2 Mayıs 2013 Perşembe

İçimdeki paranoyak kezban

   

    Kilo almak için sipraktin kullanıyorum.Ama düzenli değil.Zaten ben hiç bir ilacı düzenli kullanmam.Zaten ben ilaç kullanmam.Özellikle hap.Seneler önceki intihar girişimimden sonra yanımda birinin hap içmesine bile tahammül edemiyorum.Neyse bunu başka zaman yazarım.Konumuza dönelim.Dün gece uykumun bir türlü gelmemesi nedeniyle sipraktini içtim.Ama üşendiğimden dolayı ölçekle falan değil kafama diktim şurubu.O da bir uyku yapıyor bir sersemlik bir sinirliklik bir hangi yastığa kafamı koysamcılık.Aman uykum gelsinde dedim.Sabah gözümü yarı açtım saat on iki.Sabah değil öğle yani.Kalkmak istemiyorum ama Rapunzel le buluşcaz.Sürünerek kalktım.Gözlerim açılmıyor abi kalbim ağrıyor.Başım gözüm götüm şişmiş.Sanki dün gece iki şişe votka içip üstüne çamaşır suyuyla cila yapmışım gibi dengesiz bir şekilde yürüyerek tuvalete gittim.Oturdum işiyorum.Ama büyük ihtimal uyuyorum.Çünkü Ömer çelakıl ın saçlarını ne olacak bu devletin halini gibi şeyler düşünmüyorum.Mahallede kavgalı olduğum kızın da nişanı varmış.Kendimi Ankara nın bağlarııı eşliğinde omuzlarımın ritim tutarken buldum.Dedim sikecem elzem çişini de Ankara nın bağlarını da sipraktini de kalk lan artık..Kalktım duj falan aldım.Giyindim süslendim.Çıkacağım zaman annem dı dımızın dı dı sının dı dı dısına git (geçen hafta bize getirdiği hangi meyveden yapıldığını bilmediğim çünkü aynı bokuma benzediği için yemediğim şeyin) kavanozunu geri götür dedi.Kadınla aynı mahalledeyiz.Kadın yaşlı dul ve torunlarıyla oturuyor.Gittim zile bastım açan yok bir kaç kere daha çaldım sonunda açıldı kapı.Voooovvv falan yani.Karşımda kadının şehir dışında yaşayan yakışıklı bayramdan bayrama görüp bununla kan bağımızın hesabını yaptığım torunu.Kahretsin adam yine yakışıklı.
'Cumaziye yenge yok mu?'
'Buralardaydı.Evin içinde bi yerde bilmiyorum'
Sanki evin kedisini sordum cevaba bak.
'Gir içeri'
Lan girsem mi girmesem mi?Cevabını düşünüyorum.Kadın evde mi değil mi?Yoksa beni eve alıp şey mı edecek?Kapıyı da geç açtı kesin mastürbasyon yapıyordu şimdi azgın azgın tecavüze uğrayacağım.Zaten diğer torunu sapık gibi o da evdeyse ikisi de tecavüz edecekler kesin.Oooofffff Allaaaammm zaten herkes beni şey etmek istiyor.Hayır şöyle etli butlu biri olsam tamam dicem de.Bu halimle niye beni şey etmek istiyorlar bilmiyorum.Ha pedofili olursun anlarım.Çünkü yaşın tutmuyor diye bana sigara vermeyen bakkal amcalar tanırım.Neyse ben böyle düşünürken adımımı attım içeriye mutfağa bıraktım kavanozu.Koridorda dikiliyorum salona geçemiyorum paranoyaklığımdan.Bu da geç dedi içeriye geçtik.Oturdum o da oturdu karşıma.
'Ee nasıl gidiyor ev kızı olmuşsun ehiehi'
Ay böyle bana ev kızı diyenlere nasıl sinir oluyorum.
'Okulu bıraktım işi bıraktım iyiyim böyle rahat ama bakalım lys ye gircem'
'Hangi bölümü istiyorsun'
'Yabancı dil'
'Var mı sende'
'Aç kalmayacak kadar var' derken bu kalktı başka odaya gitti.
Hah dedim Elzem siki tuttun şimdi sapık kuzenini çağırıp gelecek veee seni..Of yeter elzem
Meğer telefonla konuşmaya gitmiş geldi.
'Cumaziye yenge yok galiba ben gideyim'
'Yok bekle abdest falan alıyor galiba'
Vay arkadaş ne abdestmiş gusül falan alıyor galiba diye düşünürken kadın içeriye geldi.Biraz konuştuk falan gittim.Rapunzel le buluşcaz.Oniki santimlik topuklu ayakkabıyla boyumu uzun gösterirken ayaklarımın ebesi sikildi.Neyse buluştuk kardeşimle.Dedik laptop bakalım alalım.Çünkü benim laptop iyice patates oldu.İki de bir kapanıyor.Aynı anda hem blog yazıp hem youtube dan müzik dinleyemiyorum.Film ve dizi izleyemiyorum artık.Hamayolunda bir mağazaya gittik.Zaten orda hesabım vardı.Çok lazımmış gibi ağda seti almıştım 200 tl lik bir kazık girmişti.Kadının kolumuzun bir köşesine ağda sürüp beziyle de carrttt diye çekmesine kanmıştık.Halbu ki bi sikime yaramıyor.Ürünü tanıtırken kadın ' beş senelik ağda ihtiyacınızı karşılıyor bu set' demesine hak verdim ama.Çünkü kullanmıyorum abi yetmiş sene daha bekler odamın bir köşesinde.Neyse girdik mağazaya laptopların olduğu bölümdeyiz.Karşımızda genç yaşta saçları ağarmış otuziki dişi birbirleriyle ya halay çekiyormuşcasına ya da bizi kimse ayırmaz dercesine birbirine giren bir müşteri temsilci var.Teknoloji özürlüsü olduğumdan anlamıyorum hangi marka ne işe yarıyor.Adam tutturmuş bir asus diye onu da ilk defa duyuyorum.
'Bu toshıba nın işletimcisi kaç'
'yedi ama asus un şu modeli sekiz'
'Samsung un modellerine mi baksak Rapunzel?'
'Bence asus a bakın taksitleri 50 tl yaparım yanında tablet hediye ederim' diyerek hesap makinesiyle rakamların karakökünü aldı ve
'64 tl taksit olur' diyor.Lan hani yanında hediye veriyordun.
Ben zaten bu müşteri temsilcilerini hiç anlamıyorum illa onun dediğini alıcam.Yani adama sorsam ki
'Burcun ne?
'Balık ama asus un aslan' diyecek ya da
'Seninki kaç santim' desem
'onüç ama asus un yirmiki diyecek
Valla ben bi bok anlamadım.Şöyle benim anladığım dilde ' bak şu bilgisayarda aynı anda hem youtube dan müzik dinleyip hem porno izleyip sevgilinizle mesajlaşabilirsiniz hiç kasmaz dese eyvallah dicem.
Neyse o sırada bir adam geldi diğer müşteri temsilcisine 'Bana müdürünüzü çağırın' falan demeye başladı.Ben de Rapuzel e 'Hangisi daha ucuz diye sorak' anlamında kaşımı gözümü götümü oynatıyordumki adam 'Siz de bi türlü beğenemediniz sanki ev alacaksınız' demez mi
'Aaaa bize laf soktu müşteri her zaman haklıdır' dedim ve çıktık.

