10 Haziran 2013 Pazartesi

O kadar da değil alışkanlığım , seni bıraktım


Telefondaki 'Bundan sonra gereksiz atarlanmayacağım ehuiehiu' cümlesine 'böyle ol canımı ye hihi' diye cevap verdim.Daha önce hiç kullanmamıştım bu cümleyi.Ama sen hep kullanırdın Cenabettin
'tamam geldiğimde şu iç çamaşırımı getiririm şevişiriz' derdim sende böyle ol canımı ye diye karşılık verirdin.Bu örnek yanlış anlaşılsın istemem.Bu cümle tekrarlanırdı hep.Ya da istenildiği gibi anlaşılsın.
Ama dün gece ki yakışıklıya bu cümleyi kurunca aklıma yine sen geldin.Oysa aklımdan siktirolman için onunla konuşmuştum.Aslında cümlenin kelimelerin bir suçu da yok yani.Her türlü aklımdasın.

 Hı şu yakışıklıya gelince benim eskilerden.İki üç kere bir kaç gün sevgili olma kararı almışlığımız vardı.Ama dedim ya sonrasında bir kelimeden kavga çıkarıp bitirmiştik hep.

Sadece o yok Cenabettin.Hiç yapmadığım birşeyi yapıyorum.Çivi çiviyi sökermiş deyimini kim söylediyse dedim ki boşuna söylemiş olmasın bende bir deneyeyim.Eğer teorisi doğruysa eşe dosta ben de bu deyimle nasihat adında kafalarını sikerim.Çünkü ben teselli  veren arkadaşlardan olamadım bir türlü.Hı ne diyordum işte bir kaç esmere rengini bilmediğim boncuklar dağıtıp yeşil ışık yakıyorum.

Lan ayrılalı bir hafta olmuş elin herifleriyle mi fingirdeşiyorsun kevaşe diyebilirsin.Ama aklım dağılsın istiyorum.Anlıyor musun?Hem sen ayrıldıktan sonra sevişesim var bir kaç kıza bakayım dememiş miydin?O zaman sende kevaşesin.Sevişecek olmana sözüm yok sadece insan biraz adap bilir.Bu eski sevgiliye söylenecek bir şey mi?

Aslında senin hakkında ağlak şeyler yazasım yok.Üzülmüş olabilirim fakat buraya da her gün 'Cenabettin nolur yuvana dön' diye triplenemem.Helene sağolsun yorum yazmış.Aklıma düşürdü seni.

Benim sorunum ne biliyor musun?Bir daha olmayacak olman.Yani bu diğerlerine benzemiyor.Hani biliyorduk ayrılıp başka insanlar tanıyıp hayatımıza sokardık ama yine aynı dükkana geri dönerdik.İşte o dükkanı yıkmışlar Cenabettin.O üzüyor beni sadece.Ama alışırım ben.Sonuçta sigarayı bırakmak kadar kötü bir alışkanlık değilsin bende..

9 yorum:

Bahar dedi ki...

off elzem cenabettinle ayrılmanız üzdü beni
bence siz birbirinizi çok seviyosunuz yine barışırsınız

10 Haziran 2013 18:28
Elzem dedi ki...

Ben bizi çok sevmiştim canım.O sevemedi.Barışsak yine ayrılsak..
Ama böyle de devam etmez ki..

10 Haziran 2013 18:33
heveskar dedi ki...

yalan bence bunlar

10 Haziran 2013 18:39
heveskar dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi. 10 Haziran 2013 18:40
heveskar dedi ki...

yorumu silince bana yazar diyor makine. karşılık vermedin. karı koca arasına girmiş gibi rahatsız edici oldu zaten.

10 Haziran 2013 18:50
Elzem dedi ki...

Peki yalan olan ne ?

10 Haziran 2013 19:06
heveskar dedi ki...

ailenle yaşıyorsun ailen izin veriyor güya cenabettinin yanına gidiyorsun ilişkilerin falan oluyor sonra masum masum evlenmek istiyorsun. bunlar yalan

10 Haziran 2013 19:23
Elzem dedi ki...

Ailemle yaşıyorum diye niye bunları yapmayayım?Yani çok anormal bir şey değil.
Ayrıca yine ailemle yaşıyorum ve ilişkilerim oluyor diye evlenmemde bir sakınca olduğunu sanmıyorum.
Ve yalan olduğunu bu sebepler dışında yine iddia edemezsin çünkü bana beni makyajsız görecek kadar bir yakınlığın yok değil mi?
Ki bunlar hayal ürünü olabilecek değer taşımıyorlar.Sıradan aksiyonsuz sıkıcı bir hayat benimkisi

10 Haziran 2013 19:29
heveskar dedi ki...

bir şey iddia etmem sadece saçmalayınca mantıklı cevap veriyorlar. gıcığın tekiyim ben. her neyse. kalın sağlıcakla.

10 Haziran 2013 20:10

Yorum Gönder