9 Mayıs 2013 Perşembe

Uzaylı


    Pek muhterem okuyucular..Ben depresyondan çıktım!Aslında çıkmadım.Evrene mutluluk sinyalleri gönderiyorum belki her şey yoluna girer diyerekten.Şuan mahsuscuktan çok mutluymuşum gibi hissediyorum ve öyle davranıyorum mesela deli dürtmüş gibi içimden aman Tanrım öyle mesudum ki diyorum.Umarım işe yarar.
   Yolda bir kız arkadaşımın yanında bir kaç kere gördüğüm bir çocuk vardı.Sarışın erkek beğenmeme rağmen çocuk çok yakışıklı.Böyle Kıvanç Tatlıtuğ un beş üst modeli falan.Mavi gözlü biri.Bence biscolata reklamında oynamalı.Aklınıza hoşlandığım falan gelmesin.Çünkü lan bu kadar yakışıklı biri bana niye baksın ki diye hiç kötü gözle bakmadım çocuğa.İşte geçen yine karşılaştık ve kız arkadaşım çocuğun benimle görüşmek istediğini söyledi.Çok heyecanlandım nan.Böyle geceden süslendim püslendim.Dün de sevgili topuklu ayakkabılarımla tık tık çocuğun yanına gittim.Adalarda bir yere gittik.Başta sessiz sessiz oturuyoruz.Burclar falan soruldu.Konu ilişkilere gelince biz başladık eskileri anlatmaya.Ve bu saçmaydı.Sonra bu:
'İnanıyor musun elzem?' diyerek konu bu sefer Tanrı ya geldi.Neden inandığımı falan sordu.Bende anlattım
'Tesadüflere inanmıyorum ama 'din' adı  altında bir kalıba girmiyorum' gibi şeyler söyledim
'Ben inanmıyorum Tanrı nın olduğunu' dedi.
Bu konu hakkında bayağı bir konuştuk.Sonra şöyle bir soru sordu
'Peki uzaylılara inanıyor musun?'
'Hayır'
'Neden?'
'Olsalardı haberimiz olurdu diye düşünüyorum'
'Ben olduklarına inanıyorum'
'Çok saçma'
'Peki nazca çizgileri?'
'Yani uzaylıların çizdiğine inanıyorsun?'
'Evet inanıyorum.Düşünsene çok eski ve o zamanki onların teknolojisini'
'Madem çok gelişmişler bizimle niye iletişeme geçmiyorlar?'
'Bi bildikleri vardır heralde'
İşte sonra ben içimden ay sus sus allasen ne saçmalıyorsun diye içimden geçirerek bu salakla daha fazla oturmak istemedim.Ama bu anlatıp durdu daha bir çok saçma salak şeyler ben artık dinlemedim.
Sonra bu salak ayı üç tost yedikten sonra kalktık.Ben de diyordum lan bu yakışıklı niye benimle görüşmek istesin ki diye meğer salakmış.Ya tamam Tanrı ya inanmamana bişey demiyorum ama onun yerine uzaylılara inanman asdfghhk

1 yorum:

Helene dedi ki...

Yakisikli ama salak iyyk :)

10 Mayıs 2013 10:16

Yorum Gönder