23 Şubat 2013 Cumartesi

Ver Allah ım ver



  Neden böyle olur anlamam.Sevgilimden ayrılıyorum depresyonlara giriyorum ölüyorum geberiyorum bilmem ne.ama depresyona giriyorum dediysem çoğu kadın gibi kendimi yemeye verip çikolata kavanozunun dibine girmiyorum.Yemeden içmeden kesiliyorum.Bu aşık olduğumdada oluyor.Mutlu olsamda , mutsuz olsamda yemiyorum.Neyse ben böyle geberirken haftalarca Allah sanırım benim zırlamamdan sıkılıyor azcık bu kulumda eğlensin diyor.Karşıma birini çıkarıyor.Ben bununla konuşuyorum ediyorum ölçüyorum biçiyorum tartıyorum tam tamam saçları yağlı olsada deneyeyim bi şununla ben ona şekillendiririm diyorum.Sonra tam bu noktada biri daha karşıma çıkıyor, eski sevgilim dönüyor falan.ben bunları 3 5 gün idare ediyorum.sonra birinde karar kılıyorum.Tabi en yakışıklısını en esmerini..Diğerlerine basıyorum tekmeyi.Seçtiğim insanı sevmeye başladığımda herif at çitmelemiş gibi benden kaçıyor.Ama bırakmıyorumda peşini.Ne mücadeleler veriyorum yok ilişki yürümüyor ayrılıyoruz.ben yine bunalımlarda.

Bu C. dede öyle olmuştu.biriyle tanışmıştım.Çocuğu her ne kadar beğenmesemde o kadar ilgili romantik e evliliğede sıcak bakıyor dedim aman eylül sende adriana lima değilsinki bak arkadaşın sezin e sevgilisi bildiğin ergen dişleride simetrik değil.seninki onunkinden daha iyi diye kendimi kandırma çabalarındayım derken karşıma C. çıktı.Tabi ben hemen atladım.bulmuşum esmer yakışıklıyı.hem sonra ilgilide.dedim ben diğerini şutlayayım.sorun sende değil bende ayaklarıyla çocuğu savdım.C ile herşey iyi güzel gidiyor sevmeyede başladım.ama evren benimle dalga geçmezse olmaz.bizde başladı sorunlar tripler kavgalar ayrıldık barıştık 3 sene öyle geçti.Hala aramız iyi değil.

 Geçen facebook ta gördüm şu benim beğenmediğim evlenmiş.hemde benden çok çok güzel kızla.Noldu şimdi evren bana yemeyenin malını yerler işte böyle diye mesaj yolladı.3 sene C. ile cebelleştimde ne oldu ? Hiç! Çocuk ilişkimizin İ sini bile hatırlamıyor ki .Onunla olsaydım şimdi ben evli olacaktım aynı kıyafetleri o kızla değil benimle giyip facebook a koyup millete nispet yapacaktım.

Allah ım biraz akıl fikir ver bana.yada seçim yapabilecek derecede  deversen olur yani zorlamaya gerek yok !!

2 yorum:

birtutamkekik dedi ki...

:))
çok hoşşsunuzz ki..:)
tatlı bir tebessüm ile okudum satırlarınızı.:)
çok yaşayın emi..
heeeeeer şeyyyyy gönlünce olsun inşallahh..
takipteyimm ki..;)
sevgilerimle...

12 Nisan 2013 23:56
Elzem dedi ki...

Yorumunuz çok mutlu etti beni :) çok teşekkürler..

13 Nisan 2013 17:01

Yorum Gönder