4 Nisan 2013 Perşembe

Müge anlı beni paranoyak yaptın !



    1 senedir Müge Anlı nın programına fena taktım.Yani sabahın 10 nunda beni sikseler kalkmam ama Müge için çalar saat edasıyla ve ne hikmetse sabah 10 da gözlerim pat diye açılıyor hemen yatağımda ani bir doğruluşla kumandanın tuşuna basıyorum.Otomatiğe bağlıyorum resmen.Ve program bitene kadar hiç bir şey yapmam.Sadece reklamlarda kıpraşırım biraz işemeye falan giderim.Ama anam onlarda bir reklam koyuyorlar ooo.10 dakikada bir 20 dakikalık reklam.Prostatı olanlar için ideal bir program.Neyse işte başlıyorum izlemeye ve tüm duyularımı kapatıyorum dünyaya.Eski sevgilim bıkmıştı bu durumdan.Herif arıyor açmıyorum mesaj atıyor yok.Reklam girince yazıyorum ya beni rahat bırak Mügeciğimi izliyorum şuan diye.Sonra Mügeciğim tekrar ekranda gözüküyor sinirden boynundaki damarı pıt pıt atıyor.Ama sinirlenilmeyecek gibi de değil ki.Adama bir şey soruyorlar adam mel mel bakıyor cevap vermiyor.Ben olsam bana bak hoşaf  3 saat senin cevap vermeni mi bekleyeceğiz daha işleyeceğimiz bir çok cinayet ve kayıp var diye ağzının ortasına bir tane geçirip doğru yalçın abi ye yollardım.
   Sonra izlerken hayale dalmaya başladım.Şimdi mahsuscuktan bir adam kayboluyor 4 aydır kimse haber alamıyor.Adam İnşaat işçisi olarak Eskişehir e geliyor.Ben onu yolda görüyorum.Müge anlı yı arıyorum.Ama neden 155 i değil de Müge yi arıyorum bilmiyorum.Doğalgazım bozulsa Müge yi arıyacam o derece yani seviyorum.İşte adamı buldum diye beni programa davet ediyorlar ve yılın kahramaniçesi oluyorum.
  Ben böyle hayal gücümü zorlaya zorlaya eşeğin kulağına su kaçırdım.Ya bir gün tv yi açtığımda bir arkadaşımın özellikle sevgilimin fotoğrafını görürsem ?Yanında 'bilmem ne şehrinde 2 gündür kayıp olan Murtaza nın pipisi kesilmiş olarak cesedi bulundu' başlığını görürsem ? Kesin benimle röportaj yapmaya gelirler.Ve beni katil zanlısı ilan etmelerinin ihtimalide yüksek olabilir.Çünkü sevgilime en son attığım mesaj ' seni seviyorum de yoksa pipini keserim senin' ' Aşkım de gebertirim seni' olduğu için.
 Doğum günümde kardeşimin erkek arkadaşı şehir dışına gidelim dedi.Dört kız iki erkek doluştuk arabaya yola çıktık gidiyoruz Kütahya ya.Pansiyonda kalıcaz bir gece falan.Geldik Kütahya ya benim içimi bir korku düştü.Ya bunlardan biri ölürse diye? Ya kalacağımız yerde bizden önce cinayet işlenmiş olsa ve bizden bilirlerse? Ama cidden nasıl korkuyorum.Yavaştan çıtlattım korkularımı arkadaşlarıma.Dalga geçtiler 'haha kızım ne izliyorsun sen öyle ? Yalnızlıktan kafayı yemişin kızım sen hehe yalnız kezban' gibi.Ben 'yok diyorum abi geri dönelim zaten birimiz ölmezse ben korkudan ölecem birazdan üstünüze kalcam'.Böyle beyinlerini siktim en sonunda döndük.
  Yani gidişat pek iyi gözükmüyor iyice paranoya oldum.Ama yine izlemeye devam..

http://www.youtube.com/watch?v=4eiTXDxmroQ

2 yorum:

fundaModa dedi ki...

yakında blog aleminin yeni pucca'sı olursan hiç şaşırmayacağım..:D

4 Nisan 2013 14:24
eylül dedi ki...

pucca candır yaa :P

4 Nisan 2013 14:26

Yorum Gönder