Gittim




    Sabah kalktığımda direkt viskiye sarıldım.Demi ye sinir oluyorum.Onu aldatıyormuşum gibi davranıyor.Sürekli facebook ta gördüğü mesajlarla ilgili laf sokuyor.'Neden yaptın bunu neden?'Bu ne demek ya şimdi sanki aldattım.
'Ben kendimi aldatılmış olarak hissediyorum.Ben seni çok sevmiştim.Bak şu fotoğraflara bunların hiç mi anlamı yoktu?Benim kimseyle evin her köşesinde fotoğrafım olmadı.Eski eşimle bile.Ama ama bilmiyorum ya'

'Saçmalama ben bişey yapmadım.'
Ben artık sana güvenmiyorum ve ve'
'Ne?'
'Artık seninle evlenmek istemiyorum'

Ağladım.Uyuyakalmışım..Bu sabah onu uyandırmadım uyanmasını beklemedim.Sarhoş olmak istedim.Kalktığımda zaten öğleydi.Demi uyandığında ise ben çakır keyfiydim.Ben kahvaltı yapmadım o da yapmadı.Bir kaç saat sonra yemek yapmaya karar verdim.Onunla umursamaz bir tavırla konuşuyordum.Yemek yapaken 'Neden yemek yapmadığımı biliyor musun?Çünkü kendimi bu eve ait hissetmiyorum' dedim.Kaşlarını kaldırarak 'öyle mi?' bakışı attı.

Daha sonra markete gitti.Facebook u açık kalmış.Bende onun mesajlarını okumaya çalıştım.Dayısının sevgilililerinden birini olduğunu söylediği kadının mesajları vardı ilk sırada ki onun mesajlarını okumaya ömrüm yetmezdi.Ben de okuyabildiğim kadarını okudum.Yaptığımız şeye bak , herşey bitti saklı saklı facebook larımızı okuyup hadi kavga edelim olayındayız.Çocuk muyuz yoksa bir bahane mi arıyoruz anlamadım.Neyse kadın yurtdışındaymış ve Demi ona 'gel özledim.Evlenmekten vazgeçtim çünkü güvenebiliceğim kimse yok' gibi şeyler yazmış.

Bu ne şimdi ha bu ne ?Bana sadece nasıl olduğumu soran insanlar yüzünden bana davranan insan halbu ki kendisi kimlerle ne yazışıyormuş.Bir de beyfendi 'bak istersen benim yazışmalarıma bak hangi kadınla yazışmışım ' diye duygu sömürüyordu.Neyse daha fazla okuyamadım çünkü geldi.

Ben içmeye devam ettim.Yemek yedik sonrasında yine içtim.Ona okuduklarımı bir türlü söyleyemedim , hesap soramadım.Nedenini bilmiyorum ama söyleyemedim.

Sabah oldu.Uyandım pencereden bakıyorum..Sokakta torunuyla birlikte yaşlı bir kadın oturuyor.Ben öyle mal mal düşünürken bana seslendi
'Nasılsın kızım'
'Hıı..İyiyim siz nasılsınız'
'Ben de iyiyim'
'Bu eve yeni taşındınız dimi?Zaten burda fazla kalmıyor 1 ya da 2 ay sonra taşınıyorlar.Öğrenci misin?
'Evet'
'Kimle kalıyosun ?'
'Ben evliyim '
'Çok küçük gösteriyorsun evli olduğunu tahmin edemedim' gibilerinden bişeyler söyledi.Sonra torunlarının nerede okuduğunu falan anlattı.En sonunda iyi dilekleriyle 'görüşürüz' dedi.Görüşürüz?

Çok isterdim teyzecim seninle görüşmek seninle komşu olup birbirimize ama en çok senin bana yemek getirmeni.Lakin artık olmayız.Kusura bakma..

Ve beş gündür ne o teyzeyi ne de Demi yi görmedim.

Read More

Ana beni bir zalime verdiler oyy..



