4 Aralık 2013 Çarşamba

Bütün suç bardaklardaydı



 Demi ile dışardayız eve gideceğiz.Dedi ki
'Acaba bişeyler mi alsak evde yemek yapsak'
E herifte haklı sürekli dışardan yiyoruz.Tam olabilir diyecektim ki
'Ama sen ne yapabilirsin ki ?Boşver' dedi.

Ya tamam bi marine edilmiş somon balığı yapamıyor olabilirim ya da  poste soslu polenta yatağında pirzola da yapamıyor olabilirim.(Poste ne lan?Polenta ne?)Ama insan hazır çorbada mı yapamaz?Yapamıyorum lan!

Kendi evimde yapabiliyordum.Sadece hazır çorba , puding vs. değil.Hazır olmayan yemeklerde yapabiliyordum.Bu herifin yanında niye yapamıyorum?Zaten adam böyle şeylere önem veriyor.Yemek , ev işi , çamaşır , ütü Demi için çok önemli.Sanırım bundan dolayı elim ayağım dolaşıyor birşey yapamıyorum.

Lan geçen hazır çorba yapacağız.Mercimek çorbası.Olmadı.Çok sulu oldu.Yok abi benim suçum değil.Suç ölçtüğüm su bardağında.Paketin arkasında yazılan tarife göre yapmıştım.Demek ki tarife uymayacakmışsın.

Sonrasında tavuk çorbası yapmaya kalkıştım.Tabi ki yine hazır çorba.Ama bu sefer paketin arkasındaki tarife bakmadım.Geçen sefer sulu olmuştu diye mantık yürüterek bir bardak suyu eksik olarak koydum.Ocağın başında karıştırıyorum seviniyorum heh lan bu sefer koyu oldu diye.Demi geldi ne lan bu dedi çok koyu olmuş dedi.Cidden çorba çorba değil bildiğin şehriye pilavı oldu.Tadını anlatmak bile istemiyorum ben bile yiyemedim.

Ama puding yapabilirdim değil mi?Yapmadan önce Demi 'Paketteki tarifi oku öyle yap' dedi.'Oha o kadar da biliyoruz sen karışma' dedim.Ya tamam çorbalarım olmamış olabilir ama puding bu yani her zaman yaptığım şey şimdi de yapabilirim dimi?Hem ben çorba sevmiyorum.Neyse Demi ye öyle dedim ama yine paketteki ölçüğe göre yaptım.Bir saat ocağın başında bekledim koyulaşır diye koyulaşmadı.Çorba gibi oldu.Ben yemedim Demi yedi.

Demek ki neymiş bütün suç ölçmek için kullandığım bardaklardaymış.Ve bardaklara asla güvenmemeliymişiz.

1 yorum:

deeptone dedi ki...

hah haaaa yaaaa.
:)

6 Aralık 2013 17:47

Yorum Gönder