3 Mayıs 2013 Cuma

Ara beni




   Her zaman ki gibi yine canım sıkılıyor.Dün gece yine sipraktin içtim.Şuan başım çatlıyor.Müge anlı yı kaçırdım öküz gibi uyucam derken.Sıkıntıdan arada bir girdiğim facebook a şöyle bir bakayım dedim.O da sıktı.Kuaförüm her zamanki gibi oğlunun fotoğrafını paylaştı.Bir kız arkadaşım sevgilisinden ayrılmış galiba atarlı giderli sözlerle mesaj vermeye çalışıyor..Bir kız da zikirdeydi.Tuğba 'hayırlı cumalar ı' paylaştı.Tuğba 'zikir sayfasını beğendi' .Tuğba ya 'vahiy geldi' gibi bildirimler.Sıkıldım çıktım.Kendimi yazmak zorunda hissetim.Niye hissettim bilmiyorum.Halbu ki yazacağım bir konu yok.Hayatım bütün gün aynı koltukta oturup kucağımda laptop televizyon izleyerek geçiyor.Bunu mu yazayım yani?Bende google analytics de aratıp aratıp bana gelenlere yazayım bari dedim



Adriana lima ile fotoğrafım nerde
 : ikinci çekmede iç çamarlarının arasında

Askım : efendim

Bu ne ya bu ne ya : Eşeğin ziki

Evde kimse yok : Geleyim o zaman

Ne zaman geleceksin : Adresi ver bir saate ordayım

İbrahim üzülmez : İlgilenmiyorum

Özledim , özlüyorum , özledim mesajları  : Biri birini çok fena özlemiş her gün aynı bu şekilde aratıp aratıp bana geliyor.

Kendi saçımı nasıl keserim : Kafanı ey kes gitsin

Sesli güldüm : İlk defa mı ?

Sevgilim olur musun : Esmersen olurum

Sevgilimden soğudum :Bende.Bak ben ayrıldım.Sende ayrıl

Sevgilimi sinir etmek istiyorum : Cenabettin in numarasını veriyorum

Pipini keserim : Aynı şeyi düşünüyoruz

Pipisi gözüken erkek :Link yolla

Teyzemi miktim , teyzemi uyurken miktim : Ee napalım yani ? Aferin mi diyelim ?

Annemin kukusu : Aferin sana. Demek insan çıktığı yeri bilmek istiyor.

Kuku fotoğrafı , belli olan kukular , yaşlı kukular : Bişey demiyorum

Şimdi profilimden çıkabilirsin : Okey


Neyse yeter bu kadar.Kahvaltı neyim yapıyım.Görüşürüz.
Mucuk

Not: Lan bayağı alıştım ben buraya galiba.Baksana mucuk falan :P


0 yorum:

Yorum Gönder