19 Nisan 2013 Cuma

Salak mı dedin sen bana ?




  Bu gün aramadığım mesaj atmadığım insan kalmadı.Canım sıkılıyor birileriyle gezesim tozasım dedikodu yapasım var.Hepsinin işi varmış çok sinir oldum.Yürüyeyim biraz dedim çıktım dışarı. Kulaklığımda Damien Rice klip çekiyorum şarkıyla kendi kendime.Sonra kardeşim Rapunzel le buluşayım dedim.Buluştuk dedik kozmetik alışverişi yapalım.Bir mağazaya girdik.Bakınıyoruz öyle.Sonra oje ve ruj sepetlerine gömdük kafamızı.Sepetin köşesinde küçük şirin sevimli bir bardak vardı.Aynı anda ' bu ne ki ' dedik.İçinde su var.Rapunzel parmağını bardağın içine soktu.O soktu diye bende parmağımı daldırdım.Parmağımı bardağın içinde yüzdürürken gözüm sepetin aşağısına kaydı.Bir sehpa.Sehpanın üstünde bir fincan kahve.Gözümü biraz daha yukarı kaldırdım.Bir kadın..Veee aynı zamanda  parmağımızı soktuğumuz bardağın sahibi.Parmağımı çektim ve deprem olsun istedim.Yani bu kadar mı salaklık olur ne diye parmağımızı karının içtiği su bardağına soktuk.Allah tan kadın yana dönüktü görmedi bir adamla konuşuyordu ama adam gördü rezilliğimizi ve güldü.Nasıl kendimizi attık mağazadan dışarı bilmiyorum.Ama hadi ben salağım sen niye bardağını sepetin içine koyuyorsun kadın?Artık içti mi o suyu bilemeyeceğim.Ama nolcak abi şifa niyetine.
Sonra çok güldük Rapunzel le salaklığımıza.Gülmekten yarıldık.Şimdi sende yarıl..

11 yorum:

USKA dedi ki...

okuduktan sonra ben de sırıttım lan :P

19 Nisan 2013 19:45
Gülcenin Zaman Tüneli dedi ki...

=)

19 Nisan 2013 20:30
Mooi Basak dedi ki...

hahahahahahahaha süpermiş ya :D hahahahahahahah , ama Damien Rice ovv çok başarılı hehe :)

19 Nisan 2013 20:37
Mooi Basak dedi ki...

hahahahahahahaha süpermiş ya :D hahahahahahahah , ama Damien Rice ovv çok başarılı hehe :)

19 Nisan 2013 20:38
Elzem dedi ki...

Birde çektiğim klibi görün.. peehhh :P

19 Nisan 2013 20:41
Mooi Basak dedi ki...

oooo nerede nerede :D ?

19 Nisan 2013 20:56
Elzem dedi ki...

Umarım biri çekimiştir de bu sayede meşhur olurum :P O olmazsa bu bardak hikayesinden umutluyum cicişleri rakip olarak görüyorum :P

19 Nisan 2013 21:02
Mooi Basak dedi ki...

fuvbaeioubuoeisofuvbraeisodufvba zaten o kulaklık takılıp playe basıldıktan sonra neler çevriliyo neler :D ben takip edicek başka biyer bulamadım varmı ki acaba ?

19 Nisan 2013 21:05
3gen dedi ki...

Ciddi ciddi yarıldım. :D

19 Nisan 2013 22:54
Altın Zen dedi ki...

Çok fena olmuş ya :D

20 Nisan 2013 12:44
Yeliz İnceoğlu dedi ki...

iyi cesaret :)

27 Nisan 2013 10:46

Yorum Gönder