10 Mayıs 2013 Cuma

İşte böyle..



    Lan Esra Erol Eskişehir e geliyormuş.Şeytan diyor geleceği yere bomba koy.Of şimdi böyle dedim diye çok korktum şuan.Şaka yapıyorum tabi ki.Şimdi biri bomba falan koyar sonra bak bu kız yazmıştı kesin bu yapmıştır diye benden bilirler.Yok yapmayacağım öyle bişey.Zaten bombayı nerden bulacağım.
   Günlerdir mutsuz olduğumdan mıdır nedir bişey yazamıyorum.Aslında böyle ağlak şeyler yazasım geliyor bu da bana çok sıkıcı geliyor.Zaten ne yazacağım ki ?Bir faaliyet yok.Bir ara bana esmişlerdi dedim ki lan hayatımdaki bir çok kişiyi çıkaracağım.Hah çıkardım ve şuan çük gibi kaldım.Allah tan ne kadar öküz olsa da Cenabettin var.O da her gün aynı şeyi söylüyor.'Öpüşelim mi ?' 'Sevişelim mi?'Sevişmicem abi ya.Bir kaç arkadaş daha var ama hepsi çalıştığı için görüşemiyoruz.Ve şu anda mutsuzluğumun nedenini buldum.İşsizlik.Evet çağımızın en büyük sorunu sendromu falan filan işsizlik.En iyisi okuyayım da adam olayım dimi?Okumakla adam olmanın ne alakası var tartışılır.
    Dün gece rüyamda Cenabettin i gördüm.İzmir e gitmişim.Aslında nasıl gördüğümün bir önemi yok.Çünkü ben sevgilimi eski sevgililerimi kısacası duygusal bağım olan şahısları rüyamda görmem.Hiç görmedim bugüne kadar.Ama Cenabettin i bir kaç kere gördüm.Acaba ne olcak lan? düşüncesi içerisindeyim.Şimdi bi şey olmıcak açıkta kalan yerlerinin bilinçaltı falan deme sakın.Çünkü benim rüyalarım çıkıyor.Özellikle ölüm olacaksa.Bazen rüya görmekten korkuyorum.Bir de hani boş yaşayan insanlar rüya görmez derler ya kesinlikle öyle değil.Ben gayet boş yaşıyorum ama gözümü kapadığım an rüya görüyorum.Rüya görmediğim tek gece yok.
   Ben var ya çok fenayım ha.Şimdi durmadan arayan mesaj atan seviyorum geberiyorum diyen eski sevgilimden iki haftadır ses soluk yok.Niye yazmıyor artık ne oldu diye düşünerek ben yazdım ama bu yazmadı.Sonra işte ben mala bağladım.Kesin birini buldu abi kesin düşüncesi beni çok sinirlendirdi.Hayır bulsa ne olcak ayrılmışım sevmiyorum.Ama yok beni unutamasın istiyorum.Kimseyle olmasın istiyorum.Olduu canımm!Neyse bu yine yazmıyor falan.Ben de 'oysa seni özlediğimi farketmiştim ama gerek yokmuş gibi' şeyler yazdım.Bu da cevap verdi.Birini falan bulmamış.Çok rahatladım.Of çok götsün Elzem..

6 yorum:

ilgiyeihtiyacımvarlan dedi ki...

Bomba lazım mı abla?

10 Mayıs 2013 14:39
Elzem dedi ki...

Nerde buluşuyoruz ?

10 Mayıs 2013 14:51
Helene dedi ki...

:)) bos da olsa yaz sen acayip eyleniyorum. Iyi ki varsin burda !

10 Mayıs 2013 16:39
Elzem dedi ki...

:) Teşekkür ederim sen de iyi ki varsın canım benim yoksa kim okuyacak kim yorum yapacak :*

10 Mayıs 2013 17:17
secil izm dedi ki...

Bırak Esrayla uğraşmayı ben eski sevgilimin göbeğinde bomba patlatmak istiyorum. Top olur inş. :D Boş beleş insanların yüzüne güldüğünü görmektse, yalnız kalmak daha iyi, çok çok yalnızlıktan çıldırıyorsun bir süre sonra :)
Bir de rüya işi çok düşünmekten oluyor, o da boş adam işi kendimden biliyorum :) Bilinçaltı da bizim düşüncelerimizin esiri, öyle kendi kendine olmuyor yani o yüzden o manyak rüyaların sebebi tamamen bilinçli bi şekilde bizzat kendimiziz :s

11 Mayıs 2013 20:29
Elzem dedi ki...

Bayıldım yorumuna.İşte bomba bulabilirsem eski sevgilinde patlatırız ya da benim eski sevgilim de.oo bayağı bi bombaya ihtiyacımız var :(

11 Mayıs 2013 20:42

Yorum Gönder