27 Kasım 2013 Çarşamba

Yine de onunla mutluyum


      Anlatmak için epey geç kaldım.Oysa yazacağım çok şey vardı.5 aydır iyi kötü çok şey yaşadım.Çok üzüldüğüm oldu çok da mutlu olduğum zaman.Ama hep Demi ile ilgili.Çünkü üç ay Eskişehir de aynı evde yaşadığımız andan itibaren psikopatça bir kıskançlıkla bana nefes bile aldırmadı.O yüzden gittiğim gezdiğim gördüğüm yaptığım pek bişey olmadı.Demi nereye giderse bende çanta gibi onunlaydım.

    Örnek verecek olursam mesela Demi ile yemeğe gideceğiz herif  'Nereye gidelim?'  diye soruyor bende 'X yere gidelim' dediğimde 'Neden orası tanıdığın biri var demi?Bir erkek.Belki eski sevgilin' diyor.Haliyle bir daha nereye gideceğimiz konusunda bir şey demiyorum ya da bi yere gitmek istemiyorum.

    Şuan aklıma geldi mesela.Eskişehir deyiz eve gidiyoruz.Her zamanki gibi Demi nin evinin yanındaki kebapçıya uğradık yukarıya sipariş veriyoruz.Neden bilmiyorum hatta o an bile hatırlamıyorum ama ben Demi siparişi verirken tebessüm etmişim.Ordan çıkar çıkmaz başladı 'Neden güldün orda adamı tanıyorsun demi' diye beynimi sikti.Eve geldik ve kapı çaldı yani sipariş geldi.Ben kapıyı açmak için kalktığımda 'hayır sen otur' dedi ve kendi çıktı kapıya.Sonra başladı yine 'Bence sen o adamı tanıyorsun orda güldün ve şimdi siparişi o adam getirdi kesin tanıyorsun çünkü o adam getirdi' diye.Ben her ne kadar saçmaladığını tanımadığımı söylesem de inanmadı adam.'Bence tanıyorsun çünkü ben sipariş verdiğimde başka adamı yolluyorlar' dedi.Höst dedim başka da bişey demedim.

    Oraya çıkma gitme yi geçtim oraya bakma diyor adam.O yüzden hep başım önde öyle geziyorum.Alıştımda ha bu duruma.Arkadaşlarıyla oturuyoruz mesela benim başım eğik olduğu için bana bir şey dediklerinde bana dediklerini farketmiyorum cevap vermiyorum böyle salak olduğumu ima eden bir sessizlik oluyor falan.Diyorlardır içlerinden 'Lan Demi nin manita özürlü galiba baksan kafası amında'  

   Sonra buraya Kütahya ya taşındık.Şuan çok zorluk çekiyorum.Özgüvenim eksilere düşmüş okula bir türlü alışamadım.Ama yine de mutluyum lan bu herifle.Bu sefer farklı diye klişe bir cümle kurmak istiyorum.Beni sahiplenmesi koruması hoşuma gidiyor.Tamam kıskançlığın bokunu çıkarıyor.Ama seviyorum mutluyum onunla işte.Öf yani!
  

2 yorum:

Büşra Bayram dedi ki...

Evli misiniz siz? :/ Neden bilmiorm ama sorasım geldi

27 Kasım 2013 09:44
deeptone dedi ki...

eskişehirden kütahyaya geçtin ha okul için.

fakat nasıl yaaa, böle bi kıskançlıktan keyif alman hiç de sağlklı değil bak ama.
biçeşit bağımlılık olmuş demek ki sana. ama sevgi bu değildir bak. yine de mutlu olman güzel ki. 5 ay ilişki ve okul değiştirdin ha. bu işte ters gideni bişi var galiba ama çözemedim yaaa.

aman mutlu ol amaaa.

:)

1 Aralık 2013 01:55

Yorum Gönder