13 Mayıs 2013 Pazartesi

Yakalandık..


   
    Sabah sabah kapının çalmasıyla uyandırıldım.Ben de her zaman ki gibi açmadım.Uykuma devam etmek istedim ama ı ıh olmadı.Müge yi izlerken Cenabettin sağolsun Ömer Çelakıl var Show da diye haber verdi.Şu an Ömerciğimi izliyorum.Tipe bak çok tatlı lan.
   Neyse ben Ömer le ilgili hayallerimi değil aklıma gelen başka bir şey yazacağım.Lisenin bilmem kaçıncı level ında mahalleden bir kızla sıkı bir samimiyet kurmuştum.Ramazan ayıydı.Bunun sevgilisi vardı.Bana da çocuğun bir arkadaşını kakalamışlardı.Biz mahalle de böyle dörtlü katılıyoruz.Bildiğin mahalle dilberi gibiyiz.Bir gün kız bana yapacağımız planı anlattı.Şimdi evdekiler teravih namazına camiye gittiklerinde bizde bu çocuklarla buluşcaz.Tamam dedim.Neyse akşam oldu bizimkiler gidince biz çıktık jojuklarla buluştuk.Kızın evlerinin yanında boş bir arsa vardı ordayız.Ama ortalık çok karanlık.Bunlar uzaklaştılar bizden.Benimkiyle kaldık.Sonra bu bi ara yaklaştı bana.Hıh öpecek!Hayır ya öpmesin diye düşünüyorum.Bu yaklaştı yaklaştı..Tam öpecekken..Bir ses duydum.Bu ne sesi ya?Olamaz bizimkilerin sesi.Hemen kızı buldum.Öpüşmelerini böldüm kıza söyledim.Ee napıcaz bizimkiler eve girmek üzereler ve biz evde yokuz!Arka bahçeden eve girmeye kara verdik ama acele etmemiz lazım ve önümüzde aşacağımız koca bir duvar var.Önce ben atlayacağım duvardan.Çünkü zayıfım küçücük bişeyim.Bir el atmalarıyla hemen hoop duvardan atladım bunların bahçesine girdim.Ama kız bir türlü atlayamıyor koca götüyle.Hem benimki hem onunki kızın götünden ittiriyorlar ama yok olmuyor.Büyük bir uğraş sonrası kız da bahçeye atladı sonunda.Hemen kapıya yöneldik ama bu seferde o osuruktan kapı açılmıyor.İşte sonra mucize gibi bişey oldu kız bir omuz attı kapıya.Kapı açıldı ama aynı anda öndeki kapıyı da kızın annesi açtı.Yani salonun bir ucunda ön kapıda annesi diğer ucunda biz.Aynı anda açtık ve bir kaç saniye annesi bize biz annesine bakakaldık.
Tabi annesi anladı.Yoksa ne işimiz var o çöplük gibi bahçede.Ben hemen hiç konuşmadan ön kapıdan bizim eve yardırdım.Şimdi bu kadın bizimkilere söyler diye de bütün suçu kızın üstüne attım.Kız buluşacaktı ben sadece gözcülük yapıyordum falan dedim.Ertesi gün öğrendim ki kız da annesine benim söylediğimin aynısını söyleyerek benim üstüme atmış.

5 yorum:

3gen dedi ki...

Süper bi arkadaşlık örneği. :D

13 Mayıs 2013 15:29
fundaModa dedi ki...

Sesli guldum yine yaa:D

13 Mayıs 2013 22:51
Zat-ı Şahane dedi ki...

hahaha aman iyiki arkadassiniz bide arkadas olmasaniz birbirinize ne yapacaksiniz kimbilir :D aninda satis

14 Mayıs 2013 06:57
Profösör dedi ki...

İkinizin de aynı fikirde buluşması negüzel; pişti olur gibi.:) Yeter ki tebessüm olsun.

19 Mayıs 2013 20:32
Adsız dedi ki...

Böyle arkadaş düşman başına :))

23 Mayıs 2013 18:10

Yorum Gönder