9 Nisan 2013 Salı

Kuaför kadın



  Ben pek kuaföre gitmem öyle.Saçımı kendim keserim , boyarım , kaşlarımı kendim alırım.Annemin kardeşimin ve bir kaç arkadaşımında kuaförlüğünü ben yaparım.Saçımı bir türlü istediğim sarı yapamadım.Platin sarısı..Beyaz ile küllü sarıyı karıştırmaydı açıcıydı bilmem neydi yok olmuyor.Hep bok sarısı renginde.Birde ben boyadıkça nasıl dökülüyor kel kalacam diye çok korkuyorum.Kesince dökülmesi duruyor bu yüzden bir senedir kısa saçlıyım.Kaşla ilgilide bir sorunum var.Sanırım yanlış mı alıyorum.Aldığım kaş bir daha çıkmıyor arkadaş.Nasıl bir elim vardır anlamadım.Ya değdiği her yeri kurutan elim başka bölgelerde de işe yarasa ya biraz.
  Neyse bu sefer kuaför e gideyim bari saçımı boyatmaya dedim.Arada bir gittiğim kuaföre gittim kapalı.Yan taraftaki kuaför e sordum nerde benim sibelcimm diyerekten. Bilmiyormuş ama olsa da kadın hamile olduğu için boya yapmıyormuş.Dedi ne vardı ? Boya dedim.Gel ben boyayım sıra da yok dedi.Şimdi saç konusunda çok hasasım kimseye güvenemem.ya istediğim renk olmazsa ? En önemlisi de dökülürse ? Yanarsa ? Biz böyle kardeşimle 10 dakikalık toplantı yaptık ve karar verdik.Boyatcam.Tamam dedim kadına tamam boya sıç kafama! Bu kez biz kadınla başladık ben diyorum platinnn olacak illa o diyor röfle sana çok yakışır röfle olsun.İyi dedim ya yap gitsin.
  Hani derler ya kuaförler psikolog gibidir o gibir bu gibidir şöyledir.Ay bu kadın felaket ya.Böyle aramızda gereksiz bir samimiyet.Hiçte sevmem he.Kadın bütün hayatını anlattı ben dinledim.Sanırım bu sefer o klişe kuaför muhabbetlerin tersi oldu.Yani ben sordum mu ki hangi okula gittin eşinle ne zaman tanıştın kaç zamandır bu mesleği yapıyorsun eşin ne iş yapıyor kaç tane görümcen var yeni doğan bebeğini? bebeğinin pişik olduğuna kadar anlattı.Benim çıkmayan kaşlar için de Bepanthen önerdi.
'Biliyor musun Hadise ile Murat Boz aşk yaşıyorlarmış ?
'Bilmiyorum'
'Bence hiç yakışmıyorlar'
'Yok ya Murat Boz un  sevgilisi vardı ama? ' diyor kardeşim
'Aman onlar çorap gibi sevgili değiştirirler'
'Ben şurayı süpüreyim mi abla ?'
Kadınla kardeşim böyle saçma salak konuşuyorlar üstüne benim salak kardeşim o gün kuaför çıraklığı yapıyor.Telefonum çalıyor kadın kim arıyor diyor.Telefonla konuşup kapatıyorum ne dedi diyor.Sanane beee sanane ! Eşeğin siki aradı sanane.
Beş saat belki de daha fazla kaldım orda.Benim üstüme altı kişi geldi kaş aldırmaya.Hepsine de aynı şeyler söyledi kadın özellikle Hadise ile Murat boz u.Kadınla facebook da arkadaş bile olduk.
Benim saçım bitti.Fön çekildi.
'Aa Hadise ye benzendin sen ' dedi
'Evet üç beş kişi benzetirler beni ama benim gözlerim daha güzel :P'


Ya daha çok şey yazacaktım aslında ama yine çıkara çıkara böyle saçma bir şey çıktı ortaya her zamanki gibi.Oysa aklımdakiler başkaydı.Neyse o değil de ya bu Benpanten işe yarıyor mu gerçekten?Ya da başka kaş için önerisi olan var mı ?

5 yorum:

pinkheartt dedi ki...

Gece gece güldürdün beni yaaa:D ne güzel yazmışsın öyle.bepantenin kaş çıkarttığını ilk senden duyuyorum ama sanmıyorum yanii=)

15 Nisan 2013 22:42
Elzem dedi ki...

Ne mutlu bana o zaman :) Ben de hiç duymamıştım ilginç geldi

15 Nisan 2013 23:29
Adsız dedi ki...

Ayy şekerim bende bir erkek olarak saçlarımı bayan bir kuaföre kestiriyorum yanlız saçımı kese kadın benimle fazla konuşmuyor mesafeli davranıyor yani

17 Eylül 2013 06:09
Adsız dedi ki...

Bu arada sanırım amatör kuaförsünüz annenin kardesinin arkadaşının saçlarını kesiyormusun benim saçlarımıda kesermisin
Yorum sahibi :oğuz

17 Eylül 2013 06:16
Adsız dedi ki...

Mrb ben buket dokuz yıldır bayan kuaförüyüm erkek saçını erkek berberlerden daha iyi kesiyorum saçını kestirmek isteyen erkekleri salonuma beklerim

27 Ekim 2013 13:41

Yorum Gönder