21 Mayıs 2013 Salı

Yanlışlıkla oldu !




  Sevgili teletubbies ler..Nasılsınız?Bu gün nedense erken kalktım.Evde dağ tepe gibi bulaşık var.Canım yıkamak istemedi.Rapunzel in de canı istemedi.Sonra evde otuzyedi ekran tv büyüklüğünde sünger gibi ama sert böyle adını bilmediğim bişey vardı iki tane.Onlarla Rapunzel le oynadık.Kaybeden bulaşıkları yıkayacak.Aldık ellerimize birbirimize vuruyoruz.Vee ben kazandımm!Rapunzel in elindekini düşürdüm.Huysuzlansa da şuan Rapunzel bulaşık yıkıyor ben ise televizyon izliyorum.Kanal 7 yi.Hani şu iyilerin kazandığı, kötülerin felç geçirdiği filmler var ya işte şuan öyle bişey var onu izliyorum.

  Dün yaptığım bir başka salaklığımı yazacağım.Evet orjinal sarışınım ve orjinal aptal.Bunu laf olsun diye söylemiyorum.Gerçekten öyle.Cenabettin bile farkında.Ne alakaysa şimdi.Neyse Cenabettin le aramız çok iyi.Artık bana 'seni seviyorum' bile diyor.Fazla dile getirmek istemiyorum çünkü nazar değeceğinden eminim.Renkli gözlü olduğumdan kendi kendime bile nazar değdiriyorum.Renkli derken öyle mavi, çakır gibi güzel bir göz hayal etme okuyucu.Yeşil gibi işte.Ama nazarım değiyor.Mesela yolda orda burda bir çocuk göreyim 'ay ne kadannn tatlııı' dediğimde çocuk pat diye düşüyor falan.Bende vicdan azabı çekiyorum.Daha bir çok örnek verebilirim ama konumuz nazar falan değil.Nasıl geldim buraya onu da anlamadım.

  Evet dün yaptığım salaklık..Dedim ki Cenabettin e şöyle erotik bir fotoğraf yollayayım.Ben salak yanlışlıkla bir erkek arkadaşıma yolladım.Çok kötü oldum intihar falan mı etsem diye düşündüm.Yolladığım adam da bir efendi sorma gitsin.Hıh dedim ya şimdi beni yanlış anlayacak Elzem e bak ona buna fotoğraf yolluyor nasıl bir kevaşeymiş diyecek.Adamın efendiliğine gelince kazık kadar otuziki yaşında herif sırf kardeşine kötü örnek olmasın diye yirmisekiz yaşındaki aynı evi paylaştığı kardeşinin yanında sigara içmiyor.Evet böyle bir örnek verebilirim.Yani fazla uzatmaya gerek yok.

  İşte ben böyle ne yapacağım ne yapacağım derken adam 'teşekkür ederim' yazmış.Ben de bilmiyormuş gibi yaptım 'neye' yazdım.O da 'fotoğraf için' yazdı.'Ne fotoğrafı' dedim.'Az önce senden bir fotoğraf geldi' dedi.'Yoo ben fotoğraf falan yollamadım' dedim falan.'Bu da ' telefonunu başkası kullandı mı ?' diye sordu.Ben de 'bi ara arkadaş sms im yok mesaj atabilir miyim diye telefonu mu almıştı ne oldu ki?' diyorum.İşte öyle böyle derken ben yollamamışım gibi yaptım.Bilmiyorum yedi mi yemedi mi.Yediyse de hevesi kursağında kalmıştır.Bilmiyorum işte öyle..

8 yorum:

Bengu K. dedi ki...

teletubbies'i görünce "sarılalım sıkı sıkııı" diye bağırasım geldi, durduk yere de bağırmaya gerek yok ama :) efendiyse yemiştir, efendi gibi görünüp fındıkkıransa yememiştir - içimden bir ses diyor ki telefonunu başkası kullandı mı diye soruyorsa kesin yemiştir, efendi adamdır, az kaldı bunlardan, saygı duymak lazım :)

21 Mayıs 2013 16:06
Elzem dedi ki...

Evet aslında ona yanlışlıkla gönderdiğim için şükretmeliyim başkasına da yollayabilirdim yanlışlıkla ya da rehberimdeki herkese yok yahu daha neler ne diyorum ben :)

21 Mayıs 2013 18:01
deeptone dedi ki...

merabaaaa. hoşgeldiin. görüşürüüz. geliriim.
:)

21 Mayıs 2013 21:50
Gülnihâl-Ayrı değil birleşik dedi ki...

Deli ya :)
Tüm rehbere gönderseydin çok büyük sorunlar yaşabilirdin sanırım..
Yalnız ben teşekkür etmesine bittim :)

22 Mayıs 2013 15:12
Elzem dedi ki...

Ne bileyim salağım işte yapabilirdim :P Aynen ben de şaşırdım teşekkür etmesine. Ben ' oha elzem bu fotoğraf ne' falan deyip arkadaşlığı kesecek sanıyordum :)

22 Mayıs 2013 15:16
Adsız dedi ki...

Ya o efendi adam bunları okuyorsa :)

23 Mayıs 2013 18:02
fundaModa dedi ki...

Şimdi bence önemli olan fotoğrafın erotiklik boyutu. Yani çok uç bişeydiyse yememiş olabilir, çünkü bunu sadece sen çekebilirsin... Ama sonuçta salla. Yediysede yemediysede;)

26 Mayıs 2013 10:57
Elzem dedi ki...

aynen o iç çamarından sadece bende mi var :)

26 Mayıs 2013 15:43

Yorum Gönder