11 Aralık 2013 Çarşamba

Romantizm




   Rapunzel ve erkek arkadaşı bize gelecekler.Dedim yemek falan yapayım.Ve yaptım da yaniii.Hayret güzel de oldu.Pilav bile..Demek ki artık evlenebilirim :P
 
   Neyse geldiler işte.Çok özlemişim kardeşimi.Yemek yedik falan.Herkes beğendi Demi bile :) Ama muhabbetimize doyum olmuyordu maşallah.Nedenini bilmiyorum ama özellikle Demi ve Rapunzel in erkek arkadaşı fazla konuşmadılar.Ben erkek erkeğe sohbet edeceklerini umuyordum.Belki de ilk kez karşılaştıkları içindir ama sıkıldım yani mal mal televizyon seyretmekten.

   Rapunzel ler gittikten sonra Demi ile içmeye başladık.Sonra aklıma bu tıkanıp kalan ilişkiye heyecan getirmek adına mumları yakıp öyle içelim dedim.

'Hadi anlat'
'Ne anlatayım?'
'İşte beni sevdiğini falan'
'Seni seviyom'
'Başka?'
'Seviyom işte'
'Hatırlıyor musun sevgili olduğumu günü?'
'Seni ilk gördüğüm günü de hatırlıyorum.O gün ne giydiğini.Kapıdan girdiğimde seni gördüm işte o andan beri aşığım sana'
'Ben seni müşteri sanmıştım.İlk üç gün hiç farketmedim seni.Sonra hoşlandım.Aaa bir dakika yaa.Sen bana sevgili olmak için teklif falan etmedin?'
'Ya çocuk muyuz biz '
'Ya hayır ama sana lahmacun getirdiğim gün konuşacaklarımız yarı kaldı sonra konuşmadık.Hadi o günü baştan alalım'
'Ya saçmalama'
'Ya banane'
'Tamam o zaman gel' deyip bana yamuldu
'Ya hayır ciddiyim hadi'
'Tamam'
'Hadi başla'
'Gözlerin çok güzel'
'Evet güzel'
'Evet'
....
'Eveet' diyerek elimi tutması için gözlerimle işaret ediyorum anlamıyor sonra
'Tamam' deyip adam yine yapışıyor
'Öf tamam tamam neyse hadi sevdiğini anlat'
'Seviyom dedim ya sende biliyorsun'
'Nasıl sevdiğini anlat'
'Bi dakika'
'Noldu ?'
'Midem bulanıyor'
'Çok içtin ondan'
'Ya saçmalama ben ne kadar içersem içeyim bişey olmaz yemekt..'
'Ne yemekten mi?'
'Hayır öyle demek istemedim çok yedim ondan'
'İyi Demi defol git ya'
dedim lakin adam doğru söylüyor.Herif ne kadar içerse içsin, ne bir sapıtma, ne bir saçmalama , ne de kusma , sıçma hiç birşey olmuyor.

Sonra içmeye devam ettik fakat ben fena olmaya başladım.Midem bulanıyor kafam zaten kaç milyon olmuş.Niye bu kadar içtim ki zaten.Yatmaya karar verdim.Başımı kaldıramıyorum.Demi bana sarılıyor, saçımı okşuyor, anlatıyor:

'Elzem ben seni çok seviyorum ve kimseyi böyle sevmedim hiç de böyle olmamıştım.Bazen seni üzdüğümün farkındayım.Hayatım bile değişti.Senden başkası umrumda değil.Kimseye böyle davranmadım.Hiç ayrılmayalım istiyorum.Sadece bana yanlış yapmandan korkuyorum.Sakın sana olan güvenimi yıkma sakın.'

 Cevap vermek istiyorum ama konuşacak halim yok.Zaten sonunda sızmışım.Ama arada uyandığımda o hala konuşmaya devam ediyordu.Sabah kadar sevdi beni.Dediğine göre bir çok kez uyurken sıçramışım.Ben sadece birini hatırlıyorum onu da
'Korkma ben varım' dediğini duyduğum için.

Ulan adamın ağzı kırk yılın başı laf yaptı onu da ben kaçırdım.Bok vardı o kadar içecek sanki.



Not : Bugün kardeşimle telefonda konuşurken Demi nin yemekten midesi bulandığını söyledim.Yemek kötü müydü lan dedim.'Valla bilmiyorum abla ama bizim de dönüşte midemiz bulandı' dedi.

3 yorum:

Modern Tıpçı Günlüğü dedi ki...

çok tatlı bir çift misiniz bana mı öyle geliyor :)) sahi nasıl tanıştığınızı yazdığın bir yazı falan da var mı onu okusam:)

11 Aralık 2013 17:11
Havva Peynirci dedi ki...

heh heh he;bana normal geldi herşey niye ki?

11 Aralık 2013 22:05
Elzem dedi ki...

Demi benim patronumdu :) Nasıl sevgili olduğumuz ise http://eylulelzem.blogspot.com/2013/08/bes-acl-lahmacun.html

12 Aralık 2013 15:57

Yorum Gönder