30 Ağustos 2013 Cuma

Beş Acılı Lahmacun



  Sevgili blogcanlar nasılsınız?Merak edenlere söyleyeyim hala gusül almadım. ve işler hala kötü.Sadece işler değil benim hayatımda da yoluna gitmeye şeyleri anlatmama gerek yok şuan.
 Yine çok oldu yazmayalı.Aslında pek yaptığım bir şey de yoktu.Evden işe, işten eve.
  Demi ye hayranım.Herif çok karizmatik.Şivesine , gömleklerine , sıfıra vurulmuş kafasına  ve götüne hayranım.Ama sadece hayranım.Bir umut beslemiyorum.Geçenlerde bilgisayarını karıştırırken bir kızın fotoğraflarını gördüm.Adam nasıl psikopata bağladıysa kızı bir sıçarken çekmemiş.Hatta kızın vesikalık fotoğrafını almış, evde sehpanın , çiçeğin, böceğin yanına koyup çekmiş.Kızda bir çirkin.Hayır bunu kıskandığımdan söylemiyorum gerçekten çirkin.Neyse daha sonra bu fotoğrafları kaldırmış Demi.Birde yine geçenlerde Demi ye yaşını sorduğumda 'napcan sen benim yaşımı?' dediğinde cevabımı aldım.Oysa gönül isterdi ki 'ne yapacam ulan manitam olabilme imkanını değerlendireceğim kendimce 'diyeyim.
 Neyse geçen Demi işe gelmedi.Bana da mesaj attı 'Elzem ben bugün gelemicem biraz rahatsızım idare edin diye'.'İyi dedim napayım geçmiş olsun' falan filan.Banane ulan gelmezsen gelme patron olan sensin haber vermene gerek yoktu.Lakin canımda çok sıkıldı.Çünkü benimle konuşan tek insandı.Pembe ile fazla konuşmuyorum çünkü sapık olduğuna inanıyorum.
  Öğle Pembe geldi.'Demi ye köşeden 5 acılı lahmacun alıp götürecekmişin'dedi.Oha lan ben niye götürüyorum?Ben onun uşağı mıyım?Ayrıca niye burdan tee oraya götüyorum?Birde beş tane oha sığır mısın abi?
  Pembe ye ' niye o tarafta lahmacun yokmuymuş ' dediğimde ' o burdakinin lahmacununu seviyor' dedi.İyi de her gün köşedekinden beraber yiyoruz hiç lahmacun yediğini görmedim.Lahmacun yiyen benim!Ama tabi ki de götürecektim yani Demi için.Başkası olsa götürmem tabiki.
Neyse Pembe bir saat erken çıkmamı istedi.Bende lahmacunları alıp Demi nin evinin yolunu tuttum ama bir türlü bulamadım.Çünkü salak herif doğru düzgün tarif edemiyor.İki saat beygir gibi mahallesinden dolandım.Yolda on kişiye sorup, iki popüler cevabı aldıktan sonra buldum.Lakin Demi ye çok kızdım ve bu arada lahmacunlar kurtlandı.
 Geldiğimde 'Kaybolsam seni aramam' dedim güldü gel içeri dedi.'Yok gidecem ben' yani istemem yan cebime koy dedikten sonra daldım içeriye.
 İşten bilmem neyden konuştuktan sonra konu Pembe nin kız arkadaşına, ordan da ilişkilere geldi.Ben bir ara 'Benim nesil evlendiğinden dolayı karşıma evlenip ayrılanlar çıkıyor' dedim.O da 'ama olabilir yani insanlar evlenip ayrılabilirler ben de evlenip ayrıldım' dedi.Bende 'evet olabilir şeklinde cevap verdim.Aslında olamazdı ama herifi beğendiğimden dolayı olabilir dedim ki zaten olabilirdi.Çünkü tahmin ettiğim kadarıyla otuzbeş otuzaltı yaşlarında olmalıydı.Gerçi evlenmenin ayrılmanın yaşla ilgisi pek yok.Neyse ya işte ben yaşını düşünürken tekrar sordum.Bu da tahmin et dedi' ben otuzüçten başladım saymaya otuzaltıda başını salladı.
  Sonra dedi ki
'Senin gözlerin..İri..Güzel yani'
'Evet öyle eşek gözlüyüm ben erkekler genelde gözlerimi, bakışlarımı beğenirler.
'Benim gibi yani'
'Hayır senin gözlerin iri değil ki '
'Hayır öyle değil'
'Evet bende onu diyorum senin gözlerin iri değil'
'Hayır Elzem bende gözlerini çok beğeniyorum'dedi ve elimi tuttu.Baktı , bakıştık.Hiç kimse bana böyle bakmamıştı.Sonsuza kadar böyle kalabilirdim.Sonra o ara azgınlığım azdı sanırım herifin dudaklarını yapışasım geldi.Ama olmazdı.Yani yapışacak birisi varsa o da oydu.Ama yok herif hiç öyle yapışacak gibi durmuyor diye düşünürken.Yaşar ın onun vedası şarkısı çıktı.Bu
'Onu düşünüyorsun demi?' dedi
'Kimi?'
'Onu işte bahsetmiştin ya' diyerek Cenabettin i ima etti'
'Hayır'
'O zaman ne düşünüyorsun?'
'Annemi'
Oha Elzem uyduracak başka şey bulamadın mı?Yok aslında seni kucağıma alıp yatak odasına götürmek istiyorum diyemediğimden böyle saçma birşey çıktı ağzımdan.O an annemin radarlarımı var bilmiyorum ama annem aradı.'nerdesin sen eve gel ' diye bağırdı ve bu ortamı önce ben sonra annem olmak üzere sülalecek içine ettik.
 Gitmek zorunda olduğumu söylerek kalktım.Giderken o sarılışını hiç unutamam heralde.Fakat Demi nin söyleyecekleri içimde kaldı.Senden hoşlanıyorum Elzem , sevgili olak dyecekti , benim ol Elzem yakarım bu şehri diyecekti ,belki evimin kadını çocuklarımın anası ol diyecekti ,her gün kuru fasulye pilav yap diyecekti.
  Eve geldiğimde mesajlaştık.Bana dört tane güzel söz dedikleri atarlı giderli ve bana böyle gelen mesajları okumadan sildiğim türden mesajlar attı.Benimde uykumu getirdi uyumamamı istedi.Oldu bebeğimm sen patronsun tabi istediğin saatte geliyorsun ama benim sabah dokuzda ofiste olmam lazım.Yani buda demek oluyor ki yedide kalkıp duşa girmeliyim saçımı düzleştirmeliyim Rapunzel le kim önce kıyafet kapacak yarışına girmeliyim demeyi çok isterdim.Ama diyemedim ve uyudum.Tabi ki yatmadan önce Demiyle ilgili evlendiğimizi kızımızın olduğunu adını Elzem koyduğumuzu düşünerek..

0 yorum:

Yorum Gönder