12 Mayıs 2013 Pazar

Niye böyle oluyor Cenabettin?

 

   Eveeeett..Bugün ki konumuz Cenabettin.Ulan sıkıldık Cenabettin den resmen Cenabettin in günlüğüne dönüştürdün blog unu diyorsanız öpüyorum sizi..Valla ben de isterdim buraya biscolata çocuğu gibi biriyle entrikalı bir ilişkim olsun yazayım.Arkadaşlarla gecelere aktık içmekten kustuk gülmekten sıçtık yazayım.Ama elimdeki malzemeler bu.Cenabettin.Malzemeler değil malzeme.Hatta malzeme bile değil mal.
   İki gündür aramız çok iyi.Zaten bu bol yalnızlıklı bol depresyonlu günlerde sadece Cenabettin var bu yüzden teşekkür ediyorum.Aileme her zaman ki gibi sinir oluyorum.Küçüklüğümden beri aslında ben hastane de başka bir bebekle karışmışım ya da beni evlat edinmişler ( bu ihtimal çok düşük) de gerçek ailem bir gün çıkıp gelecek diye bekliyorum.Bak eşek kadar oldum hala bekliyorum.Şimdiki gıcıklığım ise ben eski iş yerimden onlar istemiyor işten geç çıkıyorum diye işten ayrılmıştım.Şimdi kardeşim çalışıyor ve eve gece onbir de geliyor.Neyse aile konusu beni çok geriyor.Cenabettin den bahsetmek istiyorum.Ne demiştim.İki gündür çok iyiyiz.Çünkü sevgili değiliz.Anlamıyorum sevgiliyken birbirimizi yiyoruz.Ayrıldığımız da her üç dakika da bir ' özledim' mesajları hava da uçuşuyor.Mesela sevgiliyken o
'Günaydın bebeğim' mesajı atıyor.Ben de ulan öküze bak bebeğimmiş sevgiliyiz biz bebeğim ne onu arkadaşken de söylüyor odun diye düşünerek ' günaydın' yazıyorum.Bu cevap vermiyor.Bir gün boyunca konuşmuyoruz.Sonra ben ' noldu lan yine mi terkettin beni?' diyorum.O da 'Sana kaç kere söylicem elzem?Bana sadece günaydın deme.Ben ne güzel günaydın bebeğim yazıyorum diyor.Ve biz burdan bi başlıyoruz kavga ediyoruz.Günlerce yazmıyoruz ve ayrılıyoruz.Ama ayrıldığımız da
'Ne yapıyorsun bebeğim?'
'İyi nutellam sen ne yapıyorsun'
'İyi ben de böceğim özledim seni'
'Ben de' diye başlayıp böyle güzel ve özlü sözlerle sms lerimizin ağzına sıçıyoruz.(not:iyi ki whatsapp var).Sonra birbirimizi kıskandırmaya çalışıyoruz ve kıskanıyoruz.O 'hatırlıyor musun son sevişmemizi?' diyor ben 'hı' diyorum.
İşte iki gündür her dakika mesajlaşıyoruz ve hiç olmadığımız kadar yakınız.Adam bana ' ilk tavafım son secdem ' diyecek ve ben onu yemeyeceğim?Gerçi o sırada kim en güzel söz söyler yarışı gibi bir şey yapıyorduk ama olsun.Ulan bunları birlikteyken de yapsak ne olurdu?Birlikte ona blog açtık.Bana 'al bu adresim ve şifrem blog umu düzenle' diyen insan birlikteyken facebook duvarını bana kapatan biri.Aslında hala kapatıyor.Neyse dün gece düşündüm de biz onunla çok iyi yakın arkadaş olurmuşuz.Yakınlığımızın derecesi bu çünkü.Mesafe yok aramızda.Sevgimiz de öyle mesela ne o ne de ben duygusal ilişkiye yetecek derece birbirimizi sevmiyoruz artık.Aslında çok seviyoruz bu da yakınlığımız dan tanıdık olmamızdan insan olmamızdan.Ona da söyledim 'çok iyi arkadaş olurmuşuz' diye.O da 'hayır biz sevgili olmalıyız' dedi.İki gündür acayip bir şekilde sevgi doluyum ona karşı.Bilmiyorum..O benim ütülürken elimdeki royal flush um gibi sanki.Abartma Elzem ondan olsa olsa pair olur..

Not: İki gün sonra Cenabettin den nefret ediyorum diye bir yazı bile yazabilirim.

11 yorum:

Helene dedi ki...

Sen Cenabettin'i cok seviyorsun resmen yahu :)

12 Mayıs 2013 15:03
Elzem dedi ki...

Artık kendimi seviyor muyum sevmiyor muyum diye yoklamıyorum

12 Mayıs 2013 15:12
Helene dedi ki...

Onume ne gelirse diyorsun? Iyisi bu , akisina gore sev zaten.

12 Mayıs 2013 15:36
Elzem dedi ki...

Evet belki de eskisi kadar üzmez böylece :)

12 Mayıs 2013 15:38
Zen dedi ki...

Selamlar..
Kalemini cok sevdim Elzem. Takipteyim :)

Bizede bekleriz :)

http://bazenar.blogspot.com

12 Mayıs 2013 23:18
Elzem dedi ki...

teşekkür ederim :) geliyorum :)

12 Mayıs 2013 23:38
Gülnihâl-Ayrı değil birleşik dedi ki...

Ah Elzem senin bu Cenabbettin ile halin ne olacak acaba üzgünüm ama adı berbat ya cenabet diyesim geliyor :/

13 Mayıs 2013 14:00
secil izm dedi ki...

O oluyor öyle.. Şahsen biz kendimiz 3 yıldır bu moddayız.. Kankayken sevgili olmaktan oluyor hep bunlar..
Ama bence sevgili miyiz değil miyiz hadi bi ayrılalım olayını geçin.. Kafanıza göre konuşun, takılın zaten her yakın arkadaşlığın sonu sevgililikle biteceğine göre, oradan da evliliğe bağlamanız çok olası :)
Bir oduna düşüp de "ulan bari sadece günaydın diye mesaj ataydın" demek istemiyorsan elindeki Cenabettin'in kıymetini bileceksin hacı..
Foxtaki Harem dizisinde çıngıraklı vezir biscolata erkeği modundaydı bu bölüm, hayallerimizin biscolata Cenabettin'i :D

13 Mayıs 2013 14:02
Elzem dedi ki...

Bi bilsem ne olacağını belki uğraşırdım ama ben de bilmiyorum.Benim de öyle diyesim geldiği için diyorum

13 Mayıs 2013 14:24
Elzem dedi ki...

Kuzum ben senin yorumlarına bayılıyorum ya.Yakında seçil yorum atsın diye yazacağım :)) Haklısın da bizim kıymetimiz ne olacak ?

13 Mayıs 2013 14:29
Yeliz İnceoğlu dedi ki...

Aman MaşAllah ben ne zaman böyle şeyler dile getirmeyi bırak düşünsem bozuluyor.

bu arada ilk tavafım son secdem ahahah iyimiş

18 Mayıs 2013 17:03

Yorum Gönder