 'Demek ki sakladığın korktuğun bişey var ki göstermiyorsun facebook unu!' diye diye başımın etini yedi Demi.Göstermek istememin nedeni birşey olmasından değildi.Demi yi tanıyorum orda herhangi bir erkek ile arkadaşca 'merhaba' olarak yazışmamız bile Demi için büyük sorun olacaktı.Bu konu ile yaptığımız kavga sonucu Demi kazandı.Mesajlara baktı hatta çok eskilere Cenabettin e kadar..Onları neden silmediğim ise uzun süre Facebook a girmememdi.O sırada neden  eklediğim ve kim olduğunu bilmediğim biri 'nbr tatlım' yazdı.Hay o yazan parmakların kapılara sıkışsın emi! Bu hepsini okudu.Bir kız arkadaşıma iki sene önce Cenabettin i sevdiğimi yazmışım.Buna triplendi.Kızdı küstü konuşmadı ve gece bana sarılıp uyumadı.Hayır yani anlamadığım bunlar eski şeyler ve diğerleri de normal erkek arkadaşlarım.Busaçma neden yüzünden bayağı bayağı kavga ettik.
Ertesi gün değişen bişey olmadı.Onu aldatmışım gibi davranıyor.Akşam ıspanak yemeği yapmaya karar verdim.Yemek ocakta pişerken bense şarkı dinleyip yalı kazığı gibi dikiliyorum Demi ise salata yapıyor.Salatayı bitirdikten sonra lavaboya baktı sonra bana döndü.
'Bunlar ne!Niye bu bulaşıkları yıkamıyorsun!'
'Yemekten sonra hepsini yıkarım'
'O zamana kadar bunlar burda kalabalık mı yapsın?Söylesen bana ne yapıyorsun sen hığ?Orda dikilmekten başka ne yapıyorsun?!'
Ebenin amını yapıyorum.Çok sinirlendim .Adam resmen bi işe yaramadığımı söyledi.Sonra ocağı kapattım ve dikilmeye devam ettim.Tencerenin kapağını açtı
'Bu ne bu?'
'Yemek!'
'Suyu nerde?Böyle yemek mi olurmuş' diye bi ton şey söyledi.Sinirle masayı hazırladım.Ağlamamak için zor tutuyorum ama.O hala söyleniyor.Benim de şöyle bir huyum vardır.Kavga ettiğimde yemek yemem.Annem ne çekmiştir bu huyum yüzünden.Yine yememe kararı aldım.Masaya geldiğinde bir tabak olduğunu görünce 'sen yemeyecekmisin' diye yine bağırdı.Kızdı..Yemicem dedim ve koltuğa oturdum.Bu yine delirdi.Masada ne var ne yok attı.Ben ağlamaya başladım.
'Git!Git karşımdan seni görmek istemiyorum!Sana diyorum sana git yoksa bu sefer gerçekten dövecem'
Ben ise elim ağzımda başımı sallaya sallaya beynimdeki 'ana beni bir zalıma verdiler oy oy ' eşilğinde ağlamaya devam ediyorum.Sonra bu beni tuttu tuttu..Tuttu fırlattııı kalbimiiii ezd...Ne diyorum ben ya.İşte beni tuttu yatak odasına fırlattı ve hunharca tecavüz etti.Yok öyle bişey olmadı.Sadece tuttu ve yatak odasına fırlattı.Ben daha bi böğüre böğüre ağlamaya başladım.İki üç dakika sonra kapı çalındı.Çok sevindim.Kesin Sadık dı.Ve ben birgün Sadık ın gelişine sevineceğim hiç aklıma gelmezdi.Neyse Demi kapıyı açtı.Sonra ben geçtim salona.Aramızda bir gerginlik olduğu farkedildi ama Demi sakladı.Bir kaç saat Sadık gitti.Biz ise o gittikten sonra hiç bişey olmamış gibi ıspanağı yedik.
'Güzel olmuş eline sağlık' dedi
Aslında yemek falan bahaneydi.Facebook ta gördükleri yüzünden bu şekilde davranıyor ama o gördükleri böyle davranmasını gerektirmiyor.Neyin bahane olduğunu çözemiyorum..

