31 Mayıs 2013 Cuma

Kezban ın günlüğü


   Blogcanlaarrr çok ağrım var !Sanırım regl olcam.Ya da şu an Esra Erol un sesi karnıma ağrı girmesine neden olmuş olabilir.E niye izliyorsun o zaman gerzek karı diyorsan , keyfimden değil.Annem sağolsun.Hadi bekarların izlemesini biraz anlayabilirim ama evliler niye izliyor onu anlamıyorum.

   Konu madem tv programlarına geldi bu gün bir programda 'vay arkadaş kafaya bak' deyip güldüğüm bir şeyi anlatayım.Programdaki konu cinayet.Aslında cinayet olup olmadığı belli değil.Neyse bunların evindeki kasadan altın para neyim çalınmış.Kasayı bir gösterdiler abi 'çalmayan eşek olsun , lütfen çalın , çalmazsan ölümü ye' der gibiydi.Şöyle ki ayı kadar kasa oturma odasının baş köşesine konulmuş.Üstüne de dantel örtmüşler ve bir de saksı kondurmuşlar.Gizli kasa..

    Sevgili Hürrem den bahsetmeyeceğim bile.Yalnız şunu söylemek istiyorum.Ben bu dizi başladığından beri 'Hürremciler' ve 'Mahidevrancılar' diye ikiye bölündüğümüzü düşünüyordum.Hatta Mahidevran fanları fazlaydı benim düşüncemde.Ama öyle değilmiş herkese sordum 'Hürrem i tutuyomm ben' cevabını aldım.Anneanneme bile sordum o da hürremci.Hatta ve hatta ikiye falan bölünmemişiz herkes dizinin akışına göre izliyormuş.Bir ben Mahidevrancıymışım ya la.

   Bir de şu survivor dan Duygu gitti ya iyi oldu hani.Haftanın dört günü izlerken televizyona tekme atma isteğimden ve stresten kurtuldum artık.

   Bu gün bir arkadaşı gördüm yolda.Ayaküstü naber nasıl gidiyor falan derken bunun telefonu çaldı.
   -Blog blog blogspot.. he he ..Yav görürsün zaten salak şeyler var..
  Ben miyim bu blog un sahibesi diye düşündüm.Salak dedi kesin benim blog.

  He bir de 'Kezban ın günlüğü' diye aratanların google unda benim bloga yönlendirmesi bir tesadüf mü diye sorgulamaya başladım.Ömer Çelakıl ın saçlarından sonra düşünecek konum bu.Bu bir işaret mi? Acaba blog başlığımı değiştirmeli miyim?

5 yorum:

3gen dedi ki...

Kezbanın günlüğü dflkgfkş :D
Bence sen hep yaz. Gülümsetiyorsun. :)

31 Mayıs 2013 18:58
Elzem dedi ki...

Teşekkür ederim canım :*

31 Mayıs 2013 19:11
Ali ÇALIŞKAN dedi ki...

Kumandanın o kırmızı tuşu varya hani, işte o tuşu kullan! (:
Bide bunu gördün mü? hahaha

http://www.youtube.com/watch?v=yWgETLYUtuY

2 Haziran 2013 12:49
Elzem dedi ki...

:)) ses tonundan belliydi zaten :))

2 Haziran 2013 14:42
Bir Küçük İnsan dedi ki...

Ben de böyle sülalem raad yazmak istiyorum, ama blogumu bi sekilde bulmus arkadaşlarım linkin degistirsem bile bi kişi okuyp duruyor ondan nasıl kurtulurum biliyosun mu :( Yazarken cok kasılıyorum gerçi kasılmama ragmen gene götüm raad da,, neyse bunu da niye buraya yazdıysam *kaçtı*

7 Haziran 2013 19:25

Yorum Gönder