17 Kasım 2013 Pazar

Çok şey oldu aslında

 
    Sevgili okuyucular, uzun bir aradan sonra yine ben geldim.Hoşgeldim falan.En son Demi ile sevgili olduğumuzu yazmıştım.Bu süre içinde 241364 kez ayrıldık barıştık.Birlikteliğimizin 3. gününde adam 40 yaşında olduğunu benim yaşlarımda iki çocuğu olduğunu söyledi.Ve bir değil iki kez evlendiğini ama ikinci evliliğinin kağıt üstünde olduğunu anlattı.Aşk ne sikimsonik birşey lan.Bu anlattıklarının hepsini kabullendim.Neden kabullendim peki?Bunu bende bilmiyorum.Ulan aylar öncede karşıma evlenip ayrılmış biri çıkmıştı ona hayır diyebilmiştim.Peki bu Demi nin kerameti ne?Ya eski eşinin ve çocuklarının yurtdışında olması içimi rahatlatıyor ya da gerçekten seviyorum.Belki gerçekten seviyorumdur eşini çoluğunu çombalağını geçtim niye amcam yaşındaki adamla olayımki.Bana bak okuyucu amcam yaşında derken öyle saçı sakalı kılı tüyü ağarmış , dişleri tuvalet taşının rengine dönüp her ay doktora diş temizletmeye giden , bıyıklı ve göbekli bir şahıs hayal etme sakın.Demi nin ne kadar karizmatik olduğunu anlatmıştım.Ayrıca herif yaşını göstermiyor.Ama yaş mevzusu aklına takılıyor olacak ki.Arkadaşlarına;
'Nasıl Ali yakışıyor muyuz?'
'Evet çok yakışıyorsunuz?'
'Hadi bir fotoğrafımızı çek ozaman'
gibi bir çok konuşma geçiyor bu sefer ben sinir oluyorum.Ulan tamam yakışıyoruz falanda ben otuz küsürlü bir yaştamı gösteriyorumda herkes bize bir elmanın iki yarısı tadında , tavuk ile horoz edasında hissettiyor.

   Neyse uzatmak istemiyorum.İşten çıktım.Çünkü Demi le aynı yerde çalışmak istemedim.Utancımdan bi bok yapamaz hale gelmiştim.Ama işten çıktığım halde kıskançlığımdan her gün ofise geldim.Sonra adamı gaza getirerek onundan işten çıkmasını sağladım.Aslında yazacağım çok güzel yada çok boktan anılarımız oldu.Ama buraya yazsam 2 ayımı alır.Demi ile birlikte yaşamaya başladık.Sonra ben şu ygs lys şeysine girmiştim.Aha işte tercih yaptım falan Kütahya oldu.Kütahya ya taşındık bizde.Okula alışmaya çalışıyorum.Bu Demi beni evden dışarı çıkarmadığı için özgüvenim siktirolup gitmiş.3 hafta oldu Kütahya ya geleli, okula başlayalı ama bi türlü alışamadım.

Şuanda ise Demi nin salak arkadaşları geldi.Onlarla oturmamı istemediğinden 2 saattir yatak odasında mal gibi oturuyorum.Oysa çok çişim geldi.

Of postun sonunu bir yere bağlayıp veda etmek istiyorum lakin bağlayamadım.En iyisi siz anlayın.
Görüşmek üzere..

4 yorum:

Gülnihâl-Ayrı değil birleşik dedi ki...

Ne biçim şeyler yaşıyorsun tatlım hayret ediyorum..
Hakkınızda hayırlısı diyeceğim ama garip geldi biraz..

17 Kasım 2013 22:00
Adsız dedi ki...

yanlış yoksadın Demi. O adamdan sana hayır gelmez. 3 hafta eve kapatmak da ne demek..o aşk sandığın şeyden biran önce kurtul. çok acı çekeceksin yoksa.

20 Kasım 2013 13:39
Adsız dedi ki...

aman ne garip isimleriniz var. elzem diyecektim.

20 Kasım 2013 13:40
deeptone dedi ki...

yaş önemli değil. hatta daha iyi bence ya.
bu sorun değil ama sana davranışı sorun bence.
şimdi okurken çalışmıyor musun.
bence çalış aynı zamanda ya.
yani deminin parasıyla yaşama bence.
:)

1 Aralık 2013 03:23

Yorum Gönder