonrada ayrı şehrin insanlarıyız diye beni  terketti.

Read More

Ver Allah ım ver



  Neden böyle olur anlamam.Sevgilimden ayrılıyorum depresyonlara giriyorum ölüyorum geberiyorum bilmem ne.ama depresyona giriyorum dediysem çoğu kadın gibi kendimi yemeye verip çikolata kavanozunun dibine girmiyorum.Yemeden içmeden kesiliyorum.Bu aşık olduğumdada oluyor.Mutlu olsamda , mutsuz olsamda yemiyorum.Neyse ben böyle geberirken haftalarca Allah sanırım benim zırlamamdan sıkılıyor azcık bu kulumda eğlensin diyor.Karşıma birini çıkarıyor.Ben bununla konuşuyorum ediyorum ölçüyorum biçiyorum tartıyorum tam tamam saçları yağlı olsada deneyeyim bi şununla ben ona şekillendiririm diyorum.Sonra tam bu noktada biri daha karşıma çıkıyor, eski sevgilim dönüyor falan.ben bunları 3 5 gün idare ediyorum.sonra birinde karar kılıyorum.Tabi en yakışıklısını en esmerini..Diğerlerine basıyorum tekmeyi.Seçtiğim insanı sevmeye başladığımda herif at çitmelemiş gibi benden kaçıyor.Ama bırakmıyorumda peşini.Ne mücadeleler veriyorum yok ilişki yürümüyor ayrılıyoruz.ben yine bunalımlarda.

Bu C. dede öyle olmuştu.biriyle tanışmıştım.Çocuğu her ne kadar beğenmesemde o kadar ilgili romantik e evliliğede sıcak bakıyor dedim aman eylül sende adriana lima değilsinki bak arkadaşın sezin e sevgilisi bildiğin ergen dişleride simetrik değil.seninki onunkinden daha iyi diye kendimi kandırma çabalarındayım derken karşıma C. çıktı.Tabi ben hemen atladım.bulmuşum esmer yakışıklıyı.hem sonra ilgilide.dedim ben diğerini şutlayayım.sorun sende değil bende ayaklarıyla çocuğu savdım.C ile herşey iyi güzel gidiyor sevmeyede başladım.ama evren benimle dalga geçmezse olmaz.bizde başladı sorunlar tripler kavgalar ayrıldık barıştık 3 sene öyle geçti.Hala aramız iyi değil.

 Geçen facebook ta gördüm şu benim beğenmediğim evlenmiş.hemde benden çok çok güzel kızla.Noldu şimdi evren bana yemeyenin malını yerler işte böyle diye mesaj yolladı.3 sene C. ile cebelleştimde ne oldu ? Hiç! Çocuk ilişkimizin İ sini bile hatırlamıyor ki .Onunla olsaydım şimdi ben evli olacaktım aynı kıyafetleri o kızla değil benimle giyip facebook a koyup millete nispet yapacaktım.

Allah ım biraz akıl fikir ver bana.yada seçim yapabilecek derecede  deversen olur yani zorlamaya gerek yok !!

Read More

Doğru insan yoktur





' ...çünkü doğru insanı bulamadım.' Bir gün doğru insanı bulacağımı umut ediyorum.'
Bu cümleleri hayatımızda kaç kere söyledik ? Neden çoğu ayrılık sonrası onun aslında bizim için doğru insan olmadığını fark ederiz?Ya da neden bir gün doğru insanı bulabilme umuduyla yaşarız ? Doğru insan kimdir ? Sizi olduğunuz gibi koşulsuz seven midir ? Dürüst olan mıdır ? Sadakat sahibi midir ? Ya da onunla iyi vakit geçirmek midir ? Tabii bu tanımlar kişiye göre çeşitlendirilir ve değişir.Bu yüzden şöyle bir tanım ortaya çıkar.Doğru inan ; kişinin hayalinde yarattığı ve bir çok sıfatlar yüklediği kusursuz karakterdir.Hayalimizde onu fazlasıyla abartıp mükemmel yaparız.Karakterimize öyle çok sıfatlar yükleriz ki o, bunu gerçek hayatta taşıyamayacak kadar hayalidir.İlişkimiz bittiğinde onun aslında birçok eksiği olduğunu fark ederiz.Aslında o 'beni hiç anlamamıştı' o ' bencildi ' gibi cümlelerle bunu sonradan farketmiş gibi yapıp,  ona "yanlış insan" yaftasını yapıştırır, üstüne de soğuk su içebiliriz.
Sıradaki cümleler bellidir zaten.'Bitti, çünkü o doğru insan değildi.'
O doğru insan değildi.Yanlış insan da değildi.O hep öyleydi.
Biliriz ki, aslında kimse mükemmel değildir.Onu mükemmel yapan bizizdir.Onu, olmasını istediğimiz şekilde görürüz.Karşımızdakinden hep daha fazlasını bekleriz
Bırakalım bu insanları doğru yada yanlış olarak sınıflandırmayı.Sonuçta kimi seveceğimizi biz seçemeyiz değil mi ?.Bu yüzden doğru ya da yanlış insan diye bir insan yoktur.

Read More

Her şey olduğu gibi..




Ne aradıysam zıddını buldum.Doğruyu aradım, yanlışı buldum.Dostumu aradım, düşmanımı buldum.Aramayı bıraktığımda ise doğruların ve yanlışların ötesinde renklerin zıtlığında resmin bütününü gördüm.Ne doğru vardı ne yanlış, ne kötü vardı ne iyi.Her şey olması gerektiği gibi.Her şey olduğu gibi..

Virgina Woolf

Read More