1 Aralık 2013 Pazar

Hangimizde kişilik bozukluğu var onu çözemedim işte



   Evet sevgilim de kişilik bozukluğu var.Bir dediği bir dediğini tutmuyor desem bu kişilik bozukluğuna girer mi?İlişkimizin ilk haftasında 'hadi isimlerimizin dövmesini yaptıralım , yüzük takalım ,biz evlenelim' diyen adamdan 5 ay boyunca hiç tık yoksa bu kişilik bozukluğuna girer mi?Ya da dur bi dakika ya bunun adı neydi?

  Belki sevgilim sadece fazlasıyla sinirli bir kişiliktir.Geçen hafta alışverişe gittiğimiz bir mağazada bu bir kazak denemek için kabine girdiğinde , dur lan bir bakayım şuna diyerekten kabinin kapısına açtığımda, kazağı giyemediğinden ötürü kazağa kabine mağazaya hatta bana lanet okuyarak hepimizi öldürmek istediğini gözlerinden okuyunca tırstım yani.Amaan canım bu ne ki sinirlendiği şey kazak olsun.

  Evdeki eşyaları kırıp dökmesine bir şey demiyorum artık.Çünkü o eşyalar olmasa onların yerine ben kırılacaktım.Örneğin geçenlerde Demi telefonunu şarj etmek için mutfaktaki (lavabonun üstündeki priz) prize takmış.Oysa telefonunu şarj edebileceği bir çok priz mevcut ama.Her neyse hamarat bir kişiliğim olduğundan benimde makarna yapma hevesim gelmiş.Tencereye su doldururken hala farkında değilim ama bunun telefonu su olmuş.Farkettiğimizde telefon patates olmuştu.Bu bana bağırdı çağırdı falan.Ama nasıl götünü yırtıyor herif.Ulan gerizekalı ben mi dedim telefonunu oraya koy diye benim ne suçum var?Evet korktum ve yardımcı olmak için saç kurutma makinesini getirdim.Adam al sen tut makineyi fırlat ve atomlarına ayır.Bende salak yerden topluyorum sessiz sessiz.Sonra geldi yanıma sarıldı öptü beni sevdiğini söyledi.Sanki az önce ağzına gelenini söylememiş sanki hiç bişey olmamış gibi.

  Bu sadece bir örnek.En ufak bir şeyi büyütüp tuhaf triplere girip cozutuyor.iki dakika sonra hiç birşey olmamış gibi aşkımlı bebeğimli oluyoruz.Hadi bu böyle de ben niye onun psikolojisine göre davranıyorum ki?

  Dediğine göre benden önce hayatına giren kadınları dövmüş.Ama ben onu fazlasıyla sinirlendirmeme rağmen bana kıyamıyormuş dövmüyormuş.Dövseydin bide çükü düşesice.Bir de kıyamıyormuş.Ufak tefek olduğumdan , bir vursa elinde kalacağımdan mı acaba?Oysa dövse daha iyi çünkü herif zaten lafıyla dövüyor beni.

    Peki ben bu adamı neden seviyorum?Ne bileyim işte beni sahiplenmesini seviyorum.Koruyup kollamasını.Arkamdan götümü toplamasını.Ayakkabılarımı silmesini , bana kendi elleriyle yemek yedirmesini vs.Ulan belki de bende kişilik bozukluğu var ve bu yüzden seviyorum.Ama seviyorum işte.

2 yorum:

Adsız dedi ki...

bir psikopatla birliktesin. ama onla birlikte olduğuna göre sen de normal sayılmazsın. yazık gençliğine diyorum. geriye dönüp baktığında "yazık etmişim" diyeceksin, kendine acıyacaksın.

3 Aralık 2013 12:25
Gülnihâl-Ayrı değil birleşik dedi ki...

İlişki haritana bakınca zaten normal biri ile birlikte olamayacağına karar verdim :) Zaten evli gibi birlikte yaşıyorsunuz falan filan neden evlensin ki şimdi yani bunu da düşünmek lazım..

9 Aralık 2013 00:49

Yorum Gönder