26 Şubat 2013 Salı

Bazılarını özlüyorum

 


     Aklıma geldikçe bütün yaşadığım ilişkilerim kimine hata diyorum kimini nefretle anıyorum kimine ölümünü diliyorum kimini özlüyorum.Ama hepsinin ortak bir noktası var : hepsinde de zamanı geri almak istiyorum.
Lise de biri vardı.M.Ayrı sınıflardaydık.Köpek gibi seviyordu beni. Her gün beni sokağın başında bekler beraber okula giderdik.Çocuk çantamı taşımak için neler yapardı ben izin vermezdim.Ne salakmışım taşısın işte.Şimdi bana çanta taşımak çok zor geliyor biri taşısa diye bakıyorum.Teneffüste sınıfımın kapısında beklerdi.Ben sevmezdim onu.Başka biriyle beraberdim.Lise de moda olan 19 20 yaşlarında işsiz sapsız her türlü sabıkası olan asarım keserim ayaklarıyla okulun çevresinde kızları kesen ciğerci kedisi gibi dolanan iğrenç çocuklar olur ya onlardan bi tanesiyle birlikteyim salak gibi.M. de biliyordu bunu.Ona da anlatıyorum benimki şöyle böyle herkesi döver gibi saçma şeyler.Oda dinliyor dinlerken bile beni seviyor.Lise bitti o çocukla da bitti.dershane ye başladım buda başladı aynı sokaktayız yine aralarda geliyor yanıma.Çıkışta geziyoruz falan.Bir gün çıkışta geziyoruz bi bank a oturduk bana hayalini anlattı benimle ilgili.Her ne kadar eski türk filmleri gibi olsa da hayali hoşuma gitmişti.hala unutmam.Aslında çok huzurluydum onun yanında.Ama sevemedim işte.Dershane bitince bizde görüşmez olduk. bir gün yolda karşılaşmıştık.Ben benden vazgeçemez edasıyla şımaracaktım ama öyle soğuktu ki acele işim var deyip gitti.çok koymuştu bu bana.Şimdi bunları yazınca nasıl özledim çocuğu ya.
Sonra biri girdi hayatıma Ç. İstanbul daydı.Buda beni gerçekten sevmişti.Benim için ağlayan tek erkekti.O daha fazla sevdikçe benim götüm kalkıyordu türlü türlü eziyetler ediyordum çocuğa.1 sene dayandı bana çocuk ailesiyle tanıştırdı.Annesi neredeyse kendi annemden çok seviyordu beni.Ç. Evlenme teklifi etti.Benim ailem istemedi.Evliliği erteledik.Şimdi düşünüyorum da ne evlenmesi 18 yaşındaydım ozaman.Sonra bişey oldu ben çocuktan soğudum.Şimdi ıyyy dediğim bi çocuktan hoşlandım.Ç. yide bu yüzden terkettim. 2 sene önce öğrendim çocuk evlenmiş.Arada sırada  Ç. de aklıma geliyor özlüyorum onuda pişman oluyorum.
 Ben kıymet bilmez bi insanım.Çok merak ediyorum aklımı ne zaman kullanacağım ne diye kime saklıyorum.
Zamanı geri alsam.Bazıları hala beni sevse.Hatta daha geriye alsam.İlkokulda sevdiğim 3 çocuğa kadar gitsem.Bi komşumuz vardı.Kadının 3 oğlu vardı 17 19 22 yaşlarında.Üçünü de seviyordum ayırt etmeden.Evleri yandığında bizde kalmışlardı bir kaç gün.Sonra gittiler burdan.O zamana dönsem üçününde sırayla dizinde otursam yine sevdiğimden kafalarına top atsam yine sevdiğimden en küçüklerine osman osurgan diye bağırıp kızdırsam.
Ya da o kadar geriye gitmeye gerek yok.Of zaten nasıl gidecez ki bende hayaller dünyasında yaşıyorum işte.Sadece elimdekinin kıymetini bilmeyi öğreneyim yeter.
Bide geçenlerde bu 3 kardeşlerden biri hala bekar diye duydum.Şöyle bi acaba diye düşünmedim değil.

2 yorum:

Nerde trak Orda bırak dedi ki...

Bende aklımı kullanmadım hiç, çok götüm kalktı valla :) Napalım o kadar da paspas olmasalardı :)

8 Nisan 2013 21:48
Elzem dedi ki...

:) Sonra bende gidip götü bile olmayan sahislara tavan yaptırıyorum ya bazen beddua ettiklerini düşünüyorum

8 Nisan 2013 22:59

Yorum Gönder