Read More

Gitti 200 liralık masa

   Saks mavisi fantezi geceliğimle o gecenin romantizim kokmasını istedim.Mumlar , alkol  ve Demi karşımda herşey tamamdı lakin Demi nin arkadaşı yarım saatte bir aramasaydı daha iyi olabilirdi.Hadi tamam Demi ne kadar içerse içsin birşey olmuyor ama ben niye o içtikçe bende içiyorum?Yine fazla kaçırdım ve artık o gece umrumda değildi.O karşı koltukta ben koltukta uzandım laf yok söz yok.Gözlerimi kapattım Halil Sezai nin yangın var şarkısını böğüre böğüre söylerken Demi:

'Yanıyo lan!
'Evet yangın var'
'Öyle değil salak masa yanıyo'

Gözlerimi açtığımda mumlar bitmiş ve masa tutuşuyordu.
Bir kaç gün sonra o geceyi baştan almak istedim.Demi nin başının etini yedim.O ise

'Hayır ya ne romantizmi'
'Yaa ama ben çok istiyorum'
'Ya boşver zaten geçen senin yüzünden gitti 200 liralık masa' dedi ve geriye kuru bir sevişme kaldı.

Şimdi ise dediği
'Ya saçmalama gelmişim kaç yaşına romantizmle uğraşıcam diyor.'

Read More

Konuşturan Banner Uygulamasıyla Binlerce Kişi Huzurevlerindeki Yaşlıları Kutladı

Mobil teknolojileri gençler her zaman daha yoğun kullanmış ve faydasını daha çok görmüştür. Ta ki 1 Ekim 2013’e kadar... TENA tarafından gerçekleştirilen yaşlılara özel sosyal sorumluluk projesinde, mobil ve internet teknolojileri, yaşlılarımızı mutlu etmek ve onlara unutulmaz bir gün yaşatmak için kullanıldı. Dünya Yaşlılar Günü’nde tüm Türkiye’nin sesini huzurevlerindeki yaşlılara ulaştırmak ve onları hatırlamamızı sağlamak için, dünyanın lider yaşlı ve hasta bezi markası TENA tarafından bir interaktif banner kampanyası gerçekleştirildi.

Gün boyunca www.hurriyet.com.tr ‘deki bannerlarda ve www.herzamangenc.com ‘da gerçekleştirilen sosyal sorumluluk projesinde; mobil teknolojinin gücü, internaktif bir video banner ile mutluluğa dönüştürüldü. Sabahtan akşama kadar yayınlanan reklam bannerlarına tıklayanlar, açılan ekrana cep telefonu numarasını girerek, saniyeler içinde çalan telefonlarının diğer ucunda bir huzurevi sakininin sesini duydular ve dünya yaşlılar gününü kutladılar.

Bu sürpriz kutlama kampanyasının iç ısıtan görüntülerini izleyince, kendinizi bir huzurevinde ya da bir aile büyüğünüzü ziyaret yolunda bulmanız kuvvetle muhtemel.

Bu kampanya, bir taraftan huzurevlerindeki yaşlılarımızı 1 Ekim boyunca aldıkları telefonlarla mutlu ederken, diğer taraftan 12 Kasım günü ödül töreni yapılan Mediacat Felis Ödülleri’nde 2 dalda aldıkları yaratıcılık ödülleri ile hayatlarındaki en özel anlardan birini yaşatmış oldu: http://www.herzamangenc.com/11/en-yaratici-dijital-sosyal-sorumluluk-projesi/  

Siz de bu sosyal sorumluluk kampanyasına destek olmak ve huzurevlerini aradığımızda yaşlılarımızın yüzlerinde yaratabileceğimiz mutluluğu etrafınızdaki kişilere anlatmak için kampanya videosunu #bukızıgüldür hashtagi ile paylaşabilirsiniz.

Bir boomads sosyal sorumluluk içeriğidir.

Read More