26 Nisan 2013 Cuma

Eski dostlar

 

     Lisede bokumuzun rengini bilecek kadar yakın olduğumuz ' ayy okul bitince görüşelim ayrılmayalım hacııı ' diyenler ya da dediğim  insanlar...Şimdi sizden nefret ediyorum.
    Daha pampişliğin var olmadığı kankiliğin yeni yeni çıktığı dönemler..Lise birde en yakın arkadaşım ve adaşım olan bir kız vardı.Kankalığı siktiret sevgili gibiydik lan.'Sen ayşe ile konuştun artık beni sevmiyorsun öhüü ' diye ağlıyorduk.Küstüğümüzde Fatma ya gidip ' Elzem le bitti' diye  cümle kuruyorduk.Günlük tutup iki haftada bir birbirimize okutuyorduk.Onuncu sınıfta ayrı sınıflara düştük hacıyla.Zamanla o kendi sınıfından bende kendi sınıfımdan kanka yaptık.Sonra eskisi gibi olamadık.Lise bitti bi daha görüşmedik.Lise biter bitmez görücü usulü evlendi. iki çocuk yapmış.Geçenlerde facebook ta bu kız liseden on kız hepsinin kucağında ikişer bebe bir fotoğraf paylaşmış.Çok kıskandım lan.Ben niye yokum o fotoğrafta?Aslında facebook twitter ebesinin amına falan girmem ama işte gireceğim tuttu.Bu kızla konuştuk.Konu geldi evliliğe dayandı.
-yok mu sende evlilik ?
-çok uzak
-niye?
'Çünkü kimse benimle evlenmek istemiyor çünkü ebesinin amı' demedim tabiki
-evlilik bana göre değil tatlım ya
-biri yok mu ?
-var ama henüz evliliği düşünmüyoruz
-niye?aaaa o zaman bırak onu sen.Başkaları istemeye gelmiyor mu?
-gelen oluyor ama istemiyorum ben ya evlenmek
-bahanen bu mu şimdi senin?Ben iyi ki evlenmişim anne olmuşum karşıma da o kadar anlayışlı beni seven ailesini koruyan bir eş çıktı Allah sana da nasip etsin.Sana söyleyebileceğim tek şey bu by..
Aynen böyle dedi.Anlamadım ki bekarları aralarına almıyorlar mı?

  Sonra onuncu sınıfta bir kızla kanki olduk.Kız ayı gibi öküz gibi bişeydi.Ayıboğan derdik biz buna.Bide çok salaktı.Arkadaşıyla sınavda kopya çekerken iki kağıda da kendi ismini yazan bir şahıs.Bir gün hoca bunu ayağa kaldırdı numaranı söyle dedi.bu
-05000000000 diye kendi cep telefonu numarasını söyledi saf
Bununla da hiç ayrılmıcaz ay ölürüz gibi aramızda bir bağ vardı.Sonra lise bitince bununla da görüşmedik.Geçen yıl Facebook da ekledi beni.Sonra durumunu nişanlı yaptı fotoğraf koydu.Daha sonra durumunu evli olarak değiştirdi.Ve yine daha sonra bir gün bana yazdı
-nbr
-iyi sen
-evlendim
-farkettim hayırlı olsun
-sende evlilik durumları?
-çok erken
-hııı öyledir
deyip beni sildi kenef suratlı

Bu ne evlilik merakıdır ? bu ne nispettir?Sırf bana hava olsun diye mi evlendin?En komiği de niye siliyorsun abi?
Hepsi kafayı yemiş.Dedim kendi kendime lan ben bunlarla nasıl arkadaşlık yapmışım?Ya da ben büyüdüm de bunlar mı hala ergen?

    7 yorum:

    üzeyir karahasanoğlu dedi ki...

    Kendimle çeliştiğimi düşünüyorum bazen; öyle ya, ben de evliliğe uzak dururken... pat diye...
    Eğlenceli bir yazı olmuş.

    26 Nisan 2013 23:00
    Elzem dedi ki...

    Bazıları buna 'kader' diyor..Teşekkür ederim

    26 Nisan 2013 23:10
    beni güney kore'ye uçur dedi ki...

    Ben kaderin olup olmadığını yargılar oldum, insan doğasında bir mekanizma işliyor fakat o ne oluyor? Onuda çözmüş değilim. Post'un iyi olmuş, ellerine sağlık.

    Takibimdesin, banada beklerim.
    http://kacikturuncu.blogspot.com

    27 Nisan 2013 00:43
    Elzem dedi ki...

    Yorumun için teşekkür ederim.Bende aynı düşüncedeyim.Takipteyim :)

    27 Nisan 2013 01:14
    Gülcenin Zaman Tüneli dedi ki...

    silmesi saçma olmuş gerçekten ,,,

    27 Nisan 2013 08:41
    Helene dedi ki...

    oha yahu. Onlar ergen bence hala, ya da sen büyüdün erkenden. Bilemedim, garip :)

    27 Nisan 2013 16:48
    Elzem dedi ki...

    Aynen bende bir anlam veremedim :)

    27 Nisan 2013 16:58

    Yorum Gönder