5 Mayıs 2013 Pazar

İçimde bir his var...



    İçimde bir şey var.'Ne olcak lan bok var' diye iğrenç bir espri yapasım geldi.Neyse ben yapmamış olayım siz de okumamış olun.Sanki çok okuyanım varmış gibi.
Yalnızlıktan kafayı yiyor olabilirim.Çünkü içimde tanımlayamağım öyle bir his var ki..Depresyonda mıyım neyim.Çok siktiri boktan hayatım var. Bütün gün aynı koltukta televizyon karşısında o yarışma benim bu yarışma senin vakit öldürüyorum.Sonra sıkılıyorum sevdiğim bir kaç blog var onları okuyorum.Koltuk götümün şeklini aldı artık.Götümde ise kan dolaşımı olmadığından yakında yara bile çıkabilir.Çok yalnız hissediyorum kendimi ki zaten yalnızım.Sanırım bu yüzdendir ki Cenabettin e sarıyorum.Dikkat ettim mesela bir konu hakkında yazıcam araya Cenabettin i de sokuyorum.Belki de tek iletişimim Cenabettin le olduğu içindir.
Saçma sapan şeyler düşünüyorum.Geçen gece eski sevgilim aklıma geldi.'Nasılsın' diye mesaj attım.Cevap yazmadı yazması gerekirken.Bir kaç saat geçti yatıyorum bu yine aklıma geldi.Özlediğimi farkettim.'Seni özledim' yazdım.Yine cevap gelmedi.Bende 'Sen yine de yazayım deme.Şimdi sen yazarsın sonra ben yazarım sonra sen sonra ben..' yazdım.Yine yazmadı ve iyiki de yazmadı.Cevap verseydi eğer ya o an ki duygumla onu kandırmış olacaktım ve ertesi gün aklıma bile gelmeyecekti.Ya da yine o anki duygumla ona karşı bişeyler hissedecektim ve yine çok üzülecektim.Çünkü kimse için bu kadar üzüldüğümü hatırlamıyorum.
Bir gün yalnızlıktan çürüyüp gidicem.Bu kırmızı koltukta ölcem.Ölürsem evdekiler de farketmez.Çok uyuduğum için yine uyuyorum diye düşünürler.Artık bir hafta sonra cesedim kokmaya başladığında farkedilirim.

Bu arada blogumu tek okuyan izleyicim olan sevgili helene in şu an itibariyle doğum günü :) Burdan doğum gününü kutluyor nice mutlu yıllar diliyorum..






10 yorum:

Helene dedi ki...

Cok boktan durumlari bile cok komik anlatabiliyosun, bu benim icin buyuk yetenek :)

Kirmizi koltuk olayini sevdim. Yani sevdim derken anlatisin hos :)

Bu arada tesekkurler. :)

5 Mayıs 2013 01:13
Elzem dedi ki...

:) Bende teşekkür ediyorum.Boktan durumlar için üzülünce elime bişey geçmediğini farkettim.Madem birşey olmuyor bari komik olsunlar

5 Mayıs 2013 01:22
3gen dedi ki...

Ama bende okuyorum blogunu! Şu an dışlandığımı hissettim ve çok kırıldım :P

5 Mayıs 2013 13:10
Elzem dedi ki...

Bende çok sevindim :))

5 Mayıs 2013 13:34
Mokoko Cumhuriyeti dedi ki...

aslında ben de okuyorum, amma yorum yazmaya üşeniyorum. Hem zaten tüm bloglar
-erkekim beni terketti
-erkekim hiç benm olmadı ki
-hpsi o ırıspı cansu yüzündn oldu
-rsmen aldı elimden svglm,askitom, böcgmi
-hem ndn berke can bana baqmıyo ki. bnm neym eksk.
tarzı olduğun çok takip edemiyorum.
Bide iyi başlayıp sonra hüzünbaz otuzbirciye saran erkeklerin blogları da var, onlar da sıkıntılı.
Sonuç olarak 3-5 bloga bakıyorum sadece, işte biri de senin blogun.
bide helene doğum günün kutlu olsun.

5 Mayıs 2013 16:09
Elzem dedi ki...

ahaha aynen bir de her öğün yedikleriyle sıçtıklarının fotolarını sergileyen bloglar var.Ben de sen dahil üj bej bloga bakıyorum

5 Mayıs 2013 16:37
Helene dedi ki...

Tesekkurler Mokoko Cumhuriyeti. :)

6 Mayıs 2013 01:57
Yeliz İnceoğlu dedi ki...

Yorum yapmayıp okuyanları atladınız amaa. Kendimi belli etme ihtiyacı hissettim :)

10 Mayıs 2013 23:06
Yeliz İnceoğlu dedi ki...

Neden yorum beğenme butonu yok sanki dediğim yorumlardan biriyle daha karşı karşıyayız :) Hem neden berkecan bana baqmıyor ki hahaha çok iyi :)

10 Mayıs 2013 23:07
Elzem dedi ki...

Teşekkür ederim :)O zaman hemen düzeltme yapıyorum :)

10 Mayıs 2013 23:08

Yorum Gönder