6 Aralık 2013 Cuma

Ben o orospulara benzemem


Gece uyuyoruz.Ben
'Demi?'
'hı'
Sarılmıyorsun.'dedikten sonra yine uykuya dalıp bir saat sonra
'Demi?'
'Hııı'
'Küstüm'
'Niye?'
'Sarılmıyorsun' ve bir yarım saat sonra
'Demi?
'Hıığğğ'
'Küstüm'
'Niye'
'hıı' diye diye sabahı ettik.


Sabah kahvaltısı için salatalık doğruyorum.Bu geldi yanıma
'Salatalık böyle mi soyulur ?'
'Nasıl?'
'Kabukların hepsi soyulmaz'

Dedi ve benim cinlerim tepeme çıktı.Attım salatalıkla bıçağı
'O kadar biliyorsan gel kendin yap!Sürekli beni eleştiriyorsun.Yaptığım hiç bir şeyi beğenmiyorsun?O Dilek nasıl güzel yapıyor muydu yemekleri?Ha?Ama yapar tabi.Çünkü işi gücü yoktu orospunun.Gidip bi iki saat adamların altına girip geliyordu.Zamanı çoktu tabi bilir ev işlerini.Ben öyle değildim tamam mı?Ben okuyordum.Annemin evinde bile bu kadar yemek yapmadım.Bana bak oğlum ben senin o eski sevgilin olan Dilek orospusuna benzemem.Karıştırma!Beğenmiyorsan da kendin yap.Göt ya!'
Dedim ve rahatladım.Üzüm üzüme baka baka yeşerirmiş.Hep o mu onu bunu atıp atar yapacak?

Sonrasında ise geldi sarıldı
'Beni seviyor musun?' dedi
'Çok' dedim

8 yorum:

deeptone dedi ki...

allam ya siz delisiniz galpağ.
:)

6 Aralık 2013 17:46
Elzem dedi ki...

Zırdeli hemde :)

6 Aralık 2013 17:49
Havva Peynirci dedi ki...

iç konuşmalar di mi bunlar?

6 Aralık 2013 18:36
Elzem dedi ki...

Hayır dış konuşmalar..

6 Aralık 2013 18:40
Modern Tıpçı Günlüğü dedi ki...

ne ilginç bir çiftsiniz ama ben olayın başını da kaçırdım galiba tek bildiğim senden büyük olduğu demi'nin...peki sen kaç yaşındasın?

6 Aralık 2013 21:09
Elzem dedi ki...

Olayın başını yazamadığım için kaçırdın :) 20 küsürlü yaşlardayım :)

6 Aralık 2013 21:42
Modern Tıpçı Günlüğü dedi ki...

aranızda kaç yaş var yani

6 Aralık 2013 21:51
Elis'in Umursanmaz Defteri dedi ki...

çok iyi :)

8 Aralık 2013 00:58

Yorum Gönder