4 Mayıs 2013 Cumartesi

Benim kıskançlığım sizin kıskançlığınızı döver


  Sevgili Elzem in kafasını yaşamak isteyenler derneği üyeleri ve konuk misafirler..Nasılsınız iyi misiniz?Beni soracak olursanız ben ishalim.Üstüne reglim.Ve bugün itibariyle çenemde nur topu gibi bir sivilcem var.Hatta birazdan aynanın karşısına geçip iki parmağımın arasında pörtleterek aynaya fışkırtmayı düşünüyorum.
Dün gece yedi ay önce kaybettiğim teyzemi rüyamda gördüm.Böyle bütün sülale var.Yer sofrasında yemek yiyoruz.Teyzem tam karşımda.Ama meğer o teyzem değilmiş.Eniştem evlenmiş.Ama aynı teyzem yani sesi davranışları falan.Bende içimden diyorum 'ulan adam hemen evlenmiş kudurmuş heralde boşuna beni taciz etmedi' falan diye.Sonra kadına diyorum 'ya sen aynı teyzemsin'.Kadın tebessüm ediyor.Sonra yanımdaki beni dürtüklüyor.Öyle denir mi kadının gücüne gider gibilerinden.Sonra ortam birden mevlüt alanına dönüşüyor.Ben de çişimi yapmak için tuvalet arıyorum.Ve uyandım zaten sonra.Tabi hemen telefonuma sarıldım.Cenabettin mesaj atmış.'Günaydın.Bugün aöf sınavına sende girecek misin?'diye.höh oha hatta çüş ve buna benzer diğer sözcük öbeklerini sıraladım içimden.Ne aöf si ?Ben aöf mi okuyorum?Yani okuyordum ama bıraktım.Ve bunca zamandır sevgili eski sevgilim bunu bilmiyor.Oysa söylemiştim.Artık hayatında ne kadar değer veriyorsa bana unutmuş.Belki de unutmadı zaten beni dinlememişti.'Günaydın.hayır'Diye cevap yazdım.O da 'Ben bu gün sınavda görevliyim oraya gidiyorum' yazdı.Ben de'Hmm kolay gelsin' diye cevap verdim.Sonra kalktım saçımı yıkadım.
Sonra poker oynamayı düşündüm.Son zamanlar fena taktım pokere.Hatta telefonuma üj tane poker oyunu indirdim.Tabi yine Cenabettin e göre çok saçma bu.Kendisi ev yapma oyunları oynuyor halbu ki.Neyse ya Cenabettin nerden çıktı şimdi.Ben başka bir anektod anlatacaktım.İşte ben böyle günlerdir elin gavurlarıyla poker oynuyorum falan.Bir tane türk görmedim oyunda henüz.Yok bir tane gördüm ama o da 'Selam elzem xxxx@hotmail.com' yazdı.Valla özgüveni çok yüksek erkekler var memleketimde.Adam o kadar emin ki ekleyeceğimden direkt mailini verdi.Neyse iki üç gün önce yine oynuyorum.Biri geldi 'selam elzem' yazdı.Nedense sevindim.Sanki yurtdışında yaşıyormuşum da bir türk görmüşüm gibi hissettim.Sonra konuşuyoruz bununla.Çocuk azerbaycanlıymış.Profilindeki fotoğraf çenesi ve dizleri arasındaki bölge sadece.Bayağı bir muhabbet ettik biz bununla.Sohbetin sonunda bu facebook dan ekle beni dedi.Ne ekleyeceğim tanımadığım insanları ya.Yok lan niye yalan söyleyeyim tanımadığım bir kaç insanı ekledim.Nolcak ki abi yiyecek mi facebook umu.Zaten girdiğimde yok.Yalnız ben böyle girmiyorum falan diyorum ama daha önceki yazılarımın bir kaçı facebook daki insanlarla ilgili.Artık nasıl bir çelişki yaşıyorsam.Ama eklemedim bu çocuğu.Sonra bir kaç kere daha aynı masada oynadık ve yine sohbet ettik.Oyun esnasında bir kız geldi.