5 Nisan 2013 Cuma

İmamın kayığı



İki gündür hastayım ateşliyim sümüklerimi fışkırtacak kadar hemde
Tüh ne yazık ki siyah kazak giymişim kapı çalıyor ' kimoo'
'postacı'
postacı ? yok o başka bir hayaldi
hayal değildi elzemcim fanteziydi
'imam aç kapıyı ben imamım'
imam mı ? yaşasınn Cenabettin imamla birlikte geldi imam nikahı kıymak için
ama ben elli dört farzı bilmiyorum yirmi tanesini biliyorum olur mu ki ?
kime bakmıştınız imam efendi hani Cenabettin nerde ?
yok cenabettin falan ben sana baktım hadi gidiyoruz
nereye demeye kalmadan imam efendi arkasını dönüyor bile bende arkasında geliyorum
bir kayığın yanına geliyoruz biniyor hadi sende bin diyor
bende biniyorum imamın 2000 model kayığına
gök yeşil deniz kırmızı imamın kayığı lacivert kürekleri beyaz
'şurdan bir öğrenci alır mısınıızz ?'
'öğrenci geçmiyor ayrıca sen öğrenci de değilsin burada kandıramazsın'
'burası neresi ki'
'imamın kayığı'
ben bilmem kaç buçuk atarken imam nuri alço msu nihohohaha diye kahkalar savuruyor
Hazır değilim Tanrı ya gökten bir bardak mucize için duaya başlıyorum
karşıdan bir kayık yaklaşıyor bize doğru
ve şimdi yanımızda 'atla kayığıma vaktin geldi artık' diyor imam efendiye
'sen kimsin' diyor bizim imam 'imam ' diye cevap veriyor
imam efendi diğer imamın kayığında ilerlerken sümüklü peçetemi sallıyorum arkalarından
otostop çekmeye niyet ediyorum
kaç zaman geçti bilmiyorum ama bir gemi görüyorum
o ne ? Nuh un gemisi ? hayır hayır titanik
beni farkediyor kaptan gemiye alıveriyor hemen
'aa sensin evet sen biliyordum bir gün beni alacağını Ömer '
bir kase tuhaf birşey veriyor içinde
kuru fasulye nohut buğday elma portakal kayısı findık ceviz şekerli tarçınlı
üçüncü kaşığımda ağzımda lastikleşiyor ' ıyy et koymuşsunuz bunun içine Ömer'
omzuma biri dokunuyor arkamı dönüyorum ilkokul arkadaşım Halime
çekil git Halime hayatımın en güzel anındayım ne zaman gelsen rüyalarıma uyandığımda kötü şeyler oluyor Halime
'ama bu bir rüya değil elzem ' diyerek uzaklaşıyor
'Halime! söylediğin gibi sevap diye her cuma kocanla sevişiyor musun hala?
siktirgit Halime ! gidiyor..
Ömer e dönüyorum
bir anahtar çıkarıyor cebinden
'bu ne Ömer neyin anahtarı?' ' kalbinin elzem kalbinin'
'anahtar mı kaldı ya ömer benimki şifreli hem'
Uğraşıyor ama bir türlü doğru şifreyi giremiyor Ömer
Ah be Ömer oysa şifre bir iki üç dört tü
şimdi üç kere yanlış girince bloke oldu işte
saçlarını okşuyorum Ömer in
'Ömer ? '
'Elzem '
'Bu neyin kafası Ömer ? '
'hı'


Not : Bahsettiğim Cenabettin sevgilim yani C. Hayatımda üç beş tane C harfiyle başlayan isim var karışmasın diye Cenabettin ismini verdim.

0 yorum:

Yorum Gönder