11 Ocak 2014 Cumartesi

Gitti 200 liralık masa

   Saks mavisi fantezi geceliğimle o gecenin romantizim kokmasını istedim.Mumlar , alkol  ve Demi karşımda herşey tamamdı lakin Demi nin arkadaşı yarım saatte bir aramasaydı daha iyi olabilirdi.Hadi tamam Demi ne kadar içerse içsin birşey olmuyor ama ben niye o içtikçe bende içiyorum?Yine fazla kaçırdım ve artık o gece umrumda değildi.O karşı koltukta ben koltukta uzandım laf yok söz yok.Gözlerimi kapattım Halil Sezai nin yangın var şarkısını böğüre böğüre söylerken Demi:

'Yanıyo lan!
'Evet yangın var'
'Öyle değil salak masa yanıyo'

Gözlerimi açtığımda mumlar bitmiş ve masa tutuşuyordu.
Bir kaç gün sonra o geceyi baştan almak istedim.Demi nin başının etini yedim.O ise

'Hayır ya ne romantizmi'
'Yaa ama ben çok istiyorum'
'Ya boşver zaten geçen senin yüzünden gitti 200 liralık masa' dedi ve geriye kuru bir sevişme kaldı.

Şimdi ise dediği
'Ya saçmalama gelmişim kaç yaşına romantizmle uğraşıcam diyor.'

0 yorum:

Yorum Gönder