23 Ocak 2014 Perşembe

Gittim




    Sabah kalktığımda direkt viskiye sarıldım.Demi ye sinir oluyorum.Onu aldatıyormuşum gibi davranıyor.Sürekli facebook ta gördüğü mesajlarla ilgili laf sokuyor.'Neden yaptın bunu neden?'Bu ne demek ya şimdi sanki aldattım.
'Ben kendimi aldatılmış olarak hissediyorum.Ben seni çok sevmiştim.Bak şu fotoğraflara bunların hiç mi anlamı yoktu?Benim kimseyle evin her köşesinde fotoğrafım olmadı.Eski eşimle bile.Ama ama bilmiyorum ya'

'Saçmalama ben bişey yapmadım.'
Ben artık sana güvenmiyorum ve ve'
'Ne?'
'Artık seninle evlenmek istemiyorum'

Ağladım.Uyuyakalmışım..Bu sabah onu uyandırmadım uyanmasını beklemedim.Sarhoş olmak istedim.Kalktığımda zaten öğleydi.Demi uyandığında ise ben çakır keyfiydim.Ben kahvaltı yapmadım o da yapmadı.Bir kaç saat sonra yemek yapmaya karar verdim.Onunla umursamaz bir tavırla konuşuyordum.Yemek yapaken 'Neden yemek yapmadığımı biliyor musun?Çünkü kendimi bu eve ait hissetmiyorum' dedim.Kaşlarını kaldırarak 'öyle mi?' bakışı attı.

Daha sonra markete gitti.Facebook u açık kalmış.Bende onun mesajlarını okumaya çalıştım.Dayısının sevgilililerinden birini olduğunu söylediği kadının mesajları vardı ilk sırada ki onun mesajlarını okumaya ömrüm yetmezdi.Ben de okuyabildiğim kadarını okudum.Yaptığımız şeye bak , herşey bitti saklı saklı facebook larımızı okuyup hadi kavga edelim olayındayız.Çocuk muyuz yoksa bir bahane mi arıyoruz anlamadım.Neyse kadın yurtdışındaymış ve Demi ona 'gel özledim.Evlenmekten vazgeçtim çünkü güvenebiliceğim kimse yok' gibi şeyler yazmış.

Bu ne şimdi ha bu ne ?Bana sadece nasıl olduğumu soran insanlar yüzünden bana davranan insan halbu ki kendisi kimlerle ne yazışıyormuş.Bir de beyfendi 'bak istersen benim yazışmalarıma bak hangi kadınla yazışmışım ' diye duygu sömürüyordu.Neyse daha fazla okuyamadım çünkü geldi.

Ben içmeye devam ettim.Yemek yedik sonrasında yine içtim.Ona okuduklarımı bir türlü söyleyemedim , hesap soramadım.Nedenini bilmiyorum ama söyleyemedim.

Sabah oldu.Uyandım pencereden bakıyorum..Sokakta torunuyla birlikte yaşlı bir kadın oturuyor.Ben öyle mal mal düşünürken bana seslendi
'Nasılsın kızım'
'Hıı..İyiyim siz nasılsınız'
'Ben de iyiyim'
'Bu eve yeni taşındınız dimi?Zaten burda fazla kalmıyor 1 ya da 2 ay sonra taşınıyorlar.Öğrenci misin?
'Evet'
'Kimle kalıyosun ?'
'Ben evliyim '
'Çok küçük gösteriyorsun evli olduğunu tahmin edemedim' gibilerinden bişeyler söyledi.Sonra torunlarının nerede okuduğunu falan anlattı.En sonunda iyi dilekleriyle 'görüşürüz' dedi.Görüşürüz?

Çok isterdim teyzecim seninle görüşmek seninle komşu olup birbirimize ama en çok senin bana yemek getirmeni.Lakin artık olmayız.Kusura bakma..

Ve beş gündür ne o teyzeyi ne de Demi yi görmedim.

5 yorum:

Modern Tıpçı Günlüğü dedi ki...

Demi mal ya kusura bakma ama ciddi mal o adam! Ulan eşek kadar adam olmuş evlilik falan geçmiş başından bu ne tutarsızlıktır böyle Elzem olacak iş mi yani? Salla ya takma şu salağı kafana bak çok kızdım şimdi

23 Ocak 2014 19:34
Elzem dedi ki...

Ya yetişkin insanlarız diye düşünüyorum lakin yaptığı çocukluk.Gördüğü iki mesajı abartması çok saçma.Belki de bahane arıyordur

23 Ocak 2014 19:38
Gülnihâl-Ayrı değil birleşik dedi ki...

Senin adına üzüldüm ama sanki sinyalleri daha önceden verdi gibi geliyor bana..Umarım doğru adamı bulur onunla bir ömür mutlu olursun..

23 Ocak 2014 21:57
Elzem dedi ki...

İyi dileklerin için teşekkür ederim canım :*

23 Ocak 2014 22:17
Adsız dedi ki...

Elzem inan çok sevindim. Olgunlaşamamış o adam. Geri gelirse sakın yelkenleri suya indireyim deme, kendine uygun biriyle mutlu olacağını düşünüyorum.

26 Ocak 2014 15:03

Yorum Gönder