Ey Eskişehir halkı eğer bu gün Hamamyolunda evkurun köşesinde ayaklarından bezmiş neredeyse 'fazla ayakkabısı olan var mı?' diye bağıracak şekilde dondurma yiyip sonra yanındaki kardeşine 'çok kızdım lan bunlara acaba camına tükürsek mi? şeklinde duyan ve göreniniz varsa ahan da o benim.
Mucuk

NOT:Şurdan beni desteklerseniz çok mutlu olurum :)

9 yorum:

Helene dedi ki...

Ya sen cidden komiksin yahu :D nasil guldum anlatamam. Ama cok guzel anlatiyosun. Su evlenen arkadaslarina niyeyse ben de gicik oluyorum, ya cok sevdim ben senin blogunu. Harikasin yaaav :)
Bu arada asus bizde de var ben hem blog yazip hem de youtube tan muzik dinleyebiliyorum.
Opucuklerrr :)

2 Mayıs 2013 00:31
Elzem dedi ki...

O zaman bende alayım mı? ahaha 'asus bizde de var hem blog yazıp hem youtube tan müzik dinleyebiliyorum' çok güldüm ya:) :*

2 Mayıs 2013 00:39
Helene dedi ki...

Saka bi yana dursun, cidden oneririm. :)) iyi gecelerrr. Bu arada destekliyorum seni, senin blogun en eglenceli!!
Bye :)

2 Mayıs 2013 00:44
Elzem dedi ki...

Alayım bari bende bir çok şeyi aynı anda yapayım artık.Çok teşekkür ederim :) iyi geceler kiss

2 Mayıs 2013 00:53
1800lerde Yaşayan Kabarık Elbiseli Kız dedi ki...

demek sende burlardasın,eskişehirdensinn ! :)

2 Mayıs 2013 02:41
Elzem dedi ki...

evet :) sanırım sen de :)

2 Mayıs 2013 12:13
3gen dedi ki...

Asus candır yaa! Asus al kesinlikle :)
Bu arada yazılarını okuyup bitirdikten sonra her seferinde mal mal sırıtırken yakalıyorum kendimi :D
Nasıl iştir bu anlamadım. :)

2 Mayıs 2013 17:01
Elzem dedi ki...

Sırıtmana sevindim :) tavsiyeler üzerine almayı düşünüyorum

2 Mayıs 2013 17:19
el nino dedi ki...

hayatın içindensin.....güzel yani

2 Mayıs 2013 18:02

Yorum Gönder