9 Nisan 2013 Salı

Kötü kedi Cenabettin



  Cenabettin ' le bitti..Zaten iki aydır ayrılmamıştık ilk defa bi tuhaflık vardı yani.Şimdi nedenini anlatsam çok uzun.Hem öf iğrençler ya ne salaksınız ergensiniz abanzan mısınız sözlerini duyup izleyicilerimi kaybetmek istemiyorum.Bu sefer ki ayrılık iyi oldu.Sıkıldım onun götünü kaldırmaktan yani bende insan evladıyım benim de götümün kalkmasına ihtiyacı var.İnşaallah aseksüel olursun Cenabettin.Ona da aynen böyle söyledim.Ne oldu ? Herif hiç siklemedi.Lan ayrılalım diyorum umursamıyor cevap vermiyor.Akşam aradı bende seviniyorum öyle düşünmediğini  bile bile ya dayanamadı heralde baksana arıyor diye.Konusunu bile açmadı salak salak başka şeylerden konuştuk.Sonra nasıl olduysa bu sen bencilsin ayrılınca beddua ediyorsun gibi şeyler söyledi.E ne yapacaktım ? Ben burda üzüleyim karşımdaki hemen başka kızlara gitsin haha hoho höhö yapsın.Ahh canım benimmm sen yeter ki mutlu ol ben burda geberirim mi diyecektim ? Kusura bakmasın ama benim yasım bitene kadar kimse mutlu olmasın karı kız bulmasın.aseksüel olsun.
  Sinirden olsa gerek hatırlamıyorum şimdi bu konudan da gerçekten sevip sevmemeye geldik.Bu beygir benim bir sorumu 'ben hiç gerçekten sevmedim ki' şeklinde cevapladı.O zaman koptu işte bende.
  Buraya yazıp Cenabettin inin okuyup götünün tavan yapmasını istemiyorum aslında.Evet sevdim üzüldüm beni 548456 kere terketmesine rağmen yine döndüm.Beni sevmesini bekledim ama daha çok soğudu.Bu sefer bende de bitti ama.
Yok gerçekten üzülmüyorum beni sevmemiş ayrılmışız dert etmiyorum kendime.Daha öncede yaşadığım şeyler hepsiyle başa çıkabildim bununla da çıkabilirim.Sadece çok sinirliyim.


http://fizy.com/#s/1ai9u6

 

2 yorum:

melis dedi ki...

nerde tırak orda bırak

9 Nisan 2013 21:37
Elzem dedi ki...

Aynen..

10 Nisan 2013 02:23

Yorum Gönder