6 Mayıs 2013 Pazartesi

İlk görüşte aşka inanmam



   Hayatım bu kadar saçmalamaya başlamışken bende de bir zeka geriliği baş gösterdi sanırım.On beş yaşıma lise halime döndüğümü farkettim.Nasıl farkettim?
Şimdi şöyle cadaloz anneannemelere kalmaya gittim.İki gündür bütün anne tarafı beraberiz.Böyle aramızda kim daha iyi laf sokma yarışındayız her zamanki gibi.Ya düşünüyorum dünyadaki en saçma en gereksiz en gudubet en faşist en ebesinin amı benim ailem galiba.Anlatılacak gibi değil.O yüzden bende kimseye anlatmam zaten aile sorunlarımı falan.Çünkü çok komik şeylerden nasıl büyük kavga çıkıyor anlamış değilim.Güler misin ağlar mısın hesabı.
Yahu konumuz ailem değil ki şimdi ne diyorum ben.İşte gittim.Günlerdir yemek yapıyorum temizlik yapıyorum.Sonra akşama doğru kapının önünde çekirdek çitliyoruz hayatıma renk gelsin diye.Bir gün anneannem ve dedemle arka sokaktaki akrabamıza gittik.Öf hayata bak amısına koyım.Arkadaşlar beraber göt gezdirirken ben yaşlı ziyaretine gidiyorum.Niye böyle oldum lan ben?İçim geçmiş resmen.Neyse ya konudan konuya atlıyorum.Dönüşte tam bizim sokağa dönüyorduk ki köşedeki komşular kapının önündeler.Bizimkiler bunlarla konuşmaya başladı.Bir adam var o da sürekli bana bakıyor.Ben de 'sen kim oluyorsun da bana bakıyorsun gerizekalı' havasıyla başımı çeviriyorum ağızımı burnumu bi şekillere sokuyorum.Kendi evimize gidene kadar bu baktı.
Ondan sonracığıma ertesi gün ben gitmeye karar verdim.Kuzenim beni yolcu edecek.Otobüs bekliyoruz.Bu da kal kal diye ısrar ediyor.Benimde hiç kalasım yok.Ama ne oldu anlamadım tamam dedim ya kalayım iki gün sonra dönerim.O iki günde geçti.Gidecem bu sefer yine otobüs bekliyoruz.Kardeşim var yanımda.Kardeşimle konuşurken başımı sağa bi çevirdim.O adamı gördüm.Yine bakıyor yanında biri var.Yanımızdan geçtiler.Kardeşim ' abla bak bunlar sivil polismiş dedem tanıyor o söyledi' dedi.Sonra ekledi 'Ama çok yakışıklı yeaa' diye.Lan bu yakışıklı deyince çocuğa karşı bir sempati bir beğenme oluştu bende .Zaten anlamıyorum ben kardeşim biri hakkında bişey desin benim fikirlerim değişiyor.Mesela Cenabettin le ayrılığa o kadar hazırım ve istiyorum kardeşime söylediğimde 'Saçmalama ' dediğinde vazgeçiyorum.Lan konu yine Cenabettin e geldi.Madem geldi onunla ilgili bişey anlatayım içimde kalmasın.Bu gün 'nasılsın falan diye mesajlaşıyoruz bununla.Bu 'Böbreğim ağrıyor'Yazdı.Bende ' :(' diye cevap verdim.Bu çükü düşesice de 'Aynen:( Bazı kızlar sortlarını götüne kadar kısa giyiyor çok saçma' yazdı.Oha ya oha ben ne kadar sevmesen de eski sevgilinim öküz.'bak işte ne güzel' dedim.Bu da ' bakmasına bakıyoruz' yazdı.
Öf her neyse ne diyordum.Hıh liseli kızlar gibi bu çocuktan hoşlandım o an.Bu da gitmedi karşıma geçti otobüs gelip ben gidene kadar baktı.Bakıştık yani.El salladı sonra
Hı şimdi ben bu saçma hikayeyi niye anlattım?Hiiçç öylesine.Hiç bir amaç yok.Zaten amacım olsaydı bütün gün kadın programı izleyip vakit öldürmezdim dimi?Ne bileyim bak sınava gircem sınava falan çalışırdım.O da olmadı arkadaşlarla alışveriş dedikodu falan yapardım.O da olmadı bi çılgınlık yapıp bakkala bile gidebilirim.
Ama illa bu saçma konu için bir serim düğüm çözüm neyim arıyorsan şöyle diyebilirim ki bu herifle aramızda bir aşk oluşsun isterim.Bu yüzden ilk fırsatta anneannemlere gidecem.Bir de bu sayede kadere inanabilirim.Baksana ben gitmeye karar vermiştim gitmedim.Meğer çocuk ile aramızda bir elektrik olacakmış.Bu arada bu elektrik lafını da esra erol u izlediğime bağlayabilirim.Öf herşeyi bişeye bağlamak zorunda mıyım ya?İşte kadere inanıp imana gelirim.Bu adamla güzel bir ilişkim olur.Evleniriz kızımız olur kızımızın ismini elzem koyarız.Yok artık ebesinin amı adamı bir kere gördüm hemen evlilik hayalleri falan.Neyse ben konuyu bir yere bağlamayayım siz 'elzem kafayı yemiş' e bağlayın..

1 yorum:

Helene dedi ki...

Elzem, her zamanki Elzem, bildigim kadariyla.. :)

10 Mayıs 2013 09:22

Yorum Gönder