12 Mart 2013 Salı

Teyze anne yarısıymış benimki çeyreği bile değil



   Bilecik e teyzemin yanına gittim. Kadınla 2 senedir konuşmuyoruz. Arada anneannemlerde falan denk geliyoruz konuşmuyoruz böyle gerizekalıya bak bakışları atıyoruz birbirimize. Genelde bizim durumumuz böyle. Görüşmeyiz düşman sanarız birbirimizi ama bi görüşelim birbirimiz için ölüyoruz . Çok severdim ben bu kadını küçükken.Hani hülya avşar ın sensiz kaldımmm inannnkiiii şarkısının klibindeki Hülya ile o küçük kız  var ya işte onlar gibiydik.Ta ki bu evlenip çocuk yapıncaya kadar. Olur ya böyle kadının çocuğu olmaz evlatlık alır onu sever bilmem ne sonra kendi bebesi olunca dışlar aha aynen öyle olmuştu.Kadın birden düşman kesildi.Bide 6 sene aynı evde kalınca birbirimizden nefret eder olduk.Kadın bütün eşyalarımı hiç aksatmadan her gün karıştırmayı huy edinmişti. Günlüğümü bulup bütün sülaleme gösterdi.Bilmem kaç tane günlük tuttum.Yazıyorum o kadar 2 3 hafta sonra yok günlük.Bari defterin bitmesini falan bekle sonra al millete anlat.Ben bakabileceği her yere not yazıyordum 'haha bu sefer boşuna karıştırıyorsun hacııı çünkü bi bok yok'gibi. Bu günlük olayı yüzünden annem hala bazı şeyleri her fırsatta yüzüme vurur.Lisedeki sevgilim bigün bana bi geçirmişti bende bunu yazdım.Annem her kavgamızda 'elalemin erkeklerinden sopa yedin biz sana kıyamazken' diye çemkiriyor.Daha neler neler.Lan kadın hepsini bulup herkese göstermekle kalmıyor bide saklıyor. Hala saklıyor. Ne yapacaksa artık. Neyse annemler bunlara gitmiş.Bizde kardeşimle dışarıdayız aradılar söylediler.Bizde hemen otobüse atlayıp gittik.Geldiğimizde bir sarılmamız bir öpüşmemiz vardı bi ayy seni çook özledimler falan.Oysa 3 ay önce karşılaştığımızda selam bile vermedik birbirimize.Böyle tuhaf bi ilişkimiz var işte.Ertesi gün dönecektik.Kadın beni bırakmadı 'aaa valla olmaz sen kal bilirsin en çok seni severim anlatırız konuşuruz dertleşiriz özledim kızz seni zaten oğlumdan ayırt etmem bak karşı apartmanda bi çocuk var acayip yakışıklı tam senlik hadii kall' falan bir sürü palavra.İyi dedim kalayım ben.Bunlar bakkal dükkanı açmış şimdi bide market açacaklarmış.Eniştem anlatmaya başladı market açcaz ama insan yok insan var ama güvenecek biri yok sen yerleş buraya markette dur ama izin yok dini milli her türlü bayram ve özel günlerde çalışcaksın dedi bende olduuuu canım der gibi baktım bu sefer başladı yok bugünlere nasıl gelmişler de ne çileler ne kurtlarla cebelleşmeler kimse yanında olmamış falan diye beynimi sikmeye başlayınca ben ayar oldum içimden herifin bütün sülalesine küfür ettim.Hayır yani ne var götüne güvenmiyorsan yaşama.Artık dinlememeye başladım adamı.
Bunların bi oğlu var 13 yaşında kafayı bilgisayar oyunlarına takmış.Her gün 3 kere oyun almaya gidiyoruz bebeyle.Akşam yine tutturdu gidelim oyun almaya diye ben gitmicem sen git diyince başlıyor ağlamaya bi daha susmuyor sanki 3 yaşında.Bu eskiden de böyle yapardı.Anası babası ağlıyor diye her istediğini yapardı.Çocuk artık ' şunu istiyorum yoksa ağlarım ' diyordu el kadar bebekken.Öf neyse bu yine zırladı bende tamam dedim.Gittik bi bilgisayarcıya bi adam var bide biri daha var oturduğu koltuktan yere eğilmiş sanırım yerden bişey mi arıyor ne.Kafasını bi kaldırdı çocuk.Allah ım böyle tatlılık görmedim.O kaşlar yay gibi o burun o dişler o dudaklar insanın ' öpüşelim mi ? ' diyesi geliyor.Bide kendime baktım makyajsız teyzemin bana verdiği ve büyük gelen eşofman saçlarımı 2 gündür taramamışım  kaşlarımıda 2 aydır almadım çorap ve terlikler bari terlik giymeseydim.Neyse adam oturun dedi

-ben seni nerden tanıyorum dedi samet e adam.Hemen atladım belki çocukta konuşur diye
-ya biz arka sokakta oturuyoruz
-bizde maç izliyoruz sen hangi takımı tutuyorsun bakayım dedi samet e
-es es
-oo bizde eskişehirliyiz.bana döndü
-siz nerelisiniz
-eskişehir
-kadınlar sevmez maçı hehehe
-22 salak bi topun peşinde koşturuyor derler hep dedi çocuk bende
-aa ben hiç öyle şey demem hatta bir erkeğe burcundan sonra sorduğum sorudur
-hehe
-hehe
2 dakika sonra adam yine
-siz nerelisiniz
-eskişehir ( gerizekalı mısın adam )

Çocukla sadece bu kadar konuştuk.sonra dedim ne yapıyorsun lan salak eylül senin sevgilin var tamam hiç sevgili olduğunuzu belli etmiyor herife bir hafta yazmasan hiç umursamaz o arada senin varlığını bile unutabilir ama olsun sana yakışmaz. Allah sahibine bağışlasın de çık.Hem seviyorum lan ben bu C.yi
-buyrun oyununuz iyi akşamlar

Ertesi gün yine gittik.Yine ikisi varlardı.Çocuk gözüme bi çirkin geldi.Ellere bak çok küçük.Benden küçük olduğunu düşündüm.Bok gibi geldi gözüme.neyse çıktı ordan.Samet çıkar çıkmaz

-Abla çocuk sana yüz vermedi dimiiğğğ?
-Vermesimi gerekiyordu.Hem benim sevgilim var!
-Hani ?
Gerizekalı çocuk !
Bak C. ciğim bunları okuduğunda sakın kötü düşünme hemen aha ayrılmak için fırsat diye düşünüp terkediyorum lan seni diye mesaj atma.Bu düşündüklerim 4 saniyelik bişeydi.Yani genel anlamda öyle düşündüm başka kız görse oda böyle düşünebilir manasında.Hani sende yolda orda burda güzel bi kız gördüğünde o güzelim dişlerini kızlara göstere göstere gülerek içinden hey maşaallah diyorsun ya onun gibi.Anladın mı?
Öpüyorum seni..

0 yorum:

Yorum Gönder