1 Mayıs 2013 Çarşamba

Höööö haaaaa nasıl? En eğlendiren blog adayı mı olmuşum ?



    Laaaaannnnn inanamıyorum.Şimdi uykulu uykulu monitöre bakıp nette takılırken Bloglar mahallesi diye bir site gördüm.Blogstar seçimleri falan gördüm.Bi karıştırayım dedim.Böyle kategoriler falan da var.Karıştırırken karıştırırken........Bi baktııımmmmm.Ben de varım 'en eğlendiren blog' adaylar arasında.İnanamadım tabi.Bide adayı öneriyorlarmış.Kim önerdi beni çok merak ediyorum:)Ayyyy nasıl mutlu oldum anlatamam.Görünce uykulu gözlerim ufo görmüş gibi açıldı.Kendimi belediye başkan adayı gibi ya da yılın en iyi arabesk kadın sanatçısı gibi hissediyorum.
 
 Şurdan profilime bakmak veya beni desteklemek istersiniz çok sevindirik olurum yani :)
 Hehe lan sevgilim yazdıklarıma saçma buluyordu.Haşırt diyorum :P
 Neyse şaşkınlıktan ve sevinçten yazamıyorum.Öptüm..

3 yorum:

USKA dedi ki...

:)

1 Mayıs 2013 07:56
Becerikli Annenin Kızı :) dedi ki...

Kim önerdiyse çok iyi etmiş.
Destekliyorum seni.
Senin yazdıklarını okurken hakkaten eğleniyorum.

1 Mayıs 2013 13:18
Elzem dedi ki...

Ayyy çok teşekkür ediyorum :*

1 Mayıs 2013 13:25

Yorum Gönder