5 Mayıs 2013 Pazar

İlk öpücük



    Bugüne kadar kaç kere günlük tuttum kaç kere günlük tutmaya çalıştım sayısını bilmiyorum.Zaten tuttuğum günlük bana özel kalmıyordu.Ya lisedeki en yakın arkadaşıma okutuyordum ya da teyzem bulup bütün sülaleme okutuyordu.En tuhaf yanıda teyzem bununla kalmayıp hala bulduğu günlüklerimi saklıyor.Çok kutsal birşeymiş gibi..Bir gün odasının duvarında asılı olan Kuran yerine benim günlüğümü asılmış olarak bulursam hiç şaşırmıcam.Şimdi bu blog sayesinde yeni bir günlüğe başladım.
İlkokulda öğretmenimizin günlük tutun çocuklar demesiyle başladı herşey.Oha lan nasıl bir cümle oldu.Sonunda öğretmenle bir aşk yaşadık falan diye bağlayasım geldi.Neyse işte o zamanlar çük kadar boyumuzla ne yazıcaz ki.Yani benim günlüklerim şöyleydi.
 'Sevgili günlük.Bugün kalktım.tuvalete gittim.Elimi yüzümü yıkadım.Giyindim okula gittim.Matematikten beş aldım.Eve geldim.Oyun oynadım.Oyunda berkecan mızıkçılık yaptı ve bu beni çok üzdü.'
 Ertesi gün de aynı şeyler olurdu ve hep aynı şeyler yazılırdı.Bir hafta sonra zaten unutulur yazılmazdı.Bir kaç ay sonra yeni bir deftere yeni bir hevesle yeni bir günlüğe başlanıp yine kısır döngüye dönerdi.
Orta okula gidiyorum.Sınıftan sümüklü donu düşük bir çocuk var.Bu çocuk beni severdi.Bende istemezdim.Kim ister ki sümüklü donu düşük bir çocuğu.Ama o zamanlar ilan ı aşk diye bir şeyde yoktu.Bu çocukta beni döverek sevgisini itiraf etmiş olurdu.Hele bir gün artık nasıl dövdüyse ağlayarak eve yardırmıştım.
Ben de bu dönem yeni bir günlük tutmaya heveslenmiştim.Yılbaşına az bir süre kalmıştı ve bende yılbaşından itibaren hayatıma yeni bir sayfa açıp bunu da sevgili günlüğüme geçirmeye karar verdim.Hayatıma yeni bir sayfa açmak derken oniki yaşında neyin sayfasını açacaksam artık.
İşte biz de yılbaşını bir akraba da kutlayacaktık.Sabahtan onların evine gittik hazırlık yapıcaz geceye.Beni de durmadan bakkala gönderip duruyorlar.Yine bir bakkal dönüşünde tam köşede ağacın altında bu çocuğa rastladım.
'Elzem napıyon'
'İyi sen'
'Sana çok önemli bişii dicemm'
'De'
'Kulağına söylicemm ama çünkü çok önemli çünkü senin hakkında çok kötü bişii söylediler'
Bende acaba kim ne dedi diye merak ettim ve nedense korktum.Çünkü çok önemliymiş baksana
'Tamam de '
Bu yaklaştı kulağıma
'Iğğğğ ben seni seviyom' dedi ve yanağımdan şap diye öperek sümüklerini yanağımda bıraktı.Ve ışık hızıyla kaçtı.
Allah ım o an yer yarılaydı da içine gireydim.Kendimi bekaretimi kaybetmiş gibi hissettim.Ölmeliydim o an.Allah ım ne yapacaktım bundan sonra?Nasıl yaşardım?Abartmıyorum gerçekten böyle hissetmiştim.Böyle yılbaşını zehir etmişti çocuk.
Ertesi gün açtım defteri günlük yazıcam.Ama bu olayı yazmamalıydım.Unutmalıydım bunu.Ve bende öyle yaptım.Yazmadım ve unutmaya çalıştım.Aferin bana başarmışım.Unutmuştum o ilk öpücüğü.Yakın bir zaman da aklıma geldi.Şaşırdım ve tebessüm ettim.Yanağımdan öptü diye o günü hafızamdan silmiştim ama şimdi bakıyorum da kendime peehhh.....

9 yorum:

Bahar dedi ki...

O çocukluk anıları hepimizin var
beni de geçmişe götürdün elzemcim
ha bir de bu günlüğünü ben de hep gülerek okuyorum,haberin olsun:)
sevgilerimle...

5 Mayıs 2013 21:33
Elzem dedi ki...

teşekkür ederim tatlım :*

5 Mayıs 2013 21:51
Helene dedi ki...

Hey gidiiii.. :) bak sen su sumukluye. :)
Hepimizin olmustur o gunlukleri o klasik cumleleri. Ben bi de eklerdim kalktim'in yanina, yuzumu yikadim diye. Sanki cok degisik bi olay gibi. Sevgili gunluk yuzumi yikadim bugun. Bunu yillar sonra okusam ne yazar. Hala yikiyorum ilginc mi :D

Guldum yine kisacasi.
Opuyorumm, sumuklu sumuklu :P

6 Mayıs 2013 02:04
Elzem dedi ki...

Ben de senin yorumuna güldüm bide sümüklü sümüklü öptü :) O değil de o sümüklü jojuk şimdi çok yakışıklı olmuş :)

6 Mayıs 2013 02:09
Helene dedi ki...

Hep oyle olmaz mi amaa ya :)
Dunun sumuklusu bugunun damat adayidir hep. Napicaksin. :)

6 Mayıs 2013 02:15
Elzem dedi ki...

Yanii..Benim gibi bebekken bebe bisküvisi ambalajındaki bebeğe benzeyenler de büyüyünce..Neyse ya :)Gece gece sinirlenmeyeyim :P

6 Mayıs 2013 02:23
Helene dedi ki...

Hehhehe sinirlenme sen iyisi.
Iyi geceler diliyorum. :)

6 Mayıs 2013 02:28
üzeyir karahasanoğlu dedi ki...

Kız kardeşimin kilitli günlüklerinin babam tarafından itinayla kırılışını anımsattın bana.

6 Mayıs 2013 15:53
Elzem dedi ki...

Ah bu insanlar yok mu ne kadar da meraklıyız

6 Mayıs 2013 16:24

Yorum Gönder