1 Nisan 2013 Pazartesi

Gerçek Aşkım öldü..


  5 ay önce kardeşim Rapunzel ve bir arkadaşım kahve falı baktırdık.Kahveleri içerken , arkadaşım iş hayatım ne olacak acaba bi iş bulabilecek miyim kpps ye girdim nolcak diye düşünüyor ve niyet ediyor ? Kardeşim eski salak sevgilisi bana dönecek mi ye niyetleniyor.ben depresyondayım yea nolur  iyi şeyler söylesin ne bileyim kızım 3 vakte kadar sana piyango çıkıyor yurtdışına gidiyorsun seni hollywood ünlüleri arasında görüyorum falan desin diye düşünüyorum.Derken ilk önce arkadaşım gitti falcı kadının yanına sonra ben.
Daha oturmadan yüzüme bile bakmadan kadın 'sen niye bu kadar çok ağladın' ? dedi.Tamam dedim ya kadın bildi ve büyük ihtimal geleceğimi de bilir.Çünkü sevgilimden ayrılmış ve teyzemi kaybetmiştim.Sonra
'Sen sevgilinden ayrılmışın.Ama iyi olmuş çünkü sana değer vermiyordu.Sen artık bi ilişki istemiyorsun çünkü kimseye güvenmiyorsun.Ama suç sende sana şurda 50 tane erkek dizsem sen gider en olmazını olumsuzunu seçersin dedi.' ve bildi yine.Ve sonra
' Yakında bi iş olacak ve şehir dışına gideceksin.Ve önümüzdeki 5. ayda karşına biri çıkacak.Önce arkadaşız ayağına yatacaksınız sonra bi bakacaksın ki bu herifle evlenmişsin.İsminde C harfi var ve uçakla bi ilgilisi olacak.Deniz bölgesinde geçireceksin bundan sonraki hayatını' dedi.
Tam kalkacakken sormak istediğin bir şey var mı ? dedi.O an aklıma hiç bir soru gelmedi.Oysa kahve içerken ay onuda sorayım ay bunu da sorayım ay mars da gerçekten hayat var mı diye sorayıma kadar planlamıştım.
' Ne zaman evleneceğim ben ? ' çıktı ağzımdan.'Dedim ya 5 ay sonra görürsün' dedi.
Sıra kardeşimdeyken bizde arkadaşımla ne dedi ne dedi hangimizin hayatı daha iyi olacakmış muhabbetine girdik.Bu salak yaa eylül ben iki kişi arasında kalmışım sen falcıyla birlikteyken düşündüm de doğru olabilir yeaaniii ' dedi.Kadın söylemeseydi farketmeyecek miydi salak.
Kardeşim geldi ona da demiş ki ailende düğün görüyorum.Tamam dedim yaa 5ay sonra gerçek aşkitomu bulup evleniyorum ben.O 5. ayda mart a denk geliyor.Ve şimdi mart bitti.Kadına seslenmek istiyorum utanmıyor musun genç kızların hayalleriyle oynamaya ? Ben ne güzel biraz Gökhan türkmen den biraz Ömer çelakıl dan biraz Tolga Karel den Daimen rice dan beğendiğim ne kadar adam varsa hayalimde hepsini bir araya getirip birşey yaratmıştım.Düğündeki pastaya meyve suyuna çiçeğine kadar herşeyi planlamıştım.Ve mart bitti.Öyle biri çıkmadı karşıma.Oysa yolda otobüste bakanlara bile kızım belki de gerçek aşkın lan bu sende bak diye kaçırmamalıyım diyerek ona buna yüz verdim.Anladım ki kardeşiminde dediği gibi benim gerçek aşkım yok .Bir gün kızla oturuyoruz durup dururken dedi ki
' Abla hani herkesin bir gerçek aşkı kısmeti falan varmış ve bir gün mutlaka bulurmuş ya ? '
' Evet ? '
' Bence seninki öldü abla '

http://www.youtube.com/watch?v=RbNGfmnaqGc


3 yorum:

fundaModa dedi ki...

yazını okurken sesli güldüm inanki.
ben de bikeresinde dünnyaanın parasını bayılmıştım falcının birine. Allah'ım bi söylediği bile mi çıkmaz. sonrada bi daha fala mala inanmadım, tavsiye ederim. :*

1 Nisan 2013 17:20
eylül elzem dedi ki...

oy oy ilk yorum :) Nasıl sevindim anlatamam :*

2 Nisan 2013 01:27
Gülbeşeker dedi ki...

:)) eski hesaba göre daha zehmeri çıkmadı 15 gunü var, fala bende inanmamda bellimi olur diyim *_-

2 Nisan 2013 21:25

Yorum Gönder