27 Mayıs 2013 Pazartesi

Triplerde , Triplerdeyim



  Hep aynı hep aynı..Cenabettin le yine aramız kötü.Nedeni ise her zamanki gibi psikolojisi bozuk.Sanki benim yüzümden bozuldu.Sanki ben çok mutluyum.Benim de sorunlarım var belki de Cenabettin in sorunlarından daha fazla ve daha vahim.Ama kimseye yansıtmıyorum.Zaten herifin haftanın üç günü psikolojisi bozuk.Kalan dört günün ikisini beni umursamadığı için arayıp sormuyor.Kalan iki günün biri canı sıkıldığı için diğer kalan bir gün ise bana karşı bir sempati duyduğu için benimle konuşuyor.Anlamıyorum bana 'seni seviyorum' dedikten ertesi gün beni hiç siklememesini.Beş gün benimle 'günaydın' hariç konuşmamasını.

  Dün 'hoşçakal' dedim.Yazmadı cevap vermedi.Yani o kadar değerim yokmuş.Bir mesajlık kadar değerim yokmuş.Varlığım ya da yokluğum onun için farketmiyormuş.Hep öyle oldu zaten.'Amann Elzem de şuralarda bi yerde duradursun' dedi hep.Ben de hep durdum.Zaten önemseyen insan günlerdir 'bir sevgilim vardı lan dur bir mesaj atayım bir arayayım zaten salak başına bir iş geldi mi?' derdi.

  Artık en fazla bir hafta katlanabiliyoruz.Sonra yine ayrılıyoruz.Yapmam gereken tamamen hayatımdan çıkarmak biliyorum ama yapamıyorum.Yapmak istiyorum aslında ama yapamıyorum.Zaten benim suçum.Elinin altında o kadar iyi duruyorum ve buna o kadar iyi farkettirdim ki adama ,  ne yaparsam yapayım ne olursa olsun elzem her zaman burda diyor içinden.

  Beni sevip sevmemesi önemli değil.Artık sorun bile etmiyorum bunu.Sadece hiç ama hiç değerim yokmuş.Hoşçakal diyorum ya bir neden bile demiyor.Adam ayağındaki çorap kadar önemsemiyor beni.Neyse..

  Şu sivil polis vardı ya mesaj attım.Herif nasıl sevindi defalarca mesajını bekliyordum dedi.Sonra gece yatıyorum bundan mesaj geldi.Sizin sokaktayım diye.Oha dedim yani ilk kez konuşuyoruz ne sokağıma geliyorsun.Sonra kapının önümdeyim çık falan dedi.Çıkamam dedim.Çıkarsın diyor.Nasıl çıkayım.Benim annem gece mutlaka benim odama uğrar ve bende o götte yok yani.Sonra bu başladı arabeske 'Kapının ardında sen diğer tarafında ben ah kapı ah' falan diye.Lan amcığa bak bu neyin tripi?Niye kendimi Leyla gibi hissettiyorsun.Hiç sevmem ki zaten toplasan on mesaj atmışlığımız var niye böyle gereksiz triplere giriyorsun.Sana gel diyen mi oldu zaten niye geliyorsun gece gece?Manyak mı ne bide damara bağlıyor salak.

 Neyse bu gün de dedim ki niye birbirimizi tanımaya yönelik sorular sormuyoruz.Ay ben hiç sevmem nefret ederim zamanla tanımayı isterim falan dedi.Bence tepkisi gereksizdi.İçime kurt düştü bu böyle söyleyince.Öyle bir tarzı var ki adamın her mesajı döver gibi.Öff neyse ne amısına koyım

2 yorum:

Gülnihâl-Ayrı değil birleşik dedi ki...

Elzem ben dış göz olarak yazıyorum canım..
Öncelikle Cenabettin seni sevmiyor belki hoşlanıyor ama senin onu sevdiğin gibi değil nereden biliyorsun lan dersen haklısın ama aynı şeyi yaşadım bende önceleri terk edemedim çok zordu zaten insan yalnız kalmaktan ne bileyim işte ya aslında düzelirse falan diye düşündüğü için bırakamıyor..Ama en çok incinen sen olacaksın geriye döndüğünde bir gün zaten umursamıyordu beni umursayan seven adamlara bak birde buna diyeceksin bazen zaman zaman herkese bu kadar kıymet veren sevgili düşerken bana niye gelmiyor diyeceksin haklısın ama bence sende yavaştan vazgeç ben öyle yaptım evet 10 ay resmen depresyon style takıldım..
Bak inan bana beş dakika önce bana "Seni seviyorum". diyen adam yarım saat sonra ne dedi biliyor musun "Aslında ben senin bana değer verdiğin gibi değer veriyorum senin sevdiğin kadar sevmiyorum." resmen berbat bir şey hoş deli divane sevdiğimden değil ben adam gibi sevdiğimden kaynaklı.
Şimdi daha rahatım.
Tavsiye değil ama o sivil polis midir nedir nasıl bir adam ya kapına dayanıyor hasta mıdır sapık mıdır .Gecenin köründe bir kıza kapının önüne in diyecek kadar indirgenmiş biri..
Allah sana sabır versin canım :/

30 Mayıs 2013 14:19
Elzem dedi ki...

Çok güzel yazmışın ve haklısın.Yorumun ve tavsiyen için teşekkür ediyorum.Dediğin gibi bunca zaman 'belki' lerle vakit öldürdüm.Tabi ki değmedi.Biliyorum alışmalıyım.

Şu sivil polis konusu ise evet nerde dengesiz var beni buluyor.Daha ilk gün toplasan on mesaj atmışlığım var kapıma dayandı gece gece.

30 Mayıs 2013 14:48

Yorum Gönder