2 Aralık 2013 Pazartesi

Niye bağırıyosun ya?



   Şimdi Demi nin bir akrabası var.Herif ellibeş yaşında , kel , göbekli.Daha önce dört evlilik yapmış, şuan hala evli , sayısını unuttuğum kadar genç sevgilisi olan bir adam.Bu adamın darphanesinin olduğunu düşünüyorum ya da para sıçtığını.Yoksa niye bu genç hatunlar bununla takılsın ki?Çünkü tanıştığı hatunların ertesi gün söyledikleri
'Yaa bu ay kiramı veremedim öfff'
'Annem ameliyat olcak '
'kredi kartı borcumu ödeyemedim' gibi şeyler.

  Ben ise bu kart zamparanın sevgililerinden biri ile tanıştım.Erkek saçı gibi saçı olan minyon yapmacık bir kız.İşte bu kızla bu gün beraberdik.Daha önce hep dördümüz takılırdık ama bu kez kızla yalnız dışarıya çıktık.Lan öyle yapmacık hareketleri konuşması var ki ağzını yüzünü şekilden şekile sokuyor.Kızın ağzını yüzünü dağıtasım geldi.

   İşte o herifi ne kadar çok sevdiğini anlatıyor.Nasıl sevgili olduklarını.Adam evli olduğundan dolayı nasıl imkansız bir aşkla imtihan edildiklerini , aşk imkansız olunca bir başkasıyla evleneceğini ama aşklarının hala devam edeceğini söylüyor.Aşk mı?Ona aşk mı deniliyordu?Gel de oha falan olma yani.Üstelik kızın ailesi de biliyormuş bu adamla ilişkisini.

  Sonra kız bu adamın oğlundan bahsetti.Ben
'Oğlu biliyor mu seni?'
'mmm öömmmm evet hihih'
'Nasıl yani?'
'Evdeyken oğlu da geliyor.Oturuyoruz.Sevgilisi olduğumu biliyor.Zaten biz diğer odada sevişirken bizi duyuyor'
'Nasıl ya'
'İşte sevişirken benim bağırmamı çığlıklarımı duyuyor'

  Nasıl ya.Ulan hadi sevgili olduğunuzu biliyor da siz evde otururken bi dakika biz bi sevişip gelelim mi diyorsunuz?Hadi sevişmeye gittiniz niye çığlık atıyosun kızım?Evde çocuk var yani sessiz şey edin.At mı şey ediyo seni?

0 yorum:

Yorum Gönder