28 Mayıs 2013 Salı

Bu da olmadı



  Dün gece rüyamda annem ben ve kardeşim Rapunzel deniz kıyısındayız.Annem biraz önümde Rapunzel yanımda.Deniz birden kaynamaya başlıyor.Baloncuklar çıkıyor kaymadan dolayı.Annem eğiliyor ve elini suya sokuyor.Sonra deniz yükseliyor ve koyulaşıyor.Muhallebi yaparken koyulaşır ya işte öyle.Ben anneme gel diyorum.Kardeşimde denize doğru gitmeye başlıyor.Ama o kadar çok korktum ki anlatamam.Zaten genelde böyle felaket falan görürüm rüyamda.Uçak düşer dibime ya da kıyamet kopar falan.İşte neyse çok korktum ve uyandım.Her gün rüya görürüm ve genelde rüyalarım çıkar.Bence rüyadaki belkide farketmediğimiz ve kişiden kişiye değişen bir sembol var.Yani bize birşeyleri haber veren.Ve şu da önemli rüyadan uyandıktan sonraki ruh halin.İyi ya da kötü.Bu da bir haberdir.Bu yüzden rüyalarımı google dan aratmam pek.Gördüğümüz şeyler aynı olabilir ama olabilecekler farklıdır bence.Ama daha önce böyle bir rüya görmediğimden dolayı ya da denizin kaynaması neye işaret abi dediğimden dolayı google a sordum.Denizle ilgili çok şey olmasına rağmen denizin kaynaması yoktu.Demek ki ilk ben görmüşüm bu rüyayı hehe şaka şaka.Neyse işte yoktu ve diğer denizle ilgisi olanlarda kimi iyi ama çoğunluk kötü birşey olacak hakkında dava açılacak falan yazıyor.Lan ne davası.Ben ki kendi osuruğumdan bile korkan bir insanım.Bu yüzden dikkat etmeye çalışıyorum.Mesela şuraya bile bir şey yazamıyorum.

  Neyse ben böyle düşünedurayım bugün dışarıya çıktım.Adalara bir bakayım yerinde mi diye gittim.Daha adaların başında, yarısına bile gelmeden baktım dört tane stand açmışlar yoldan geçenleri durduruyorlar falan.Beni de bir kız durdurdu.Anlatıyor ama ben oralı olmuyorum.'Cenabettin bugünde yazmadı , şu kızın şortuna bak , of şu çocuk çok yakışıklıymış , Allah ım herkes sevgilisiyle elele bide bana bak en son dört ay önce Cenabettin le el ele tutuşup gezmiştik , Oha karının dip boyasına bak , Cenabettin..' gibi şeyler düşünüyorum arada bir 'hı hıhı evet hıhı' diyorum.Yav arkadaş ne meraklıyız.Götümüzde çıban çıksa hadi gel 'götü çıbanlılar' standı açıp imza toplayalım diyeceğiz yakında.Bende bir stand açacağım.Yalnız olanlar, sevgilisi olmayanlar adına.Kuracağım stand bir masa bir de tepeme şemsiye..Gelen geçeni toplayacağım.Mesela çocuk gelecek ' ben sarışın yeşil gözlü başak burcunda 170 boy 50 kilo üniversite mezunu bir kız arıyorum diyecek.Bende not edeceğim.Bir kız gelecek ' ben sarışın mavi gözlü 180 boy 75 kilo işi olan evi olan birini istiyorum' diyecek.Ve ben bunları tanıştıracağım.Böylelikle sevaba gireceğim..

  O değil de şu sivil polis var ya.İsim bile veremedim daha ki zaten gerek yokmuş.Bu hiç kendinden bahsetmiyor falan.Söylediğimde ise 'nefret ediyorum kendimi anlatmaktan!' diyor.Ben de sinir oluyorum.Dün facebook tan ekleşelim dedi.Tamam dedim ekledim.Bende bunun facebook profilinden yola çıkarak buna sorularımı sordum.Önce burcunu sordum.ASLAN diye yazdı.Bir de büyük harflerle..Sanki çok matah.Sanki küçük harfle ben anlamayacağım.Sanki aslan burcu erkeklerin pipisi daha heybetli.Tövbe tövbe.Sonra bu netten bakıp ikimizin burc uyumunu kopyala yapıştır yapıyor bana.Benim ise aklım sorularda.Allah ım ona da bir site yetmemiş bir kaç siteden uzun uzun gönderdi.Ben de 'hı evet :)' falan yazarak sinir oluyorum.Bitince birkaç soru sordum.'profilinde yazmıyor' öyle mi böyle mi diye.Yaşını sordum düşün yaş daha önce söylenecek bir şeydi ama herif sordurmuyordu işte.'Tahmin et' dedi.'32' dedim ve bilemedim.36 yaşındaymış.Tamam benden epey büyük ama yaş benim için sorun değil.Daha önce aklıma takılan daha doğrusu içime doğan bir şeyi sordum.'Evli misin?'Daha önce 'of elzem saçmalama yine paranoya yapıyorsun hem niye durduk yere sorasın ki diyordum içimden.İşte sordum.'bekarım'dedi.Ama yok ya içimdeki his sağolsun.Bu sefer bende ' ama bu yaşta bir insanın evli olma ihtimali yüksek gibi sanki ya da evlenip ayrılması' dedim.Bu da 'işte bu yüzden kendimi anlatmayı sevmiyordum sanırım artık görüşmeyeceğiz evet evlenip ayrıldım çocuk dersen evet iki tane' dedi.Birşey demedim çıktım.

  Zaten ne bekliyorum abi.Benim nesil ve benim sevgilim olabilecek nesil hep evlendi.Bir ben mi kaldım ne.Ben evrene o kadar sinyal mesaj bilmem ne gönderdim birde.Yanlış kişi için göndermişim.Az önce 'aklımdasın belkide son kez söylemek istedim' yazdı.Cevap vermedim.'Hoşçakal' yazdı.'Hoşçakal' yazdım.Olmaz yani.Hadi benim için olur diyelim ama ailem izin vermez buna.Ki çocukları olduğu için benim için bile olmaz.Benden üvey anne bile olmaz.

0 yorum:

Yorum Gönder