22 Nisan 2013 Pazartesi

Sevgilim olur musun sevgilim ?



     Cenabettin le hala çiçeğimli böceğimli olduğumuzu söylemiştim.Niye sevgili değiliz ki abi biz olduk sonra.Sevgili olak sevgilim ol lan işte uzatma gibi konuşma geçti.Bende romantik bir teklif etmesini istedim.Cenabettin önce şöyle bir teklif yaptı. ' Benimle bir ömür boyu sevgili olur musun? '
Bu ne ya ömür boyu sevgili olmak ne demek?Adam evlenecek ya da ben evleneceğim ama sevgili olmaya devam edicez.Dedim bu olmadı başka şeyler düşün et teklif.Bu da  şu fotoğrafı gönderdi.







Ve ' Extra yoğun sevgilim olur musun ? ' yazmış.Tabii ki kabul ettim.
Bir de bir aydır Cenabettin de olan ailesi sonunda gideceklermiş.Onlar gider gitmez bende İzmir e gidecem.Yani bir süre olmıcam buralarda.Sanki çok umrunuzda...
Selametle..

3 yorum:

kendinin ruh doktoru dedi ki...

ÇEKİLİŞİM VAR BEKLERİM

25 Nisan 2013 16:48
irem eren dedi ki...

güzel şeyler yazıyorsun sevdim bu blogu :)
http://ojebahcesi.blogspot.com/

26 Nisan 2013 21:25
Elzem dedi ki...

Teşekkürler :) takipteyim :*

26 Nisan 2013 21:26

Yorum Gönder