18 Ocak 2014 Cumartesi

Ana beni bir zalime verdiler oyy..



 'Demek ki sakladığın korktuğun bişey var ki göstermiyorsun facebook unu!' diye diye başımın etini yedi Demi.Göstermek istememin nedeni birşey olmasından değildi.Demi yi tanıyorum orda herhangi bir erkek ile arkadaşca 'merhaba' olarak yazışmamız bile Demi için büyük sorun olacaktı.Bu konu ile yaptığımız kavga sonucu Demi kazandı.Mesajlara baktı hatta çok eskilere Cenabettin e kadar..Onları neden silmediğim ise uzun süre Facebook a girmememdi.O sırada neden  eklediğim ve kim olduğunu bilmediğim biri 'nbr tatlım' yazdı.Hay o yazan parmakların kapılara sıkışsın emi! Bu hepsini okudu.Bir kız arkadaşıma iki sene önce Cenabettin i sevdiğimi yazmışım.Buna triplendi.Kızdı küstü konuşmadı ve gece bana sarılıp uyumadı.Hayır yani anlamadığım bunlar eski şeyler ve diğerleri de normal erkek arkadaşlarım.Busaçma neden yüzünden bayağı bayağı kavga ettik.
Ertesi gün değişen bişey olmadı.Onu aldatmışım gibi davranıyor.Akşam ıspanak yemeği yapmaya karar verdim.Yemek ocakta pişerken bense şarkı dinleyip yalı kazığı gibi dikiliyorum Demi ise salata yapıyor.Salatayı bitirdikten sonra lavaboya baktı sonra bana döndü.
'Bunlar ne!Niye bu bulaşıkları yıkamıyorsun!'
'Yemekten sonra hepsini yıkarım'
'O zamana kadar bunlar burda kalabalık mı yapsın?Söylesen bana ne yapıyorsun sen hığ?Orda dikilmekten başka ne yapıyorsun?!'
Ebenin amını yapıyorum.Çok sinirlendim .Adam resmen bi işe yaramadığımı söyledi.Sonra ocağı kapattım ve dikilmeye devam ettim.Tencerenin kapağını açtı
'Bu ne bu?'
'Yemek!'
'Suyu nerde?Böyle yemek mi olurmuş' diye bi ton şey söyledi.Sinirle masayı hazırladım.Ağlamamak için zor tutuyorum ama.O hala söyleniyor.Benim de şöyle bir huyum vardır.Kavga ettiğimde yemek yemem.Annem ne çekmiştir bu huyum yüzünden.Yine yememe kararı aldım.Masaya geldiğinde bir tabak olduğunu görünce 'sen yemeyecekmisin' diye yine bağırdı.Kızdı..Yemicem dedim ve koltuğa oturdum.Bu yine delirdi.Masada ne var ne yok attı.Ben ağlamaya başladım.
'Git!Git karşımdan seni görmek istemiyorum!Sana diyorum sana git yoksa bu sefer gerçekten dövecem'
Ben ise elim ağzımda başımı sallaya sallaya beynimdeki 'ana beni bir zalıma verdiler oy oy ' eşilğinde ağlamaya devam ediyorum.Sonra bu beni tuttu tuttu..Tuttu fırlattııı kalbimiiii ezd...Ne diyorum ben ya.İşte beni tuttu yatak odasına fırlattı ve hunharca tecavüz etti.Yok öyle bişey olmadı.Sadece tuttu ve yatak odasına fırlattı.Ben daha bi böğüre böğüre ağlamaya başladım.İki üç dakika sonra kapı çalındı.Çok sevindim.Kesin Sadık dı.Ve ben birgün Sadık ın gelişine sevineceğim hiç aklıma gelmezdi.Neyse Demi kapıyı açtı.Sonra ben geçtim salona.Aramızda bir gerginlik olduğu farkedildi ama Demi sakladı.Bir kaç saat Sadık gitti.Biz ise o gittikten sonra hiç bişey olmamış gibi ıspanağı yedik.
'Güzel olmuş eline sağlık' dedi
Aslında yemek falan bahaneydi.Facebook ta gördükleri yüzünden bu şekilde davranıyor ama o gördükleri böyle davranmasını gerektirmiyor.Neyin bahane olduğunu çözemiyorum..

1 yorum:

Adsız dedi ki...

bu anormal adamla hala beraber oldugun ıçın sen de normal değisin. resmen bagımlısın.

18 Ocak 2014 20:46

Yorum Gönder