25 Mayıs 2013 Cumartesi

Evrene inandım



  Bu sabah kalktığımda götüm öyle bi tutulmuş ki.Göt kaslarım hareket etmeyecek derecede.Hayır yani bir şey yapmıyorum yormuyorum kendimi bütün gün evde oturuyorum.Nasıl tutuldu anlamadım.Dün gece açık bıraktığım pencereden eve biri gelip hunharca tecavüz etmiş sanki.

  Hani şu yazımda bahsettiğim iki kere yolda görüp el salladığım salak gibi beğendiğim herif vardı ya.İşte o herifi gördükten iki gün falan belki bir gün karşılaşırız umuduyla evrene beynimden manyetik manyetik dalga dalga sinyal gönderdim.Hatta içimden Yaşar ın ' yine karşılaşırıızz dünya küçük aşkın büyükk' şarkısını hep ona söyledim.Böyle saçma salak.Anneannemlerden öğrendiğime göre herif o mahalle de iki üç gün görev için kalmış sonra gitmiş.Ara ki bulasın herifi koca Eskişehir de.Tabi takmadım.O kadar da salak değilim.Yani sanıldığı kadar salak değilim.

  Neyse bu gün Rapunzel le dışarıya çıktık.Yemeğe gittik.Her zamanki gibi ne yiyeceğimize karar veremedik.Garson iki kere masaya geldi gitti falan.Tekrar geldiğinde
'Kusura bakmayın ben vejeteryanım da o yüzden karar veremedim ben bir iskender alayım' dedim.Sonra ne diyorum ben ne dedim falan derken Rapunzel le tabi garson gitti.Rapunzel dedi ki
'Abla bak şu adam mahalledeki sivil polis değilmi?' Çaprazıma baktığımda evet oydu.Çok şaşırdım lan.

  Sonra bakmaya bakışmaya başladık adamla.Bi ara bakışırken 'ne oldu ne bakıyon bişeymi var?' der gibi geldi.Ben de bakmadım.Rapunzel le konuşuyoruz.Adam geldi bizim masaya.

'Sen şu tittiri mahallesinde gördüğüm kız değil misin?' dedi.Evet dedim.Konuştuk falan ama bir konu ilginç geldi.Hani aslen buralı mısın falan diye sorarken evet dediğim halde 'göçmen misin dedelerin ataların falan filan diye sordu.Yani ilk konuşma için bence tuhaf ve gereksiz.Fazla konuşmadık zaten gitmesi gerekiyormuş.Numarasını verdi.Atmadım mesaj henüz.Atsam mı atmasam mı diye düşünüyorum.Yok öyle düşünmüyorum aslında atacağım tabi ki boşuna karşıma çıksın diye evrene sinyal göndermedim değil mi ? Sadece ne zaman atayım ki diye düşünüyorum.

 Neyse demek istediğim bu evren falan işe yarıyor lan.

0 yorum:

Yorum Gönder