20 Nisan 2013 Cumartesi

Elzem in hayali



    Hayal kurmayalı uzun zaman oldu.Eskiden her gece kurardım çok mutlu olurdum.Gece olsa da hayal kursam diye yatmayı beklerdim.Birde benim hayallerim çılgın olmamakla birlikte dizi gibidir.Mesela sevgilim var bu gece ailesiyle tanışıyorum.Ertesi gece istemeye geliyorlar.Sonraki gece nişan düğün falan.Pasta kaç katlı olsun?Gelinliğim nasıl olsun? Diye düşünüyorum.Gelinlik kiralamam ben abi satın alırım.Ya daha önce o gelinliği giyen kız osurduysa?Olabilir yani..

Neyse işte sonra bi bok olmuyor hatta tam tersi oluyor diye final yapamadan hayal kurmayı bıraktım.
Şimdi Cenabettin le ayrıldık ama konuşuyoruz.
İnsan hiç mi üzülmez ? Üzülmesini geçtim bari bir 'neden' diye sorsaydı diye düşünerek geçirdim Cenabettin le ayrıldıktan sonraki iki günümü.Sonra aradı bir akşam
-Efendim
-nbr
-iyi sen
-şarkı söylicemm
-dinliyorum
-Bebeğiimmmmm sanaaağğ ömrüüümüüüü verdimmm

Böyle yarım saat İbrahim Tatlıses in bütün şarkılarını söyledi.Ama hiç ayrılmışız bilmem ne herifin umrunda değil.Konusu bile geçmiyor.Bi ara nasıl gidiyor falan derken bu çok sıkıcı ya dedi
-ne oldu ?
-ya konuştuğumuz konu var ya çözemedim ona işte canım sıkılıyor.
Ha işte ayrılmayalım diyecek şimdi ayy üzülmüş yea diye düşünerek acele acele
-ee hangi konu ne evet evet dedim
-işte evreni sorguluyorum ya işte o konu.

Höst yani.Herif neler düşünüyor.Tabi evreni sorguluyor boru mu bana sıra gelsin.Çok sinir oldum.İşte Şu an ayrılsak da beraberiz şeysindeyiz..Neyse konumuza dönelim.
Gece hayal kurasım geldi.Tabii ki Cenabettin ile ilgili..
Şimdi biz bununla aynı evde yaşıyoruz tamam mı ? Çok mutluyuz falan.Bir gün bu uyurken telefonunu karıştırıyorum ve bir mesaj görüyorum.’Geçen gece harikaydı tekrarlayım ;) ‘ diye bir mesaj.Sabaha kadar anıra anıra ağlıyorum bunu da uyandırıp bişey demiyorum.Normal de derim ama hayal işte canım.Eşyalarımı topluyorum sabah bu uyanıyor kavga ediyoruz
‘Neden neden bana bunu yaptın’ diye çemkirerek telefonu ağzına sokuyorum.O da dürüst olduğu için hemen itiraf ediyor
‘Ama tek gecelik bişeydi ‘ diyor.Yani bildiğim Cenabettin böyle söyler.
Sonra bu işe gidiyor.Bende bütün kankicanlarımı arıyorum.’Fikriyenur bikaç gün sende kalabilir miyim’ falan.Ama bütün panpişlerim memleketlerine gitmiş öyle mal gibi kalıyorum.Yan dairede Gökhan Türkmen otuyor.Aslında Damien Rice da olabilirdi ama komşum olabileceğine pek ihtimal vermiyorum.Ömer Çelakıl ıda düşündüm onun da bana pek yüz vereceğini düşünmüyorum.İşte ben Gökhan a gidiyorum.O da ben de kal diyor.Cenabettin akşam geldiğinde beni evde bulamıyor Gökhan da olduğumu öğrenince de kahroluyor.Ben bir hafta on gün komşumda kalırken komşumla aramla bir elektrik bir hoşlantı oluyor.Bu sırada arkadaşlarım gelmiş onlara gitmeyi planlıyorum.Tam gidecekken Gökhan gitme kal diyor benden hoşlandığını söylüyor.Biz artık sevgili oluyoruz Gökhanla.Bir gün Gökhanı işe yolcu ederken Kapının önünde fingirdeşiyoruz bunu da Cenabettin görüyor içine oturuyor.Cenabettin çok pişman bana dönmek istiyor ama ben artık Gökhan ı seviyorum heheyyttt.Veee biz Gökhan la evlilik kararı alıyoruz.Cenabettin in kapısına da düğün davetiyemi koyuyorum.Cenabettin Damien Rice den Cheers darlin i dinleyip dinleyip içiyor.
Sonra ne mi oluyor? Bi bok olmuyor..

1 yorum:

Helene dedi ki...

Ahahha Allahim !! Harikasin ne diyim.. :)
Su hayal dizi ve gece olsun da hayal kurayim konusunda tamamen ayniymisiz. Ben de oyleydim ama yitirdim o ozelligimi. Artik o kadar kolay olmuyor hep bi bolumde takili kaliyorum, cok zor..

1 Mayıs 2013 01:37

Yorum Gönder