25 Şubat 2013 Pazartesi

Ayrı şehrin insanlarıyız



 
   Çok sinir bozucu başka şehirde sevdiğinin , sevgilinin olması.Benim hep öyle oldu.Görüşemezsin , özlersin ,  acaba şimdi hangi memelinin peşinde diye düşünürsün, paranoyaklaşırsın, dışarı çıkarsın herkes sevgilisiyle vıcık vıcık ken sen monalisa gibi bakarsın.
Bu C.de şehir dışında.Eskişehir de öğrenciyken tanışmıştık.Sonra gitti izmir e.O iş dolayısıyla gelemiyormuş.Ben gelirim dedim gittim bir kaç günlüğüne.Yolda bana ev arkaşının arkadaşı geldiğini söyledi iyi dedim napıyım ev benim mi sanki .Eve gittik bi kız..Ben okadar salağım ya yedim sanki.Lan madem ev arkaşının arkadaşı herif odasında uyurken sen niye bu kızla muhabbet ediyorsun.Kız o gece gidecekmiş..Öyle sinir oldum ki.Kız bide güzel kızın suratına kezzap döküp tuz ruhuyla cila yapasım geldi.C yede neler yapmak istediğimden kendim bile korktum.Ben böyle işkence fantezileri yaparken kızın gitme vakti geldi.C bıraktı kızı.Yalanında böylesi.Yalan söyleceksen biraz mantıklı olsun ya.Sen niye bırakıyorsun elalemin kızını.Çok mu salak gözüküyordum da bana böyle ucuz yalanlar söylüyorsun.Söylesene bu benim arkadaşım diye.
Ama çocuk beni salak sanmakta da haklı yani.bütün bunlar oluyor ve ben hiç sesimi çıkarmadım.Demedim ki lan çok mu düşündün bu yalanı. kabak gibi belli bu saçına tükürdüğümün kızı senin arkadaşın. Yemiş gibi göründüm salak ayağına yattım bişey demedim .
2 gün sonra döndüm Eskişehir e .3 gün sonra da başladı neden ayrı yerlerdeyiz böyle çok zor diye.Sonrada ayrı şehrin insanlarıyız diye beni  terketti.

2 yorum:

gooogoook dedi ki...

Söyledikelerinizin salaklıkla bir ilgisi yok. Hani erkekler sürekli kadınlara şunu söylerler ya "Çok kıskanıyorsun, ben böyle triplere gelemem vs.." işte gerek bundan gerekse de, nedir yaaa, ben bunu mu havalandıracağım diyerekten, sıkı tutmayız işi, değilse birşeyleri tümden rahat bırakmış değiliz. Erkeklerin en güzel taktiğidir, "çok kıskanıyor aaaabi beni!" muhabbeti. Gel de ye! hayır yiyen yok ama özgürlüklerini böyle elde ediyorlar. Bence çoook fazla özgür bırakıyoruz ki ona rağmen, bilerek mahsustan, kıskanma beni ayaklarına yatıyorlar. Amaç dolaylı yoldan baskı kurup tümden böyle arkadan iş çevirme istekleri! gerçek bu. Her yerde söylerim, kıskanç mısın diye sorarlar. Hayır derim, ama sorun kocama kıskanıyor der. Halbuki bilerek ve isteyerek yapıyor bunu hepsi, ortada kıskanan yok. Maksat başka;)) iyi taktik bunu biz kadınlar da yapmalıyız. "Üstüme gelme beni bu kadar kıskanma vs:P))" iyi NUMARA! Eskşehir'deyim ben de.. Sevgiler.

10 Nisan 2013 10:55
Elzem dedi ki...

kesinlikle.. Ben çok kıskanç olmama rağmen hiç belli etmem.Çünkü bilirim ki bir kere söylediğimde kıskandığımı bir daha rahat bırakmam onu.Buna rağmen gözümün içine baka baka beni kandırdığını sandı

10 Nisan 2013 13:31

Yorum Gönder