20 Aralık 2013 Cuma

Döndüm



 'Demi ben gelmek istiyorum'
 'Hayır gelme ben sana demedim mi gidersen gelme bi daha diye'
 'Ya Demi lütfen ama gelmek istiyorum.'
 'Ben istemiyorum' diyor aradan yarım saat sonra arıyor
 'Nerdesin gel hadi'
 'Gelmicem beni istemiyormuşsun'
 'Gelmiyomusun?'
 'Gelmiyorum.'
 'İyi gelme arama da beni bundan sonra.' deyip kapatıyor tabi böyle olunca ben hırs yapıyorum
 'Demi tamam gelcem
 'Hayır gelme.'
  'Ya lütfen özledim seni.'
 'Tamam gel'
  'Beni almaya gel'
  'Gelemem kendin gel'
  'O zaman gelmiyorum.'
 'İyi gelme'

Fakat canım da sıkılıyor.Bir kız arkadaşımla birlikteydim.Bana şuraya gel demişti.Akşam onda kalmcaktım.Yanına gittiğimde yedi sekiz erkekle oturuyordu.Bu sorun değildi.Hatta sorun yoktu ki.Tek sorun benim Demi yi özlememdi.Sonra kız bana yanımdayken mesaj attı bir bahaneyle gidelim diye.Tabi o bahaneyi ben bulacaktım.Gittik.Meğer eski erkek arkadaşı çağırmış falan.Onun yanına gittik.Ben daha bi sıkıldım.Onlar önden ben arkadan sap gibi dolanıyoruz.Demi yi yine aradım

'Demi geliyorum.'
'Gelme'
'Geliyorum.'
'Gelme zaten arkadaşları var.'
'Gelicem yaa'
'Gelme' deyip yüzüme kapadı.Beş dakika sonra aradı nerdesin almaya geliyorum diye.Sanırım evde ferhat vardı.Yazık lan kıza gelsin seni seviyor falan diye gaza getirmiştir .Teşekkürler ona.İşte sonra beni almaya geldi.Benim arabadan indiğimi görünce delirdi.O araba kiminmiş?Ben nasıl elalemin adamının arabasına binebilirmişim?Kesin araba bir erkek daha varmış.Dörtlü takılıyormuşuz falan ben nasıl bir insanmışım?
Eve geldiğimizde ne kadar arkadaşı varsa toplanmış.Bir de kafaları güzel ki ota boka gülüyorlar, gülmekle kalmayıp yerde yuvarlanıyorlar.Ama tabi her zaman ki gibi bir Demi sapıtmamış.
'Alo biz lahmacun istiyoruz.Ne orası tantunici mi adsfsdfsdgdfg' diye yerlerde yuvarlanıyorlar.Saçma sapan muhabbet ediyolar.Ben de sıkıldım onlara inat  stv yi açtım.Sonra biri dedi ki
'Bizim hüseyin de bunu izliyor çok saçma lan'
'Ne var ben de izliyorum hep?' dedim.
'Ya şimdi yenge öyle demek istemedim.Bizde izleriz arada.'
'Ama ben hep izlerim' deyip sanane amcık bakışını attım.Demi sıkıldığımı anladı.İyi hadi siz gidin diye kovdu herzamanki gibi.Onlar da gittiler.
Sonrasında bana onca laf etti.Bir orospu demediği kalmadı.Tamam sonra barıştık ama bir şeyler çözüldümü bilmiyorum

1 yorum:

Helene dedi ki...

Hmmm stv ye güldüm :)

22 Aralık 2013 17:29

Yorum Gönder