11 Mart 2013 Pazartesi

Sevemez kimse seni...



   Bir hafta sonra İzmir e gitmeyi planlıyordum.Daha doğrusu kendi kendime gelin güvey oluyordum.Saçımı boyatmayı düşünüyorum fantezi gecelikler bakıyorum C.yi düşünerek ama akıl edemiyorum ona şu gün geleceğim demeye.C. ' özledim' 'gel' 'ne zaman geleceksin ' gibi mesajlar atıyor.Neyse söyledim bende şu gün gelmeyi düşünüyorum diye.Cevabı ' o tarihte ailem gelecek buraya gelmeni erteleyelim' oldu.Nasıl sinir oldum anlatamam.Bende bu beni erteliyor diye nisan da gelirim o zaman dedim. O erteliyor da ben erteleyemem mi ? Kabul etmedi.Ailesi üç beş gün kalırmış sonra gelirmişim bilmem ne. Olduuu canım ben hep zaten gel de geleyim git de gideyim. Valla bu C. benim gibi birini bulamaz.Kimse ona katlanamaz.Bir kere odun ! Öyle bir iki güzel söz söyleyeyim demez hiç.Bana sorsalar en son ne zaman güzel bir söz duydun C. den ? Bir ay önce ' ya sen aklımdan çıkmaz oldun ' mesajı derim.Aklımdan çıkmaz oldun ne demek ya.Sanki tesadüfen yeni tanışmışız gibi.Ama gerçekten bu sözü çok hoşuma gitmişti.Çünkü ondan böyle bişey duymak zor.Hı ama ona sorsalar en son bana söylediği güzel bir sözü cevabı ' bu sabah seninle sevişmeyi özledim söylemiştim' olur.Sonra bide ota çiçeğe trip atma gibi bi huyu var.Kendini bu konuda her gün geliştiriyor.Öyle ki artık tavır yapmak için bahane bile aramadan saçmalıyor.Geçen buna blog açtığımı söyledim.Bende okuyacağım diye tutturdu.Kendisinden de bahsedeceğimi bildiğim için okutmak istemedim.Olay ayrılığa kadar vardı.Çocuk ayrılmak için hiç bir fırsatı kaçırmıyor.Bende okuttum barıştık.Salağım çünkü birincisi niye ona blog açtığımı söylüyorum ki? Tabii ki okumak isteyecek.İkincisi neden bitsin o zaman dediğinde tamam demedim?Hemen okuttum ? Bide onun ana kuzusu olduğunu düşünüyorum.En son İzmir e gittiğimde ben bir hafta falan kalırım diye düşünüyordum.Ama gittiğimin ertesi günü annesinin tansiyonu düşmüş ben gideceğim diye tutturdu.O an onu öldürebilirdim.'Zaten bu aralar gitmeyi de düşünüyordum ' dedi.Bide 'zaten'.Madem öyle bir düşüncen var beni niye çağırıyorsun?Ben meraklı değildim gelmeye sen ısrar ettin gel diye apar topar gitmiştim.Çok sinirlenmiştim kızmıştım ama hep içimden.Şimdi bunu okuyunca öğrendin C.
Sen bilet alma derdindeyken ben sahte sırıtmamla seni parçalamak istiyordum.
Birde şunu çok merak ediyorum.C. sadece bana mı böyle davranıyor? Yoksa bütün ilişkilerinde böyle miydi ? Benden sonraki ilişkisinde nasıl olacak ? Eğer hep böyleyse benden öncekiler buna nasıl katlandı yada yola getirdi ? Yoksa hiç bir kız buna dayanamayıp hep kısa ilişkisi mi oldu ? Babam böyle pasta yapmayı nerden öğrendi ? Ve Ömer Çelakıl ' ın saçları niye öyle ?


 

2 yorum:

Adsız dedi ki...

Kendini kullandırdığının farkındasındır umarım. Sadece cinsel içerikli bir ilikşinizin olduğu belli. Sen onun yatağına girerek zaten kendini kullandırma hakkını ona vermişsin.

5 Nisan 2013 10:19
Elzem dedi ki...

beni düşündüğün için teşekkür ederim.Ama hiç düşünmediğimi mi sanıyorsun?Hiç aklıma gelmediğini ?Ben onun yatağına girmişsem o da benim yatağıma girmiş demek ki bende onu kullanıyorum.Hem ne kullanması allasen.Eskişehir de de erkek var İzmir de de o kadar kız..Hı şimdi bu sefer cinsellik üzerine bir ilişki olacak değil mi ? Her ne kadar filmlere konu olmasa da orta şeker tadında bir ilişki işte..

5 Nisan 2013 13:45

Yorum Gönder