28 Nisan 2013 Pazar

Pembe don



     En son İzmir e gittiğimde Cenabettin beni otogardan aldı eve gittik.Sonra bu hazırlandı işe gitti.Mal gibi kaldım.Yemek yedim ben bilmem eşim bilirim i izledim.Canım sıkıldı.Ne yapayım ne yapayım ?Eşyaları karıştırayım en iyisi.Belki adam geçen hafta eve kız getirdi kız da küpesini evde unuttu?Belki eski sevgilisi aklından çıkmıyor onun aldığı hediyeyi hala saklıyor.Belki gay ? Yok lan bu olmadı.Bu sefer paranoyaklığım tuttu.Ya evde gizli kamera varsa?Orayı burayı niye karıştırıyorsun ne kadar ayıp derse?.Baktım bu üstünden çıkardıklarını yatağa atmış öyle dağınık falan.Dedim toplayayım şurayı hatta evi toparlayayım sileyim süpüreyim belki çocuğun gözüne girerim.
   Kendi çantamıda getirdim kıyafetlerimi falan koyayım diye.Çanta ve kıyafet dediysem kol çantama bir gecelik bir kazak bir pantolon bir tayt bir bluz bir sutyen iki kilot makyaj malzemeleri ve yolda yediğim çikolotaların ambalajları var.Yük olmasın ve herif oha kızım burayamı yerleşeceksin demesin diye bavul almadım hepsini kol çantama teptim.Kapatmak çok zor oldu kardeşimle büyük bir uğraş vermiştik.Hatta dönüşte Cenabettin le kapatmaya uğraşırken fermuarı kopmuştu.
   Neyse getirdim bunları.Önce bunun üstünden çıkanları katladım falan.Sonra bi baktım.Yatağın ucunda pembe polar bir eşofman.Kimin lan bu?Pembe?Bir kız yani?Çok kızdım.Katladığım kıyafetleri tekrar bozdum attım.Temizlemiyorum lan evi falan o pembe donun sahibi temizlesin banane.Yattım düşünüyorum o don kimin diye.Sonra düşündüm geçenlerde annesi burdaydı annesinindir falan diye.Ona da bişey söylemedim.İki gün sonra Eskişehir e döndüm.
   Dün gece Cenabettin le kamera açtık.Baktım altında o pembe eşofman.Onunmuş meğer.Bu pembe don sorununu çözdüm.
  Bunu da artık gönül rahatlığıyla yazabildim.Çünkü herif blogumu okumuyormuş.Gece bu yüzden tartıştık.İki de bir yok merak etme okumuyorum rahat ol istediğini yaz takip bile etmiyorum adresini bilmiyorum nerden bulucam onu da bilmiyorum dedi.Ya blogu ilk açtığımda bende okuyacağım diye tutturdun olmadı üstüne sırf okutmak istemiyorum diye ayrıldın.Şimdi okumuyormuş beyfendi.Okuyup okumaması umrumda değil.Neden okutmak istemiyorum diye beynimi siktin okumayacaksan?Birde lafa bak takip bile etmiyorum.Yani işim gücüm yok senin siktirmiş yazılarını mı okuyacağım dedi resmen.
    Aman her neyse iyi oldu yazarım bende en mahremimi :P

8 yorum:

Mokoko Cumhuriyeti dedi ki...

yok yok birileri okuyunca olmuyor, sonra kimsenin anasına bacısına sövemiyorsun sıkıntı oluyor, yeni bir blog açıp ordan anasına bacısına sövüyorsun. Hiç gerek yok böyle etrekşınlara :D:D
Yalnız enişte bey ve pembe bijama? eniştebey? gerçekten? yani ııııı eniştebey kendi seçerek beğenerek mi almış o bijamayı. Sonuçta bende bijama giyiyorum şuan ama gri, bunu çıakrıp mavi giyecem, bu da kirlenirse yeşili. Sonra bu da kirlenirse tekrar griyi. Velhasılı kelam eniştebey ne ayak?

28 Nisan 2013 20:57
Elzem dedi ki...

Aynen bende düşünmedim değil yeni blog açıp ezikliğimi kezbanlığımı millete anlatayım diye.Aman nasılsa okumuyor kötü kedi Cenabettin diyelim gitsin ne ayak?post umda üç şeyden şüphelenmiştim pembe pijama hangisine kanıt oluyor ki :P

28 Nisan 2013 21:19
deeptone dedi ki...

iyi güldüm.
okumasın zaten.
hatta söleme, adresini değiştir.
belki de okuyodur.
böle daha rahat olursun.
:)

29 Nisan 2013 00:55
secil izm dedi ki...

Gay olmasından daha vahim bir durum var pembe pijamayı başka bir kızla ortak giyiniyor olabilirler o da adamın gömleğinin giyiyordur falan :s
Paranoya da bir dünya markasıyım di mi? :)

29 Nisan 2013 01:03
Elzem dedi ki...

sanırım öylesin :) hiç aklıma gelmemişti.Bak şimdi ne yaptın sen ya huzursuz oldum o pijamanın sahibini bulmalıyım :)

29 Nisan 2013 01:10
Elzem dedi ki...

Şimdi ben okumuyor diye yazıcam bundan sonra işte o zaman bırak adresi bu ülkeyi terketmek zorunda kalıcam.Okumasın yeaaaaaa

29 Nisan 2013 01:25
Abdullah Kara dedi ki...

Pembe don giyiyo olması bile yeterli bi sebep :) Teletabileri de izliyomuymuş :)
Sktr et :D

29 Nisan 2013 19:16
Elzem dedi ki...

:D Belki de :P

29 Nisan 2013 19:37

Yorum Gönder