Çocuk azerice bişeyler diyor bana.Bu kız da azeriymiş.Üstüne alınıyor her lafı.'Men mi men mi' diyor.Sen değil men dedim.Çocukta sana bişey diyen yok dedi.Ama kız hala atlıyor çocuğun her lafına.İşte o zaman içime gereksiz bir kıskançlık girdi.Evet çok saçma tanımadığım birini neden kıskanıyorum abi.Tabi aynı ülkede olmalarının etkiside var.Bide acayip derece kıskanç biriyimdir.Bir kaç eski sevgilim bilir.Bir kaç diyorum çünkü kıskandığımı asla belli etmem asla söylemem.Karşımdaki havalanacak diye mi belli etmem?Hayır.Gururumdan mı?Hayır.Şu yüzden ki ben bir kere söyleyeyim kıskandığımı ondan sonra eşeğin kulağına su kaçırıyorum.Sevgilimin erkek arkadaşlarından oturduğu klozetten götünü sildiği tuvalet kağıdından bile kıskanmaya başlıyorum ve ona da söyleyip bunaltıyorum..Sonra adam dayanamayıp kaçıyor benden.Bende nerde hata yaptım diye düşünüp ayrılık acısı yaşıyorum.Neyse ne diyordum.Kız her lafa atlayadursun bende kıza inat çocuğu 'ya benim çıkmam lazım facebook dan devam edelim' dedim ve çıktım.Face dende ekledim.Profil fotoğrafı çok tatlı.Ayrıca esmer :) Diğer fotoğraflarına bakınca çouğun değeri gözümde 'eh idare eder' e dönüştü.Salak mıyım neyim ben ya.Banane elin çocuğunun tipinden.Face den ekledik diye evlenecek değiliz ya.İşte konuştuk bununla.Dünde konuştuk.Bana' hoşuma gelirsin' dedi.Höh dedim.Hangi ara hoşuna gittim senin.Daha ekleşeli yirmidört saat olmuş.Bir yirmidört saat daha devam edersek evlilik kararı da alırız biz seninle diye düşünürken.Bu daha da abartıp beni oraya davet etti.Ben olmaz deyince ben geleyim dedi.İyi gel dedim.Bu da iki haftaya ordayım ozaman dedi.Baktım boku çıktı cevap falan vermedim.Konuşmuyorum artık.Yani böyle giderse evlenip azerbaycan a yerleşebilirim bir ay içinde.Sizi de düğünüme çağırırım.Altın neyim takarsınız.Sonra kızımız olursa ismini pokerdeki kızın ismini koyarız.Hatta kimbilir  belki gökten üç elma falan da düşer..

Not: Şuraya bakıp beni destekledin mi canım?

8 yorum:

Helene dedi ki...

Hahah yine guldum, hadi hayirlisi dermisim :P

4 Mayıs 2013 15:44
Elzem dedi ki...

Konuyla ilgili ilk sen yorum yaptığın için seni baş nedimem yapıcam *.*

4 Mayıs 2013 15:57
Helene dedi ki...

Oley ilk defa nedime olucaaam :D :*

4 Mayıs 2013 17:05
Elzem dedi ki...

Benimde ilk defa nedimem olucak :D

4 Mayıs 2013 17:07
Helene dedi ki...

Memnun oldum hanfendi hihihi :)
Gorusuruzzz :*

4 Mayıs 2013 17:11
Elzem dedi ki...

Görüşürüz :* Bende kabak kızartacaktım zatenn

4 Mayıs 2013 17:13
Hacer Yavuz dedi ki...

Komik :) bloğunuzu takibe aldım .banada beklerim:)

4 Mayıs 2013 17:25
Elzem dedi ki...

teşekkürler :) takipteyim bende

4 Mayıs 2013 17:39

Yorum Gönder