13 Aralık 2013 Cuma

Bilmiyorum



    Bu yazımda saçmalayabilirim.Belki pişman olup silebilirim.Ve yazım hatalarım olabilirim.Nedeni kafamın ziyadeliğinden öte , ağlamaktan göremiyorum lan.Neyse yeterince alkollüyüm ve mala bağladım.Bu gün eve gitmedim.Arkadaşların evinde kalıyorum.Neden gitmedim?Demi ye ceza olsun diye mi?Belki de.Lakin pek de ceza gibi olmadı.

'Nerdesin sen '
'Demi..Ben gelmeyeceğim'
'Ne demek gelmeyeceğim'
'Bu gün gelmesem iyi olur diye düşündüm'
'Peki gelme'
'Tamam.uyurken fişleri çekmeyi unutma'
'Bu gün gelmeyeceksen bir daha gelme sakın'

Adam dünden razıymış lan.Peki ben neden gitmedim eve?Biz Demi ile yeni sevgili olmaya başlayıp , üçüncü gününden onda 5 gün kalınca, bu beş gün içinde evlenmeye , oğlumuzun olacağına ve oğlumuz olup adının Demi olacağını konuştuğumuz zaman ( Asla Demi olamaz çünkü Demi nin oğlunun adı zaten Demi bir de ben koyup Üç Demi nin olmasını istemem ) Rapunzel in erkek arkadaşı

'Bu ne hız daha bir hafta olmadan onda mı kalıyorsun?Herşeyi tüketiyorsunuz' dediğinde hiç götümde olmamıştı.Ama haklıymış yani.Hızlı oldu çok yakın olduk.Mesela Demi nin
'Seni kendime çok yakın görüyorum.Hiç çekinmiyorum.Çıplak bile dolaşabilirim.Sanki çocuklarımın anası gibisin' dediğinde hem hoşuma gitmiş hem gücenmiştim.Çocuklarımın anası derken?Beni o kadınla mı kıyaslıyordun yoksa gerçekten yakın mı buluyordun?

Ben de yakın buluyordum Demi yi .Ki kimsenin önünde ağlayıp sızlayıp ayrılmayalım diye ağlamadım.Aslında bütün suç Demi deydi.Onun sevmemin nedeni oydu.Kimse bana bu şekilde davranmadı.Bu kadar yakın..Sonra ayakkabımın altına sıkışıp kalan taşı saklayacak kimsem olmadı benim.

Sorun neydi ki bu duruma geldik?Belki de Rapunzel in erkek arkadaşı haklıydı.Çabuk tükettik.Sorun ne hala bulamıyorum?Ben neden acı çekiyorum?Neden bu gün eve gitmek istemedim?Babam böyle pastayı yapmayı nerden öğrendi?İnan bilmiyorum.Ama gitmedim işte.O da gelme dedi.Şimdi içip içip ağlamanın kızların beynini sikemnin hiç bir anlamı yok

0 yorum:

Yorum Gönder