8 Haziran 2013 Cumartesi

Son kez..

Sevgili Cenabettin,

Nasılsın?İyi misin?Eminim iyisindir.Ha ama nerden biliyorsun belki de iyi değilim diyorsan olabilir.Belki ayak parmağını masaya çarpmış olabilirsin belki yolda gördüğün kıza iç geçirmiş olabilirsin belki de bu ay gecikmiş iki faturan vardır.Üzgünsündür olabilir yani..

Beni soracak olursan hiç iyi değilim Cenabettin!Neden hayırdır dediğini duyar gibiyim.Senin yüzünden Cenabettin!Ama sen bilmiyorsun.Çünkü sana karşı olan hislerimi kendi hislerin gibi sanıyorsun.Gerçi bende söylemedim bugüne kadar ama öyle değil.Ben seni bilmediğin kadar çok sevdim.Sen sadece benim yapışkan tarafımı gördün ama seviyordum.En kötüsü de sen başka şeyler düşünüp herhangi bir şey yaparken ben aklının ucundan bile geçmezken benim burda senin için kendi yemem.

Tanıştığımız günü hatırlıyor musun demeyeceğim Cenabettin.Çünkü hatırlamazsın bilirim.O gün aslında arkadaşının bana asıldığını düşünmüştüm ama sana kısmetmiş.Ama şimdi aklıma geldi acaba onunla olsaydım daha mı iyi olurdu?Biliyor musun Cenabettin tanıştığımızda senin için 'öf ezik salak' demiştim.Ama bilemezdim ki o salağı sevip bana bu kadar acı çektireceğini.Çok sakindin sen önceleri Cenabettin.İlk günlerdeki bende ki tanımın huzurdu.Hiç unutmam 'belki beni seversin' demiştin.Sevdim işte Cenabettin.Peki niye görmedin?Görebileceğin çok şey varken gördüğün tek şey beni hor görmekti.Biliyor musun seni bütün sülaleme söyledim.Anneanneme bile o da dedeme söylemiş.Komik değil mi?Sen ise facebook ta ilişkim var yapamam akrabalarım görür demiştin.Annenin yanında benimle telefonda konuşamazdın.İlk ayrılığımızı da hatırlıyorum.Hatta sayısını bile bilmediğim diğer ayrılmalarımızı da hatırlıyorum.Beni her seferinde terkedişlerinin hepsini hatırlıyorum ama hiç birinde dersimi almamışım.O kadar şeye karşı hep sana döndüm.Bilmem kaç kere herhangi bir bahaneyle ya da haber bile vermeden terkettin , bana bütün kızlardan daha aşağısın dedin , gerizekalı olduğumu söyledin , kevaşe olduğumu söyledin vs vs..Ama ben hepsini boşverip hep peşinden koştum.Belki zeka geriliğim konusunda haklıydın.Yoksa niye sana her seferinde döneyim ki?Her seferinde belki aramız iyi olur belki bir gün beni seversin umuduyla yaptıklarını görmezden geldim haklıyken haksızım dedim.Biliyorum çok saçma bir düşünceydi.Benim seni kaybetme gibi bir korkum vardı Cenabettin.Şimdi ayrılırız zaman geçer hayatına biri girer.Ve ona bana davrandığından daha iyi davranırsın.Bu düşünceden çok korkardım.Belki hala korkuyorum.Çünkü bu haksızlık olur değil mi?

Sen beni hiç tanımadın Cenabettin!Dediğim gibi sen benim hep yapışkan tarafımı bildin.Bir de kevaşeliğimi.Aslında sen öyle  gömek istedin.Oysa ben sandığın gibi biri değildim.Keşke biraz olsun tanımak isteseydin belki sevebilirdin beni.Ben sevilmeyecek kadın değildim Cenabettin.Hele ki ben bile seni sevmişken , sen bile sevilesiyken benim sevilebilme kapasitem daha yüksekti Cenabettin.Sen beni hiç tanımadın çünkü senin yaptıklarını bir başkası yapsaydı ölse yüzüne bakmazdım.Sen hiç bilmedin ama ben seni çok sevdim Cenabettin!Çok merak ediyorum bir an olsun bu kız üzülüyor mu dedin mi?Cevabını bildiğin soruları sorma Elzem!Tabi ki düşünmedin.Düşünseydin söylerdin herhalde ya da üzmezdin bu denli.Ben herhangi bir saatte senin için ağlarken sen ne yapıyordun Cenabettin?'Eve bir kilo elma iki kilo portakal alayım' diye düşünüyordun belki de.Bak bunu da bilmiyordun değil mi?Evet anıra anıra ağlıyordum.Mesela şuan da ağlıyorum ama sen facebook da ona buna yorum yazıyorsun.Ben girince sohbeti kapatıyorsun ama tatlım bildirimlerden ne bok yediğini görüyorum.

Ben bir karar aldım Cenabettin!Seni hayatımdan çıkarmalıyım!Aslında bu kararı bilmem kaçıncı kez aldım ama bu son olsun Cenabettin.Bizi tekrarlamaktan bıktım , yoruldum.Hem ben senin gibi düşünmüyorum Cenabettin.Artık senin için belki demeyeyim önüme bakayım ki belki evlenirim bir kızım olur..Çok vaktim kalmadı bunun için.

