10 Nisan 2013 Çarşamba

Ne oluyor bana ?



   Balık burcu olmamdan dolayı sulu gözlü bir kızım ota çiçeğe ağlarım.Tamam her gün Müge Anlı yı seyrettiğimde ağlamamı anlayabiliyordum.Ama bugün Turkcell in 'hayat aynı dili paylaşınca güzel' sloganlı reklamında da ağlayınca ne oluyor lan bana dedim.Kafayı yiyorum sanırım yalnızlıktan.
  Birde senelerdir içimde hep bir korkuyla yaşıyorum.Nedeni hatalarım biliyorum ama yani yaptıklarımın hata olduğundan da emin değilim.Demem o ki abartıyorum sanırım.İşte şimdi annem arayacak senin hakkında bunu duydum diyecek diye bütün gün böyle düşünüyorum.Babam eve gelince hoşgeldin yerine ne oldu diye soruyorum acaba bir şey mi duydu diye.Adam ne olacak ya evime gelemez miyim dedi bir gün ama ben hala sormaya devam ediyorum.Şimdi ev sahibinin oğluyla çıktığımı duyacak bunu duysa yine iyi beni kaçırmaya çalışmıştı onu duyarsa beni öldürecek diye düşünüyorum.Bu da ayrı bir konu salak kendi aklınca beni kaçırıp evlenecez.Nerde yaşıyorsa artık.Ama korkmuştum yani.Anlatayım en iyisi.Çok salakmışım bununla çıkarken gerçi hala salağım ama neyse.Her gün annesinin ablalarının evindeyim bunlara yemek yapıyorum kendi evimde yapmazken.Salak salak muhabbetler ediyoruz şu yemeğin tarifi bu dantelin örneği derken mahalle karısı olup çıkmıştım.Bir gün benim salakla yine ablasına gidecez sözde.Gittik evde ne abla var ne enişte.Bu dedi ben seni kaçırdım evlencez.Höst dedim ya ne kaçırması gidiyorum ben dedim.Yok dedi gidemezsin kapıyı da kilitledi.Buradan anca beni öldürür de gidersin diyor.Çok korkmuştum ama ya polisimi arasam acaba ama şimdi ararsam bizimkiler öğrenecek acaba gerçekten öldürsem mi yok salak elzem saçmalama. diye düşünüyorum.Bir kaç saat sonra oğlum ben seninle evlenmek falan istemiyorum çünkü seni sevmiyorum başkasını seviyorum diye yalan söyledim onu da inandırdım.Bu inanınca git dedi.Öyle kurtuldum.Zaten bi kaçırılmadığım kalmıştı onu da yaşadım artık rahat rahat ölebilirim.
  Hatta bilmediğim bir numara arasa bile çok korkuyorum.Dün biri aradı özelden.Aslında açmam korkumdan ama açacağım tuttu işte.
Efendim ?
Naber ?
Kimsin?
Ha...
Hamza mı ?
Ha..
Halil mi ? Ümit mi ?
Diyorum çünkü anlamıyorum dediğini.Tanımıyorum sizi dedim.Bende tanımıyorum tanışalım mı? dedi.Bende her zaman ki gibi ' Ben evliyim utanmıyor musun evli bayanları aramaya pis sapık' dedim.Bu da bana ne desin.'Sen evli olamazsın.Çünkü sen evlenilecek kız değil yaşanılacak kıza benziyorsun dedi.Küfür edip kapattım.
Şimdi yaşanılcak kız ne demek ?Neye dayanarak bunu söyledi? Sesim mi yaşanılacak kız gibi?Eğlenilecek kız demedi iyi bişey mi dedi kötü bişey mi dedi diye bütün günümü bu telefon sapığını düşünerek geçirdim.Hayır işte herif beni tanımıyor ki öyle kız düşürmeye çalışıyor niye Allah ın sapığını bu kadar taktım anlamıyorum.Bir de niye aklıma getiriyorsunuz abi ya kimse evlenmiyor işte benimle.
Mesela buraya da yazamıyorum yazmak istediklerimi.Diyorum şimdi birşey yazarım ya tanıdığım biri okursa?Ya biri bana dava açarsa?Şimdi de şunu düşünüyorum bak.Buraya kaçırıldığımı yazdım ama Cenabettin okuyup yanlış anlarsa?Yok Cenabettin valla bişey olmadı.Ayy kafama tüküreyim ben.Herif bana en yakın iki kız arkadaşıyla aynı evde kalıp aynı yatakta yattıklarını anlattı ben ne düşünüyorum.Bir de kardeş gibilermiş o yüzden kardeş kardeş yatmışlar.Yani aynı evde kızın taytından belli olan kilotunun şeklini gördüğünde hiç mi iç geçirmedi bu kötü kedi Cenabettin?Aynı yatakta hiç mi bi yerleri bi yerlerine değmedi.?Hayır benim öz abim olsa onunla bile aynı yatakta niye yatayım abi.Zaten ayrıldık niye hala Cenabettin ne düşenecek diyorum ?
Neyse işte iyi değilim ben.Kafayı yedim delirdim.Bu durumdan da bıktım.
Bunu da şu şarkıyı dinleyerek ve nedense ağlayarak yazdım.

http://www.youtube.com/watch?v=ILUvVmXlV1g

1 yorum:

koko dedi ki...

Ben bir erkek arkadasimla (aramizda hicbirsey yoktu) ayni yatakta yatmistim bir kere. Hic biryerimiz biryerimize degmedi (ne bicim bi cumle oldu bu yahu!). Baskalarindan da duydum bu tur seyleri-modern zamanlar iste. Ayni yatakta yatmak her zaman seksle sonlanmiyor ama yine de herkese kefil olamam tabii :)

20 Nisan 2013 21:55

Yorum Gönder