16 Mart 2013 Cumartesi

Eski sevgiliden bi cacık olmaz



'ben gelseydim eger kasımda izin verdiğinde herseyi anlatacaktım telde anlatamadıgım herseyi
sonra yüzükler vardı ne bileyimm
herseyi planlamıştım ben
sana evlenme teklifi ettiğimden sonraki günler olanlara inanamıyorum
bak ask biter
ama sevgi bitmez
sen sevgiye ne yaptın
ask dışında konuştugumuz seylerin hiç mi anlamı yoktu kahkahalarımızın
mesela insanların sacmalıkları ne bileyiimm izlediğimiz flmler falan
tekrar olmayacagımızı adım gibi biliyorum
yaa elzemm ben hayatımı hiç kimse için planlamadım'


diyen eski sevgilim.
Epeydir girmediğim msn e bir bakayım dedim.Eski sevgilim bana dayadı döşedi.Bizden eskiden yaşadığımız şeylerden bahsetti.Cevap yazmıyorum çünkü çok gereksiz.Kendi aklınca eskileri konuşunca tekrar olur muyuz diye düşündü sanırım.Bir kelimesi bile etkilemedi beni.Aksine of ben bununla sevgili miydim dedim.
Ha bana şimdi bunları yazan insan birlikteyken eski sevgilisini bir türlü hayatından çıkaramayan biri.Neymiş yakın arkadaşlarmış.Eski sevgiliden arkadaş mı olunur.Ya nefret edersin düşman olursun ya az ufak da olsa bir şey olur içini gıcıklayacak ona karşı yada hiç bir şey hissetmezsin öyle biri yokmuş gibi.Eski sevgiliden her bir bok olunur ama arkadaş olunmaz.
Neyse biz bununla ayrıldık ki kendisi ayrılmaya meraklı bir insandı.Ama ne hikmetse ben başkasına gidince mi artık bilemiyorum kıymete bindim.Hep böyle oluyor anlamıyorum.Neden vazgeçtiğimde karşıma çıkıp midemi bulandırıyorlar?

0 yorum:

Yorum Gönder