Bunu okusaydın eğer ki belki okuturum o alaycı bakışlarla bu yazdıklarımı saçma bulacaksın.Ve eminim ki okuduktan iki saniye sonra unutacaksın.Umrunda bile olmayacak.Çünkü hayatının bir yerinde olsam da olurdu olmasam da.Peki sana bunları niye yazıyorum biliyor musun Cenabettin?Çünkü artık görüşmemeyi umut ettiğim için.Bil istedim bugüne kadar o yeterince kaldırdığım götünün daha fazla kalmasın diye söyleyemediklerimi.Çok klişe olacak ama bundan sonra seni kimse benim gibi sevmeyecek.Ama sen yine de lan bir ara Elzem vardı kıymetini bilemedim demeyeceksin.
Günlerdir sipraktin içtiğimi biliyor musun Cenabettin?Yok yok kilo almak için değil , uyuyayım da seni düşünmeyeyim diye.Günlerdir sen kiminle sevişeceğini düşünürken ben çok acı çekiyordum.

Yok olayım istiyorum Cenabettin.Siktir olup gideyim hayatının en küçük en gereksiz yerinden.Sence yapabilir miyim?Belki de yaparım.Çünkü çevremdekiler tarafımdan inat biri olarak bilinirim eğer birşeye karar verdiysem yaparım.Bu sefer de kararımdan dönmemek için uğraşacağım.Mesela facebook hesabımı kapatıyım.Zaten duvarını bana kapatmıyor muydun?Ben gelince sohbeti kapatmıyor musun?Oysa sana hiç yazmışlığım yokken!Sonra whatsapp ı sileyim ki her iki dakika da bir son görülme saatine bakmayayım?Olmadı numaramı değiştiririm?Komik değil mi?Evet bence de!

Vazgeçtim Cenabettin!Daha çok yazmak istediklerim var ama yazmacağım.Sence de anlamasız değil mi?Öyle hoşçakal da demeyeceğim.Hep sevgiye muhtaç kal.Yok yok Cenabettin dedim ya sen beni tanımıyorsun kötü olmanı istemem.Sen yine de hoşkal ama benimle yan..

10 yorum:

heveskar dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi. 9 Haziran 2013 15:42
Bir Küçük İnsan dedi ki...

Sevmeyi bilmeyen erkek profili.

10 Haziran 2013 10:57
Helene dedi ki...

Nasıl patlamışsın seen, sanki baştan beri amacın buydu gibi. Sonunda başardın di mi?
İsteyerek, bilerek, uğraşarak, bunu düşünerek unutmaya silmeye çalışma. Sen akışına bırakıp sevmeye devam et Elzem, hayat zaten unutturur. Ben yaşça küçüğüm aslında, senden iyi bilemem, senin yaşadıklarını da yaşamadım ama bir şeyden yüzde yüz eminim ki tüm bunlar geçtiğinde eğer ki hatırlarsan sana onun bıraktığı tek şey tatlı bir gülümseme, rezillik duygusu ve tecrübe karışımı bir his olacak.

Sevgilerle, iyi kal sen de, onun acısıyla olsa bile..

10 Haziran 2013 13:12
heveskar dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi. 10 Haziran 2013 15:11
Gülnihâl-Ayrı değil birleşik dedi ki...

Elzem kendine inan.Değişmeyecek evet biliyorsun yüzlerce kere deneyebilirsin..
Gerçekten yapmak istiyorsan yap..
Bu arada birbirimizi tanımasak bile bir şey diyeyim biliyorsun daha önceden yorumlarda yazmıştım beni sevmeyen bir sevgilim vardı cenabettin gibi..
Ben onu unuttum ve şu an birini çok seviyorum ve deli gibi.İyiki biz ayrılmışız ya yoksa hayatımın erkeğini kaçıracakmışım..

11 Haziran 2013 01:08
Elzem dedi ki...

Teşekkürler yorumun için canım.Evet bu şekilde sürüp gidemezdi.Belki şimdi üzücü ama dediğin gibi belki mutlu olacağım birileri vardır.

11 Haziran 2013 01:17
Elzem dedi ki...

Unutmaya çalışmam lazım ama yoksa sadece zaman kaybı..
Artık onun için 'belki' lerim kalmamış.Bunu onda gördüm.
Aslında unutmaya çalışmam lazım değil onu unutmaya ihtiyacım var.
Öpüyorum canım.

11 Haziran 2013 01:28
Gülnihâl-Ayrı değil birleşik dedi ki...

Eğer Cenabettin ile mutlu olacaksan zaten kaderiniz birse olursunuz ama deüilse sende zorlama.. Alın yazısı değişmiyor bazen..Ama mutlu olmanı isterim şu blogda mutlu şeylerde olsun be..

12 Haziran 2013 01:58
bsbg dedi ki...

Okurken bir an cenabettinin ben olduğumu zannettim, lan dedim yoksa???

Neyse ki benim ilişkimden farklı bir takım ayrıntılar var.

Demem o ki biz cenabettinler heryerdeyiz, öküzlük sırf seninkine özgü bir durum değil yani :) saygılarımı sunarım.

12 Haziran 2013 04:53
Yeliz İnceoğlu dedi ki...

Umarım kararından dönmezsin. Çünkü gerektiğinde hepimiz bunu yapmayı bilmeliyiz.

25 Haziran 2013 23:31

Yorum Gönder